- Waardering
- 12.551
Ehm have fun daar dan... Misschien kunnen wij je daar wel om 20:30 oppikken? Dat half uurtje kun je toch wel missen van die big party?
Zou je dat niet eerst met de chauffeur overleggen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ehm have fun daar dan... Misschien kunnen wij je daar wel om 20:30 oppikken? Dat half uurtje kun je toch wel missen van die big party?

.
Ik ben 18, maar omdat mijn moeder me in alles steunt wat BBing betreft moet ik haar te vriend houden anders jaag ik me enorm op de kosten als ik niet luister.
Zo strikt ze me ook voor een heleboel huishoudelijke klusjes![]()

potverdomme Stiiwazz. Wat een k*tzooi. En nee, een week later was ook geen optie dan hebben er een paar Beginnerswedstrijd PL. Week eerder kon ook niet want dat hadden anderen weer wat. De week daarop is RPB, vallen er ook een hoop af. Het is gewoon moeilijk zoiets te plannen, we doen het zeker nog een keer en dan ga je wel mee.
Satan says: **** EO-jongerendag!
http://www.brotherhoodofsatan.com/images/baphometDarkOne.jpg
hmm oke, fair enough denk ik..
Gaat ze er zelf ook heen dan? Anders kan ze toch niet weten of je daar bent geweest of eerder weg bent gegaan?![]()

Stiiwazz jij nazibal! Meekomen of ik stuur de pua meesters op je moeder af!

Owh is de eo jongerendag zaterdag al? Dan ben ik ook out
![]()

Ik ben ook gelovig... Mag ik nu ook niet meer komen?![]()

Met die heidense kop van jou kom je echt niet binnen.
---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 08:50 ----------
Zolang je er maar niet over gaat praten zie ik geen probleem Kil.
En ook niet stiekem ons een boskee in leiden.

Jij ookal ziek? Ik schijt nu echt met de kracht van duizend zonnenEn potverdomme, ik hoop dat die ziekte zaterdag weg is want dit is k*t.

ik maak hieruit op dat marcel ook komt?

Jij ookal ziek? Ik schijt nu echt met de kracht van duizend zonnen
ik maak hieruit op dat marcel ook komt?![]()