MuscleMeat

DBB Uitspraken Topic?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja idd heb het ook gemerkt

echt jammer want ik wou bijna instappen

hopen dat het nog een keertje fel omlaag gaat

weet trouwens iemand waar je overzichtelijke grafieken van de laatste 10 jaar kan bekijken per aandeel? op binckbank gaat het maar tot 120 maanden terug

Kan iemand hem vertellen hoeveel maanden er in 10 jaar gaan :D
 
EricR: "ladies and gentlemen, we have got him!"
 
Dbb lid Mc. Chick in mijn log over cardio-training;:D:D:D


MC. Chick
Je hebt gelijk, maar als ik zo in de gym zit dan word ik heel onrustig omdat ik weet dat er ook zwaar ijzer beneden op me ligt te wachten. En dan ga ik meteen heel hard rennen of fietsen. Echt fietsen kan ik ook niet normaal, mensen zitten altijd te klagen dat ik te hard ga als ze mee fietsen.
 
sgtmossad met zijn commando gebazel.
 
hallo

ik train nu ongeveer 3'5j en ik bench nog altijd maar tussen de 60en70kg. moet ik
nu echt me prohormonen of hormonen gaan beginnen om eindelijk wat meer kracht
te krijgen?begin het stilaan beu te worden als het deze zomer nog altijd niks is
veranderd dan pak ik prohormonen want deze zomer train ik ****ing 4jaar. die 4j is
bij mij het bewijs dat de klote natuur gewoon niet wilt.wat kan ik het best doen???

wa wilt ge nu zeggen da ik maar om de 2maanden ga traine ofwa gij zij goe
zot gij ik train nu 4keer per week ja.

gij zegt zwaarder gaan allemaal goe en wel maar als ik zwaarder ga dan begin ik scheef
te trekken dus zwaarder gaan heefd geen enkel nut zolang ge niet blijfd recht liggen. en die 60/70kg is dan nog onder een vaste bench.

ik weeg tussen de 80en82kg ben 1'82m en die prohormonen geven het schijnt wel meer
kracht 1-ad bv heb nu 3-ad liggen van anabolic xtreem

ik doe moeite verdomme

...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/sterker-benchen-202488/
 
Moest even toegevoegd worden :P

eindelijk een plaatsje verdiend in dit topic:D ben ik al een jaar aan het proberen:p

edit: woensdag 10 december 2008, 15:43 was het topic gestart <=> selfownage:roflol:
 
Ronniej: had me net even snoeihard op deze foto afgetrokken :wanker: , had natuurlik vreselijk geweest als het een man was. :eek:

Epic
 
Onbekend iemand: "Ik zit hier al een tijdje rond te kijken in de anabole sectie en ik wil zelf graag een kuurtje IMO doen"

O man even dit topic doorgenomen en kom deze tegen haha :roflol: beste
 
Killerbee: "Ik heb erg kleine handen doordat ik ze vroeger altijd in een vuist hield omdat ik droge handen niet kon verdragen."
 
  • Wow
Waarderingen: mat
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven