Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Mwah, meestal heb je niet zo'n last van drugsmensen toch? Mijn ervaring is dat mensen met drugs op relaxter zijn dan mensen met drank op.. Op doorgesnoven vechtersbaasjes na dan.

volgens mij komen er best redelijk wat mensen in toffler die niet vies zijn van een lijntje

Iedereen zit in die techno/tech-house tenten aan de pillen of GHB. Mooi sfeertje hoor, maar je moet alleen wel van de muziek houden. Als je lekker wilt lallen, zingen op Hollandse topnummers en David Guetta nummertjes kun je beter het stadhuisplein aantikken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.463
Iedereen zit in die techno/tech-house tenten aan de pillen of GHB. Mooi sfeertje hoor, maar je moet alleen wel van de muziek houden. Als je lekker wilt lallen, zingen op Hollandse topnummers en David Guetta nummertjes kun je beter het stadhuisplein aantikken.

Dat is ook mijn ervaring met mensen aan de dope. Als de groep goed is pas ik me wel aan..
Maar ik ga niet een of andere n*ger/marokanentent in met bobbling/hiphop muziek ofzo. Ik val daar een beetje uit de toon zeg maar. :D

Hmm, er is nu toch een kans dat ik last minute moet afzeggen. Maatje van mij viert zn verjaardag en zou dat eerst in rdam doen, valt gied samen met de meet, maar nu wordt de keus misschi toch eindhoven...

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 13:35 ----------

Dat is ook mijn ervaring met mensen aan de dope. Als de groep goed is pas ik me wel aan..
Maar ik ga niet een of andere n*ger/marokanentent in met bobbling/hiphop muziek ofzo. Ik val daar een beetje uit de toon zeg maar. :D

Mwah, als je zelf niet aan de pillen bent is het toch wel moeiljjk communiceren he, en veel mensen zijn dan inzichzelf of met de muziek bezig. Op niet drugsfeesten wordt zeker veel meer gesocialized hoor

Hmm, er is nu toch een kans dat ik last minute moet afzeggen. Maatje van mij viert zn verjaardag en zou dat eerst in rdam doen, valt gied samen met de meet, maar nu wordt de keus misschi toch eindhoven...
Fawk het dan maar dan komk ook niet meer :sad: kan sws gaan werken voor een mooi loontje... dan dat maar

zo te horen weet je dr helemaal niets vanaf hahaha nergens is het 7 euro intree

sorbonne is het publiek 16-20 jaar intree 5 euro
getback geen hol aan geen milfs niet elke vrouw van 30+ is een milf de meeste zou ik me hond nog niet tegen laten pissen
't fust tsja 16-20 alleen veel minder druk dan sorbonne
de beurs een klote studenten tent waar bijna alleen kakkertjes komen heb nooit ruzie ben daar 3x geweest 3x ruzie
dan nog de vief en vuig (dubstep enzo niet mijn ding)
offcorso ook niet mijn ding

thalia dope maar soms iets te bijdehandte portieren wel chicks daar

cafe plein is wel tedoen voor mannen 21+ geen intree soms lekkere wijven meeste chicks daar tussen de 18 - 25
vip room 18+ oook soms lekkere chicks wel 5 of 10 euro geloof ik
B.E.D is dan toch wel de topper 5 euro intree best veel lekkere chicks

en anders heb je de skihut cafe fout en eventueel baja beachclub nog als je van die muziek houd allemaal 5 euro intree

je hebt ook nog elit en club vie maar dat zit een stuk verder niet in de stad

alleen met een groep kom je sowieso nergens binnen dus in kleine groepjes van 4 a 5 man tegelijk naar binnen

en echte tenten perron en blender gedraag je man

:roflol: dit soort mong*len ga je dus tegenkomen op het stadhuisplein.

alle tenten op stadhuisplein, de beurs, vief en vuig en sorbonne zijn allemaal van dezelfde eigenaar. allemaal 7 euro entree. 5 euro entree, 2 euro voor garderobe+onbeperkt toilet.

thalia is een negertent, met allemaal wannabe gangstertjes,die nergens binnenkomen behalve de thalia.
heel het stadhuisplein+beurs+sorbonne zit vol met paupermuziek en paupervolk

vieg & vuig, perron, blender, maassilo, factory 010 en toffler zijn de enige fatsoenlijke tenten in rdam.

