MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .

okee :) even de lijst maar opzoeken

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 11:54 ----------

DBB-Stapavond - 9 juni 2012 - Rotterdam
Copy/paste en voeg je naam toe als je komt.

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
Bosshogg
AbFab
Peerebaum
Anu
Killy
Basjas101
Guess
Feedback
SkyBlazer
Lloydatoni
DG80 (ovb)
Bobby10 (ovb)
Marin1991 (ovb)
Fex (ovb)
Wvdlinden (ovb)
Kukishu (ovb)

ken heel rotterdam uit mn broekzak en woon in het stadscentrum dus indrinken en dergelijke activiteiten kan altijd bij mij

xx

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 12:00 ----------

ken wel wat bewakers van clubs joh die ook bij me sporten, komt goed

Loydatonis regelt alles, nice

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
okee :) even de lijst maar opzoeken

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 11:54 ----------

DBB-Stapavond - 9 juni 2012 - Rotterdam
Copy/paste en voeg je naam toe als je komt.

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
Bosshogg
AbFab
Peerebaum
Anu
Killy
Basjas101
Guess
Feedback
SkyBlazer
Lloydatoni
DG80 (ovb)
Bobby10 (ovb)
Marin1991 (ovb)
Fex (ovb)
Wvdlinden (ovb)
Kukishu (ovb)

ken heel rotterdam uit mn broekzak en woon in het stadscentrum dus indrinken en dergelijke activiteiten kan altijd bij mij

xx

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 12:00 ----------

ken wel wat bewakers van clubs joh die ook bij me sporten, komt goed

Nice, iemand als jij moeten we er echt bij hebben!! Cool dat je meegaat.

Ik ga mee als er Bob is.

Ik wil wel mee, maar dan moet we niet naar de coconut of hoe het heet? Daar kom ik niet meer binnen.

Nee dat verwacht ik niet, alleen bed en sorbonne en hollywood zijn erg breezerige plekken maar de bewakers laten altijd wel de wat oudere mensen erin, ligt eraan wat voor mensen er mee gaan in welke leeftijdsgroepen en dergelijke wat er leuk is eig ook voor iedereen, andere mensen nog ideeen over wat ze leuk vinden in roffa?

zolang we naar niet naar een tent gaan waar enkel geknokt wordt
gewoon eentje waar genoeg vrouwtjes en '' normale'' muziek is

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.073
Damn gasten ik heb zin in deze avond, oh yeah.. :cool:

We moeten wel vroeg afspreken, want ik moet om 23:00 ofzo weer weg :(

Moet de volgende dag werken.

23:00 is wel erg vroeg, een keertje wat minder uitgerust op je werk komen is toch ook geen schande?

Ik werk in spijkenisse (in de buurt van rotterdam), alleen ik kan door de zondagsregelen van mijn huis niet op tijd op me werk zijn.
Slaap dan altijd bij mijn pa in spijkenisse, dus moet de laatste metro hebben.

en je kan geen vrij nemen ofzo?

Ik ben gister heel hard gegaan met uitgaan in rotterdam, denk dat beurs wel een aanrader is want was geweldig als je met een leuke groep bent, en hele leuke dames merkte ik vanmiddag xd, maar wel veel haters en mensen die op me liepen te zeiken, want ik ben aardig groot en kreeg teveel bro science over me heen :P

Maar was goed te doen, was gister jarig dus had ik een hoedje en een shirt met tanktop aan omdat ik een feestje ervoor gegeven had met als thema sexy and i know it, dus meisjes deden steeds mn shirt uit maar kreeg wel gelijk 2 bewakers op me die zeiden dat dat niet mocht ofzo, maarja ze bleven doorgaan dus werd er bijna uitgegooid :( dus ze zijn wel een beetje streng daar, ik zal wel meer reviews in de toekomst geven

Xxx

Ik ben gister heel hard gegaan met uitgaan in rotterdam, denk dat beurs wel een aanrader is want was geweldig als je met een leuke groep bent, en hele leuke dames merkte ik vanmiddag xd, maar wel veel haters en mensen die op me liepen te zeiken, want ik ben aardig groot en kreeg teveel bro science over me heen :P

Maar was goed te doen, was gister jarig dus had ik een hoedje en een shirt met tanktop aan omdat ik een feestje ervoor gegeven had met als thema sexy and i know it, dus meisjes deden steeds mn shirt uit maar kreeg wel gelijk 2 bewakers op me die zeiden dat dat niet mocht ofzo, maarja ze bleven doorgaan dus werd er bijna uitgegooid :( dus ze zijn wel een beetje streng daar, ik zal wel meer reviews in de toekomst geven

Xxx

Ben jij zoveel gegaind sinds de meet dan? :p

Yessurr :)

Keertje trainen samen? Kan je me zien in een tanktopje enzo ^^

Terug
Naar boven