Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Volgens de dokter Pfeiffer maar ik twijfel nog. In ieder geval brute keelontsteking+lichte griep/koorts/koppijn/moe.
En mooi, Marcel komt ook!
Mocht ik zaterdag srs nog ziek zijn kom ik alsnog gewoon, dan maar met de auto en niet zuipen.

Gewoon de ziekte deruit zuipen :cool:

Iedereen die in Utrecht kwam overstappen pm me ff.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.406
yesss marcel komt,

srs

dis
gun
b

Ga je naar z'n log en stuur je karmabericht? Of via feedback?

Geregeld al, ik rijd met FB mee en terugweg trein!! Nu kan alleen die maat van me niet mee maarja, mijn verwachtingen zijn nog steeds dat het een onvergetelijke nacht wordt.

inb4 we eindigen zoals bij hangover

Hoelaat moeten we in Rotterdam zijn dan?

Geregeld al, ik rijd met FB mee en terugweg trein!! Nu kan alleen die maat van me niet mee maarja, mijn verwachtingen zijn nog steeds dat het een onvergetelijke nacht wordt.

inb4 we eindigen zoals bij hangover

jij drinkt toch niet ? wat voor christen ben je dan

godvertyf vriend waar ik in delft zou gaan slapen gaat niet door, heeft iemand een slaapplek voor me ?

de eerste trein richting limburg gaat pas smorgensvroeg om 6 ofzo

inbe4 hele nacht op het station liggen

godvertyf vriend waar ik in delft zou gaan slapen gaat niet door, heeft iemand een slaapplek voor me ?

Whats the problem?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.418

Bro niet huilen ik zit met het zelfde. Je hoeft niet alleen op het station te gaan en ik ga er vanuit dat ik niet voor 5-en op het station sta.

Terug
Naar boven