- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ING bijna sub 3, Aegon -15%, AMG -13,5%. Wat een slachting weer.
ING overleeft de week niet als het zo doorgaat.

Ben benieuwd wat wout en nout gaan doen.
Weer extra miljarden steun of nationaliseren.
Een oude beurs wijsheid zegt dat je moet kopen als het bloed door de straten loopt, nou volgens mij bloeden we dit keer dood![]()
Ook al is het eigenlijk niet om te lachen deze systeemcrash. Maar ja die ****ers wilden spelen met gestoorde constructies en nu blazen ze het hele systeem op. **** them.Ook al is het eigenlijk niet om te lachen deze systeemcrash. Maar ja die ****ers wilden spelen met gestoorde constructies en nu blazen ze het hele systeem op. **** them.
die houden we erin.Nee ik dacht eerst ook laat de boel maar zakken zo wordt het lekker goedkoop, maar de lol gaat er nu wel af als ik eerlijk ben.
Jij gaat dus rond de 185 weer instappen?
Ik wordt zelf steeds angstiger dat de boel nog veel verder kan als er niet gauw wat veranderd, een economische neergang van dit voormaat is echt niet te bevatten.

Eerst bodemtest is wel geslaagd maar ja wat zeggen bodems als de bodem op de DJ er al uit getrapt is en de S&P ook door zijn lows is heengegaan?
Voor de 90 moet er wel iets meer gebeuren. Unilever, MT en RD zijn solide bedrijven met veel gewicht en die ik niet zo snel nog even meer dan halveren. KPN, Philips en Ahold leggen ook nog aardig wat gewicht in de schaal en ook daar voorzie ik niet snel een halvering van de huidige koersen.

Blijf zelf ook voor de kortje ritjes maar af van ING of Aegon, ook al zou een ING onder de 2 wel aantrekkelijk worden. Maar ja hoever zouden ze dan van nationalisatie verwijderd zijn?
Word je dan als aandeelhouder niet mooi uitgekocht?
ja idd heb het ook gemerkt
echt jammer want ik wou bijna instappen
hopen dat het nog een keertje fel omlaag gaat
weet trouwens iemand waar je overzichtelijke grafieken van de laatste 10 jaar kan bekijken per aandeel? op binckbank gaat het maar tot 120 maanden terug
Hoeveel maanden is 10 jaar dan?

hmmm...woepsie
komt omdat er 2006 stond maar nu snap ik het want vele bedrijven zijn gewoon nog niet zo lang beursgenoteerd.
My mistake![]()
Die uitspraak van jou gaat wel het DBB-uitspraken topic in, if you don't mind.