Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.426
haha zie nu dat de eerste trein pas um 07:50 gaat, godverdegodver

woont er iemand in rdam waar ik een paar uurtjes kan tukken ?

****ing sellout. Dan laat je mij alleen achter op het station? Lekker ben jij. Ik zou zo bij je blijven wachten tot zeker 7:30 als het moest.
We zorgen gewoon dat we in een tent zitten waar we tot vroeg kunnen blijven, die 010 gasten weten wel waar.

****ing sellout. Dan laat je mij alleen achter op het station? Lekker ben jij. Ik zou zo bij je blijven wachten tot zeker 7:30 als het moest.
We zorgen gewoon dat we in een tent zitten waar we tot vroeg kunnen blijven, die 010 gasten weten wel waar.

zie mijn vorige post ;) en als ik thuis zou slapen hadden jullie bij mij kunnen tukken/ nog wat na drinken maar 90% kans dat ik niet thuis slaap

weet je wat als die 2 gasten 3 chicks regelen slaap ik wel thuis en mogen ze mee met de dames dan dan zeg ik me eigen chick wel af en ga ik daar zondag wel heen(a)

Snap er geen fl**ker van maar de toon bevalt me wel! Het is dus geregeld Rondea!

Ik moet waarschijnlijk ook tot half 8 wachten hoor ;p. of nachttrein van 5 uur ofzo

catwalk. Heet alleen nu anders.

M'n zusje is 8 dus dat komt goed! Zal haar wel meenemen.

als me ma nou net als 2 weken geleden ineens uit het niets kwam van ik ga dit weekend naar milaan zie je dinsdag dan had het wel gekunt. En aangezien ze een beetje saggo is de laatste tijd en ze mijn hoofdsponsor kwa supplementen is moet ik haar te vriend houden

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.437
als me ma nou net als 2 weken geleden ineens uit het niets kwam van ik ga dit weekend naar milaan zie je dinsdag dan had het wel gekunt. En aangezien ze een beetje saggo is de laatste tijd en ze mijn hoofdsponsor kwa supplementen is moet ik haar te vriend houden

Ik kan je ma vast héél blij maken :trollface:

Toffler is tot 6, op de witte de wit is ook nog een snuif cafe die pas dicht gaat als de laatste weg is..

Perron gaat ook wel door en Bootleg.
Genoeg opties.

Terug
Naar boven