- Waardering
- 563
excuus ik was ook niet echt helder ofzo toen ik dit vernam

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
excuus ik was ook niet echt helder ofzo toen ik dit vernam

Volgens de dokter Pfeiffer maar ik twijfel nog. In ieder geval brute keelontsteking+lichte griep/koorts/koppijn/moe.
En mooi, Marcel komt ook!
Mocht ik zaterdag srs nog ziek zijn kom ik alsnog gewoon, dan maar met de auto en niet zuipen.

Gewoon de ziekte deruit zuipen
Iedereen die in Utrecht kwam overstappen pm me ff.
Ik heb nu zelf pillen gehaald bij de drogist, hopelijk gaan die werken.

Ik heb nu zelf pillen gehaald bij de drogist, hopelijk gaan die werken.

Als jij iets hebt waardoor ik in een keer beter ben bring it.Je kan je pillen ook bij mij halen. Daar kan geen drogist tegenop![]()
Hoop het ook voor je brah, dit is ****ed zo.
Beterschap!
Ehm have fun daar dan... Misschien kunnen wij je daar wel om 20:30 oppikken? Dat half uurtje kun je toch wel missen van die big party?

Ja denk het, moet je even marcel of feedback PM'en, weet niet meer wie er nu rijdt![]()
ik kan hem geen PM sturen?? moet ik dan eerst toevoegen als vriend ofzo..
Ga je naar z'n log en stuur je karmabericht? Of via feedback?
Geregeld al, ik rijd met FB mee en terugweg trein!! Nu kan alleen die maat van me niet mee maarja, mijn verwachtingen zijn nog steeds dat het een onvergetelijke nacht wordt.
inb4 we eindigen zoals bij hangover
godvertyf vriend waar ik in delft zou gaan slapen gaat niet door, heeft iemand een slaapplek voor me ?
de eerste trein richting limburg gaat pas smorgensvroeg om 6 ofzo
inbe4 hele nacht op het station liggen
godvertyf vriend waar ik in delft zou gaan slapen gaat niet door, heeft iemand een slaapplek voor me ?
de eerste trein richting limburg gaat pas smorgensvroeg om 6 ofzo
inbe4 hele nacht op het station liggen
Bro niet huilen ik zit met het zelfde. Je hoeft niet alleen op het station te gaan en ik ga er vanuit dat ik niet voor 5-en op het station sta.
haha zie nu dat de eerste trein pas um 07:50 gaat, godverdegodver
woont er iemand in rdam waar ik een paar uurtjes kan tukken ?