- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Als ik er als kleintje bij loop, compenseer ik het weerDaarnaast worden buffe mensen direct geasocieerd met geweld en ruzie heb ik het idee.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik er als kleintje bij loop, compenseer ik het weerDaarnaast worden buffe mensen direct geasocieerd met geweld en ruzie heb ik het idee.

Ik moet constant aan dit plaatje denken..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik moet constant aan dit plaatje denken..

Als ik er als kleintje bij loop, compenseer ik het weer
![]()

Iedereen bakjes rijst en kip mee!!!
Gaan we wel aan het bier of iedereen netjes aan het water?![]()

Hoe moeten wij dat weten zonder pic? En het maakt toch niet uit of je buff bent. :rolleye:
![]()
. wel lachen met grote groep dbb'ers uitgaan
.haha
ik kom denk ook naar rotterdam 9juni.
mij vrienden zijn allemaal non dbb... wel lachen met grote groep dbb'ers uitgaan
.
Interessant topic en Rotterdam is voor mij niet zo heel ver, ga er zelf ook zo nu en dan uit. Ik hou het in de gaten en ga misschien mee (onder voorbehoud) omdat ik nu nog niet met zekerheid kan zeggen of ik dan in de gelegenheid ben.
Ik zal een gestreept shirt aandoen.

De pl**ris voor jou. Je zorgt maar dat je in de gelegenheid bent. Je bent toch geen mietje?! Komen zal je ja, verdomme!!
Volgens je nick kom je uit utrecht dus als je wilt kunnen we afspreken om samen te reizen. Ryanvdv en ik stappen zoiezo op utrecht op en Roth ging ook mee als het goed is.
Wacht dan eventjes tot ik op utrecht ben, Kunnen jullie met DBB bordje gaan staan ??
Ik kom met stoptrein richting utrecht vanaf zwolle.
zal tegen die tijd me nummer wel ff doorgeven.