Ryanvdv
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
toch vind ik marcel nog steeds op bas rutten lijken
TRUE! haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kuki telt voor 3, Gvd wat was dat een beer zeg.
Marcel was ook een stuk buffe dan ik voor ogen had.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
He, don't gek me, gek..
Excuses aanvaard. Volgende keer beter.
Toch meer mensen gekomen dan ik dacht. Kuki zelfs!![]()
ja jij lijkt ook wel een beetje op bas rutten aangezien je ook kaal bentVolgende keer eerste biertje van mij, k.
No way man. Echt niet. Marcel is mega buff en kaal, Bas Rutten ook maar ze lijken verder echt niet op mekaar.
Nu doe je hetzelfde als die chicks bij de trein. Oh het is een kale dus hij zal het wel zijn.
Echt niet!![]()

ja jij lijkt ook wel een beetje op bas rutten aangezien je ook kaal bent
![]()

bump
Enig opmerking:
Chick regel kansen op een technofeest is niet 0,5/10 maar eerder 9.5/10, chicks zijn super easy daarJe moet alleen ff snappen hoe het is om pillen op te hebben
![]()
Man ik ben nog steeds aan het bij komen. Euphorea ik en ik waren op de terug weg wel even flink de lul geweest toen we achter kwamen dat de eerst volgende trein pas om 8 uur kwam. Moest gewoon 2,5 uur zitten wachten daar om een kwartier in de trein te kunnen zitten.
Wel toffe groep die er uiteindelijk was. Toch een aardige 12-13 man of zo. Echt heel veel interactie was er niet omdat het vet chaotisch was. Heb wel wat babbeltjes gemaakt met wat jongens.
Behalve killy. Wat een ecto maten naaier. Maar dat was al te verwachten als die met jongens als ibo optrekt. Bij de eerste beste groep vrienden die hij tegen kwam op straat was die meteen vertrokken.
Locatie vond ik 10x niets. Man al die verhalen altijd over rotterdam. Ik had echt vet zieke discotheken verwacht waar plekken als zak/index gewoon niets bij zijn. Maar het was vooral van die inloop cafetjes. Meeste nog best klein ook, geen verdiepingen, meerdere zalen of zo.
Qua chicks vond ik het matig. Er liepen overal wel een paar tussen die zo in de "centraal chick topic" kunnen. Maar dat waren of wijven die daar werkten, of van die huppel k*tjes die er gewoon elke weekend al 10 jaar komen iedereen ze kent, vette gold diggers zijn en bij wijze haast betaald krijgen om daar te zijn. Veel arrogante wijven ook pfff. Voor de rest niet veel gezien, was overal ook vet donker binnen.
Wel tof dat we overal zonder problemen binnen kwamen. Dat heb ik nog nooit eerder mee gemaakt.
Volgende keer wel iets dichter bij thuis voor mij.

Nou nou wat een negativiteit kuki, we hebben het toch gezellig gehad op het station?Man ik ben nog steeds aan het bij komen. Euphorea ik en ik waren op de terug weg wel even flink de lul geweest toen we achter kwamen dat de eerst volgende trein pas om 8 uur kwam. Moest gewoon 2,5 uur zitten wachten daar om een kwartier in de trein te kunnen zitten.
Wel toffe groep die er uiteindelijk was. Toch een aardige 12-13 man of zo. Echt heel veel interactie was er niet omdat het vet chaotisch was. Heb wel wat babbeltjes gemaakt met wat jongens.
Behalve killy. Wat een ecto maten naaier. Maar dat was al te verwachten als die met jongens als ibo optrekt. Bij de eerste beste groep vrienden die hij tegen kwam op straat was die meteen vertrokken.
Locatie vond ik 10x niets. Man al die verhalen altijd over rotterdam. Ik had echt vet zieke discotheken verwacht waar plekken als zak/index gewoon niets bij zijn. Maar het was vooral van die inloop cafetjes. Meeste nog best klein ook, geen verdiepingen, meerdere zalen of zo.
Qua chicks vond ik het matig. Er liepen overal wel een paar tussen die zo in de "centraal chick topic" kunnen. Maar dat waren of wijven die daar werkten, of van die huppel k*tjes die er gewoon elke weekend al 10 jaar komen iedereen ze kent, vette gold diggers zijn en bij wijze haast betaald krijgen om daar te zijn. Veel arrogante wijven ook pfff. Voor de rest niet veel gezien, was overal ook vet donker binnen.
Wel tof dat we overal zonder problemen binnen kwamen. Dat heb ik nog nooit eerder mee gemaakt.
Volgende keer wel iets dichter bij thuis voor mij.
Vond de tijd nog best snel gaan. Ik daarna van het station ongeveer 3km naar huis gelopen, ochtend wandelingetje. Beviel me eigenlijk prima!
Damn bro, 2.5u wachten op jullie trein
Hebben jullie dan met twee 2.5u op een bankje gewacht tot de trein er was? Of zijn jullie nog iets gaan doen?
Nou nou wat een negativiteit kuki, we hebben het toch gezellig gehad op het station?Vond de tijd nog best snel gaan. Ik daarna van het station ongeveer 3km naar huis gelopen, ochtend wandelingetje. Beviel me eigenlijk prima!
![]()

Damn bro, 2.5u wachten op jullie trein
Hebben jullie dan met twee 2.5u op een bankje gewacht tot de trein er was? Of zijn jullie nog iets gaan doen?