- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
haha ik kijk wel, als het beetje goed weer is slaap ik wel op het station
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga bij je collega's slapen?? Er zal wel een cel vrij zijnhaha ik kijk wel, als het beetje goed weer is slaap ik wel op het station

haha ik kijk wel, als het beetje goed weer is slaap ik wel op het station
Kun je ook niet via een omweg in Limburg komen? Via grotere lijnen?Minimum temperatuur van ongeveer 12 gradenKun je ook niet via een omweg in Limburg komen? Via grotere lijnen?
haha zie nu dat de eerste trein pas um 07:50 gaat, godverdegodver
woont er iemand in rdam waar ik een paar uurtjes kan tukken ?

haha zie nu dat de eerste trein pas um 07:50 gaat, godverdegodver
woont er iemand in rdam waar ik een paar uurtjes kan tukken ?
****ing sellout. Dan laat je mij alleen achter op het station? Lekker ben jij. Ik zou zo bij je blijven wachten tot zeker 7:30 als het moest.
We zorgen gewoon dat we in een tent zitten waar we tot vroeg kunnen blijven, die 010 gasten weten wel waar.
en als ik thuis zou slapen hadden jullie bij mij kunnen tukken/ nog wat na drinken maar 90% kans dat ik niet thuis slaapzie mijn vorige posten als ik thuis zou slapen hadden jullie bij mij kunnen tukken/ nog wat na drinken maar 90% kans dat ik niet thuis slaap

Change plans dan! Of geen Rusty en Rondea ff je huissleutel?![]()
weet je wat als die 2 gasten 3 chicks regelen slaap ik wel thuis en mogen ze mee met de dames dan dan zeg ik me eigen chick wel af en ga ik daar zondag wel heen(a)
Change plans dan! Of geen Rusty en Rondea ff je huissleutel?![]()

****ing sellout. Dan laat je mij alleen achter op het station? Lekker ben jij. Ik zou zo bij je blijven wachten tot zeker 7:30 als het moest.
We zorgen gewoon dat we in een tent zitten waar we tot vroeg kunnen blijven, die 010 gasten weten wel waar.
Snap er geen fl**ker van maar de toon bevalt me wel! Het is dus geregeld Rondea!

moet minimaal een 7 zijn he die chick die fixen voor mij
---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 21:47 ----------
toffler??
M'n zusje is 8 dus dat komt goed! Zal haar wel meenemen.
als me ma nou net als 2 weken geleden ineens uit het niets kwam van ik ga dit weekend naar milaan zie je dinsdag dan had het wel gekunt. En aangezien ze een beetje saggo is de laatste tijd en ze mijn hoofdsponsor kwa supplementen is moet ik haar te vriend houden