Laatst bewerkt:

alle tenten op stadhuisplein, de beurs, vief en vuig en sorbonne zijn allemaal van dezelfde eigenaar. allemaal 7 euro entree. 5 euro entree, 2 euro voor garderobe+onbeperkt toilet.

thalia is een negertent, met allemaal wannabe gangstertjes,die nergens binnenkomen behalve de thalia.

vieg & vuig, perron, blender, maassilo, factory 010 en toffler zijn de enige fatsoenlijke tenten in rdam.

Vief en vuig=te klein voor zoveel man, megak*t
Perron=drugs
Toffler=nog meer drugs
Maassilo= een f**got feest volgens mij
factory010=maassilo?

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 15:51 ----------

Ik zeg gewoon een regular club zoals corso

In maassilo is idd het now en wow feest, was open de eerste editie binnegegaan want vrienden van mn huisgenoot zat in de organisatie
Heel veel naakte vrouwen op het podium maar helaas ook mannen in de meest gaye outfits en ook enkele naakt en dergelijke op de podium, het was allemaal too much voor me

Dus dat

Dan heb ik ook wat te kijken :p

j/k

Dus moraal van mn verhaal
Je moet echt van dat soort feesten houden anders voel je al snel je niet op je gemak

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.474
Fawk het dan maar dan komk ook niet meer :sad: kan sws gaan werken voor een mooi loontje... dan dat maar

Noooooooooooooo:(
Fkin internetpressure hahaha
Dunno man, morgen weet ik sowieso meer, ga zelf ook wat pressure uitoefenen op de birthday boy

Luister eens stelletje reetroeiers wat is dat voor homo-actie? **** die verjaardag, moet die zak het maar eerder zeggen, klaar. Spreek je later maar af. Hier wacht 15 man op jullie, op die verjaardag maar 1.
En peer je laat je bro toch niet in de steek?

We zien wel waar we terecht komen. We gooien het in de groep dan zien we wel.

wat praat jij nou weer voor de 2de keer onzin niets is 7 euro intree nooit mee gemaakt
garderobbe is 1 euro en pisse is 50 cent per keer overal
sorbonne ziis niet van de zelfde eigenaar als vief en vuig en de beurs ;)
thalia een n*ger tent zeker nooit binnen geweest :S offcorso is de negertent eenige waar ik kok op stadhuisplein is plein omdat een vriend van mij er werkt in Rotterdam ga ik verder alleen nog naar Bed

Als jij 7 euro moet betalen en 2 euro voor je jas ben jij de mong**l want dan wordt je zwaar afgelegd waar je bijstaat

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 13:35 ----------

Mwah, als je zelf niet aan de pillen bent is het toch wel moeiljjk communiceren he, en veel mensen zijn dan inzichzelf of met de muziek bezig. Op niet drugsfeesten wordt zeker veel meer gesocialized hoor

Je gaat deze epic meet toch niet afzeggen voor een verjaardag?

wat praat jij nou weer voor de 2de keer onzin niets is 7 euro intree nooit mee gemaakt
garderobbe is 1 euro en pisse is 50 cent per keer overal
sorbonne ziis niet van de zelfde eigenaar als vief en vuig en de beurs ;)
thalia een n*ger tent zeker nooit binnen geweest :S offcorso is de negertent eenige waar ik kok op stadhuisplein is plein omdat een vriend van mij er werkt in Rotterdam ga ik verder alleen nog naar Bed

Als jij 7 euro moet betalen en 2 euro voor je jas ben jij de mong**l want dan wordt je zwaar afgelegd waar je bijstaat

:roflol: ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga vaker dan een keer per avond naar de wc als ik ga stappen.

iq = broodrooster.

epic.

:roflol: ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga vaker dan een keer per avond naar de wc als ik ga stappen.

iq = broodrooster.

epic.

stoere praatjes maar denk dat mijn IQ toch echt een stukje hoger ligt dan dat van jou

2 ik hoef amper bij de wc te betalen ken de toilet dames in de tenten waar ik kom

Terug
Naar boven