XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
ING 2,93

het is wachten op wouter B

ING bijna sub 3, Aegon -15%, AMG -13,5%. Wat een slachting weer.

ING overleeft de week niet als het zo doorgaat.

Ben benieuwd wat wout en nout gaan doen.
Weer extra miljarden steun of nationaliseren.

Een oude beurs wijsheid zegt dat je moet kopen als het bloed door de straten loopt, nou volgens mij bloeden we dit keer dood:p

Ben benieuwd wat wout en nout gaan doen.
Weer extra miljarden steun of nationaliseren.

Een oude beurs wijsheid zegt dat je moet kopen als het bloed door de straten loopt, nou volgens mij bloeden we dit keer dood:p

:D Ook al is het eigenlijk niet om te lachen deze systeemcrash. Maar ja die ****ers wilden spelen met gestoorde constructies en nu blazen ze het hele systeem op. **** them.

van GS :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Financials blijven gewoon een non-investering op dit moment. Ook al denk ik wel dat je met ING zo 100% of meer kan pakken in korte tijd. Maar -50% of meer zou me ook niks verbazen.

:D Ook al is het eigenlijk niet om te lachen deze systeemcrash. Maar ja die ****ers wilden spelen met gestoorde constructies en nu blazen ze het hele systeem op. **** them.

Nee ik dacht eerst ook laat de boel maar zakken zo wordt het lekker goedkoop, maar de lol gaat er nu wel af als ik eerlijk ben.
Jij gaat dus rond de 185 weer instappen?
Ik wordt zelf steeds angstiger dat de boel nog veel verder kan als er niet gauw wat veranderd, een economische neergang van dit voormaat is echt niet te bevatten.

Nee ik dacht eerst ook laat de boel maar zakken zo wordt het lekker goedkoop, maar de lol gaat er nu wel af als ik eerlijk ben.
Jij gaat dus rond de 185 weer instappen?
Ik wordt zelf steeds angstiger dat de boel nog veel verder kan als er niet gauw wat veranderd, een economische neergang van dit voormaat is echt niet te bevatten.

+1, het blijft echt uitkijken. Als we "geluk hebben" stopt het op 185 (210 kan ook nog een kleine kansmaker zijn echter), gezien verscheidene TA-indicatoren (in tegenstelling tot wat wat Zoutzak beweert zijn dergelijke grote bewegingen tot in bepaalde mate wel te meten en oude steun- en weerstanden, fibo-projecties, ... zijn op dergelijke momenten al helemaal belangrijk, ook al zorgt een crisis ervoor dat er soms een van afgeweken wordt.) maar als het erg wordt sluit ik de 90 echt niet uit. Uiteindelijk is dat "slechts" een nationalisatie hier en een paar faillissementen daar. :(

Eerst bodemtest is wel geslaagd maar ja wat zeggen bodems als de bodem op de DJ er al uit getrapt is en de S&P ook door zijn lows is heengegaan?

Voor de 90 moet er wel iets meer gebeuren. Unilever, MT en RD zijn solide bedrijven met veel gewicht en die ik niet zo snel nog even meer dan halveren. KPN, Philips en Ahold leggen ook nog aardig wat gewicht in de schaal en ook daar voorzie ik niet snel een halvering van de huidige koersen.

Eerst bodemtest is wel geslaagd maar ja wat zeggen bodems als de bodem op de DJ er al uit getrapt is en de S&P ook door zijn lows is heengegaan?

Voor de 90 moet er wel iets meer gebeuren. Unilever, MT en RD zijn solide bedrijven met veel gewicht en die ik niet zo snel nog even meer dan halveren. KPN, Philips en Ahold leggen ook nog aardig wat gewicht in de schaal en ook daar voorzie ik niet snel een halvering van de huidige koersen.

Daar heb je wel gelijk in, tenslotte zijn dat ook geen kansmakers om zo maar even failliet te gaan. Echter kan angst wel heel veel doen met een markt.

De enigste reden waren de bodem nu nog leeft is omdat de ws futs netjes in het groen noteren momenteel. Een updagje wil ik ook wel eens, zo tot 227-230. :D

Het lijkt alweer terug te zakken.

De markt overdrijft in principe altijd, beide richtingen op. Maar als bedrijven als Shell en Unilever gesloopt gaan worden dan komen er vanzelf wel koopjesjagers. Dat die koopjesjagers voor ING of Aegon er amper zijn is vrij logisch, de financiele sector is gewoon te riskant om in te beleggen en dient nu alleen maar om mee te handelen.

Blijf zelf ook voor de kortje ritjes maar af van ING of Aegon, ook al zou een ING onder de 2 wel aantrekkelijk worden. Maar ja hoever zouden ze dan van nationalisatie verwijderd zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.912
Blijf zelf ook voor de kortje ritjes maar af van ING of Aegon, ook al zou een ING onder de 2 wel aantrekkelijk worden. Maar ja hoever zouden ze dan van nationalisatie verwijderd zijn?

Word je dan als aandeelhouder niet mooi uitgekocht?

Word je dan als aandeelhouder niet mooi uitgekocht?

Je hebt gezien wat er met Fortis is gebeurd en de nationalisaties in het UK leverden ook bitter weinig op voor de aandeelhouders. Northern Rock zaak loopt nog maar ook daar dreigen de aandeelhouders weinig tot niks over te houden.

This is only the beginning, ladies and gentleman.

The crisis is gaining momentum and soon every country is going to protect itself in a desperate move to save what can be saved. The SVP (political party in Switzerland) proposed repatriating the gold stored by the Swiss National Bank, from the U.S!

Dit gaat er dus ook nog bij komen les ik net.

3590d9z.gif

Weer zo beweging, precies aan het eind van de handel.

ja idd heb het ook gemerkt
echt jammer want ik wou bijna instappen
hopen dat het nog een keertje fel omlaag gaat :D
weet trouwens iemand waar je overzichtelijke grafieken van de laatste 10 jaar kan bekijken per aandeel? op binckbank gaat het maar tot 120 maanden terug

ja idd heb het ook gemerkt
echt jammer want ik wou bijna instappen
hopen dat het nog een keertje fel omlaag gaat :D
weet trouwens iemand waar je overzichtelijke grafieken van de laatste 10 jaar kan bekijken per aandeel? op binckbank gaat het maar tot 120 maanden terug

:scratch: Hoeveel maanden is 10 jaar dan?

Terug
Naar boven