XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
MetsyU is toch je broer of heb ik dat verkeerd begrepen?? is hij al wakker?

Ja me broertje, hij slaap als een steen. volgens mijn wordt ie morgen wel wakker.

Heb jij wel geslapen? of ben je door gegaan

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 16:15 ----------

MetsyU is toch je broer of heb ik dat verkeerd begrepen?? is hij al wakker?

Ben jij door gegaan of heb je ook nog even een powernap gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Dacht eerst dat dat die vriend van marcel was, had niet verwacht dat hij kuki was. Jammer dat ik m niet heb gesproken voor de rest, wat een beer die gast

Kuki is een hele relaxte rustige vriendelijke kerel. Echt een goeie gast.
Hij vond het wel allemaal wat te tam gaan, hij had een wat groter gekkenhuis verwacht.
Maarja, leef je eens in in Kuki. Kom je daar met je gorillalijf staat me daar een club garnalen. :o

Momenteel bekijken: 35 gebruiker(s) (31 leden en 4 gasten) dit topic
jumperke1tje, bascross, BearelleJonas, BerryDK, comingup, Dre20, DrsRoald, ewoude93, fitness beginer, FlyingNederland, ForkedTongues, growlikeweed, IkWilGrootWorde, jasperco, KEUN, lloydatoni, markrot, Mjita, Moarten, Moraalridder, Rah Rah Man, Rogaran, RustyM, Sim1986, stefanbegint, Steff A, ThePretender, tymboo, vincent1992, z1000

Te mooi dit :roflol:
Komt er eens een meeting in België? Gent, Antwerpen,... Of alleszins iets dichter tegen de grens? Lijkt mij wel epic.

Dan leer ik jullie eens drinken en toon ik hoe een ecto chicks regelt :trollface:

Hij vond het wel allemaal wat te tam gaan, hij had een wat groter gekkenhuis verwacht.
Maarja, leef je eens in in Kuki. Kom je daar met je gorillalijf staat me daar een club garnalen. :o

Had ik ook verwacht hoor, maar vond dat juist wel tof, lekker rustig. Kon ook wel met iedereen een praatje maken en dat had ik dan weer niet verwacht

Zat een wel leuk uitziende chick de hele tijd in de vensterbank maar te zitten en zuur te kijken. Echt, ze heeft er srs gewoon minstens een uur zo gezeten.
Ik denk, schijt, er op af dus ik ga naast haar zitten en zeg iets van "Je vind er echt geen reet aan hè?" Wijf meteen mad, "jawel, waarom dan?" Ik zeggen dat ze daar al zeker een uur zit, zuur zit te kijken en alleen maar met haar telefoon loopt te kloten. Wijf nog meer mad. Ik lachen en maar weer weggegaan. Niet voor rede vatbaar.

Was dat die ene met begé kleding, die zat daar maar, voor zich te staren met een zure blik

Ja me broertje, hij slaap als een steen. volgens mijn wordt ie morgen wel wakker.

Heb jij wel geslapen? of ben je door gegaan

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 16:15 ----------

Ben jij door gegaan of heb je ook nog even een powernap gedaan?

ik heb nog niet geslapen, ben bang dat ik vanacht dan alleen maar lig te draaien en daar heb ik een hekel aan.
Ik val wel de hele tijd in slaap achter mijn pc/ ps3 maar schrik dan meteen weer wakker ;p

toen ik thuis kwam heb ik meteen mijn muziek lekker hard gedaan en ben gaan douchen en eten,

Die Lloyd was trouwens al helemaal waus toen hij binnenkwam ;p
eerst mij beetje smsen dat ie express zijn baard niet ging scheren hahaha, maar toch bedankt voor de info Lloyd

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 16:24 ----------

okeee, maar eerlijk is eerlijk hij deed er ook niet veel aan om het in gang te zetten dat gekkenhuis want hij bewoog ook niet echt veel fzo.

ik heb nog niet geslapen, ben bang dat ik vanacht dan alleen maar lig te draaien en daar heb ik een hekel aan.
Ik val wel de hele tijd in slaap achter mijn pc/ ps3 maar schrik dan meteen weer wakker ;p

toen ik thuis kwam heb ik meteen mijn muziek lekker hard gedaan en ben gaan douchen en eten,

eerst mij beetje smsen dat ie express zijn baard niet ging scheren hahaha, maar toch bedankt voor de info Lloyd

Hahaha, denk dat je rond de avond wel weg bent, en over 2 dagen wakker word

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 16:28 ----------

RustyM heb nog een foto dat jij bovenop je chick zit, Iedereen zat ook te kijken van wtf gebeurd hier nou weer, Eigenlijk had ik niet vervacht dat iemand van ons nog een dame zou scoren.

Laatst bewerkt:
  • #1.888
Komt er eens een meeting in België? Gent, Antwerpen,... Of alleszins iets dichter tegen de grens? Lijkt mij wel epic.

Iedereen had gisteren 90 minuten gereisd dus het word nooit weer Rotterdam. Volgende keer word het Arnhem, dat staat al vast.
De keuze voor Rotterdam was gemaakt zodat er onder andere ook een aantal Belgen wilden komen. Die zijn niet gekomen.
Als ik weer een meet plan word de locatie bepaald door de mensen die gisteren mee waren. En niet door lui met een grote bek die toch niet komen. No offense tegen jou trouwens hoor. Misschien kan je zelf proberen een DBB-België meet te plannen.

LLoyd is zonder meer een helemaal leipe kerel. :D
Ik weet niet wat ie ophad maar los ging die, helemaal in Perron.

Hahaha, denk dat je rond de avond wel weg bent, en over 2 dagen wakker word

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 16:28 ----------

RustyM heb nog een foto dat jij bovenop je chick zit, Iedereen zat ook te kijken van wtf gebeurd hier nou weer, Eigenlijk had ik niet vervacht dat iemand van ons nog een dame zou scoren.
Khad er 2 die avond gefixed, eentje in de beurs die wel ok was en eentje in de baja, echt 5min nadat ik binnenkwam:roflol: Ze was wel een beetje bah, maargoed nemen we voor lief
Maar toen had ik al een hele hoop mensen gemist volgens mij

• #1.890

Oh post maar hoor maakt nu niet meer uit. Gooi het anders ff in een spoiler.

Iedereen had gisteren 90 minuten gereisd dus het word nooit weer Rotterdam. Volgende keer word het Arnhem, dat staat al vast.
De keuze voor Rotterdam was gemaakt zodat er onder andere ook een aantal Belgen wilden komen. Die zijn niet gekomen.
Als ik weer een meet plan word de locatie bepaald door de mensen die gisteren mee waren. En niet door lui met een grote bek die toch niet komen. No offense tegen jou trouwens hoor. Misschien kan je zelf proberen een DBB-België meet te plannen.

Buiten Baja wou die ook al los gaan. We mochten er gewoon niet meer in. Terwijl we toch een stempel hadden,

• #1.892
Khad er 2 die avond gefixed, eentje in de beurs die wel ok was en eentje in de baja, echt 5min nadat ik binnenkwam:roflol: Ze was wel een beetje bah, maargoed nemen we voor lief
Maar toen had ik al een hele hoop mensen gemist volgens mij

Nee kerel dat viel wel mee. Jij had nog gewhappt "Rusty kl***zak met je no-fap dat was een 4/10!" :roflol:
Ik zag haar dus later op het station en vond het minstens een 6. Als ze haar bek had gehouden zeker een 7. Would hit.

Die Lloyd he, kwam opeens met robotmoves, ik dacht echt die is de leipste van iedereen die in die technotent rondliep,en er liepen heel wat mensen op die het nodige naar binnen hadden gegooid.

Op een gegeven moment stonden we zo op een podium en een meter of 2 daarachter lag een bankje. Die gast neemt een aanloop en lanceerde zichzelf van het podium met een snoekduik echt met zn hele lichaam vol op het bankje, zakt er net niet doorheen nog :roflol:

Die Lloyd he, kwam opeens met robotmoves, ik dacht echt die is de leipste van iedereen die in die technotent rondliep,en er liepen heel wat mensen op die het nodige naar binnen hadden gegooid.

Op een gegeven moment stonden we zo op een podium en een meter of 2 daarachter lag een bankje. Die gast neemt een aanloop en lanceerde zichzelf van het podium met een snoekduik echt met zn hele lichaam vol op het bankje, zakt er net niet doorheen nog :roflol:

Dam had dus gewoon nog moeten blijven :P had dat wel willen zien

:)

• #1.897

Damn man we hadden het echt op film moeten hebben :roflol:
Het mooie is wel dat niemand echt nergens raar van opkijkt.

daarom heb ik zo last van mn nek

Begrijp het wel dan. Is de eerste keer dat ik in dit topic kom dus weet niets af van de planning.
Arnhem is 240km heen bah, dat wordt niets.

Misschien eens tijd om een Belgische meet te doen inderdaad :)
Wist vroeger wel enkele beesten zitten, van de oude garde. Nu zou ik al eens moeten denken wie wij hebben.

hij viel in het perron steeds half in slaap ook :roflol:

geweldig

Terug
Naar boven