- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
ik woon in rotterdam dus komt goed copy pasten die lijst en jezelf toevoegen toch?
ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik woon in rotterdam dus komt goed copy pasten die lijst en jezelf toevoegen toch?

even de lijst maar opzoekenokeeeven de lijst maar opzoeken
---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 11:54 ----------
DBB-Stapavond - 9 juni 2012 - Rotterdam
Copy/paste en voeg je naam toe als je komt.
RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
Bosshogg
AbFab
Peerebaum
Anu
Killy
Basjas101
Guess
Feedback
SkyBlazer
Lloydatoni
DG80 (ovb)
Bobby10 (ovb)
Marin1991 (ovb)
Fex (ovb)
Wvdlinden (ovb)
Kukishu (ovb)
ken heel rotterdam uit mn broekzak en woon in het stadscentrum dus indrinken en dergelijke activiteiten kan altijd bij mij
xx
---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 12:00 ----------
ken wel wat bewakers van clubs joh die ook bij me sporten, komt goed
[
ken wel wat bewakers van clubs joh die ook bij me sporten, komt goed
Ik wil wel mee, maar dan moet we niet naar de coconut of hoe het heet? Daar kom ik niet meer binnen.

hahaha stoute jongen uitgehangen?Ik wil wel mee, maar dan moet we niet naar de coconut of hoe het heet? Daar kom ik niet meer binnen.
Handig dat je meegaat goosken wel wat bewakers van clubs joh die ook bij me sporten, komt goed

We moeten wel vroeg afspreken, want ik moet om 23:00 ofzo weer weg
Moet de volgende dag werken.
23:00 is wel erg vroeg, een keertje wat minder uitgerust op je werk komen is toch ook geen schande?

dus ze zijn wel een beetje streng daar, ik zal wel meer reviews in de toekomst gevenIk ben gister heel hard gegaan met uitgaan in rotterdam, denk dat beurs wel een aanrader is want was geweldig als je met een leuke groep bent, en hele leuke dames merkte ik vanmiddag xd, maar wel veel haters en mensen die op me liepen te zeiken, want ik ben aardig groot en kreeg teveel bro science over me heen
Maar was goed te doen, was gister jarig dus had ik een hoedje en een shirt met tanktop aan omdat ik een feestje ervoor gegeven had met als thema sexy and i know it, dus meisjes deden steeds mn shirt uit maar kreeg wel gelijk 2 bewakers op me die zeiden dat dat niet mocht ofzo, maarja ze bleven doorgaan dus werd er bijna uitgegooiddus ze zijn wel een beetje streng daar, ik zal wel meer reviews in de toekomst geven
Xxx