Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de jouwe dan?

The Great Wolverine...Ik zet mezelf helemaal niet voor lul ik, ik zeg wat waar is
Ik ben dat kansloze gebase zat. - Luppie
Dit is wel het toppunt! Een admin die verdomme niet weet waar een deadlift goed voor is. Weet jij wel iets van trainen af, of ben je gewon zo'n self-made BB? Deadlift is goed voor alles. Als je massa wilt bouwen, versterken of als je auto niet wil starten. Ik doe geen werk voor traps behalve deadlift en ik durf wedden dat ze hoger en dikker zijn dan de jouwe.
Dus al die strongman hebben geen traps? Dit forum begint hoe langer hoe meer op een idiotenconferentie te gelijken. Ik kan wel geloven dat jouw traps niet groeien. Je zit verdomme samen met MrJ en EricR meer op dit forum posts te deleten en mensen te bannen dan dat je eigenljk aan het trainen bent.
All the best,
DutchBodybuilding.com Forum - Wolverine
Maandags 3x8 sets reps
Dinsdag 3x5 sets reps
Vrijdag 3x3 sets reps
Eigelijk Bijna max de 8 reps Als ik bij set de laatste zet geen 8 hal doe ik er 6 reps
Zelfde voor de 5 reps en 3 reps. Elke laatste set is dus een werkset die ik max kan halen qwa reps.
Beetje duidelijk zo ?
Voorige week voor dat ik met creatine monohydrate begon.
En zelfs nog lager ging ik carbs, 120gram carbs daags woog ik 80kg.
Bijna een week later (oplaadfase) creatine monohydtrate,
ben ik in eens dik 2kg zwaarder. Ik neem aan dat ik mijn geen zorgen hoef
te maken dat het vet is. Zelf denk ik aan vocht door de
creatine monohydtate.

Schitterend topic .
Ik heb niet meteen 1 bepaalde quote maar ik vind het enorm irritant dat kinderen als MichaelSmurf , Wesking en Huntelaar raad gaan geven aan nieuwe members .

als je maar 1 letter gebruikt om te posten is dat altijd een kleine letter, want ALS JE EEN BERICHT TYPED MET COMPLEETHOOFDLETTERS DAN MAAKT HET SCRIPT ER KLEINE LETTERS VAN!!!!!!!!
EN MAAR 1 LETTER IS DUS EEN COMLETE HOOFDLETTERIG BERICHT SNAPPIE?![]()

Mars als reactie op een foto van Aimee:
Monster jaw line.

*** zegt:
ik heb een pomp in mn tricep en mn borst vriend niet normaal meer
*** zegt:
sta nu vol als de motha****a
*** zegt:
laat mn moeder gelijk wat fotos schieten van dit memorabel moment

a1s
Dat zulk soort personen kuren is een schande voor de sport, zeg nou zelf, welke idioot gaat er nu kuren terwijl hij 80kg benched. Personen zoals luppie waarbij er echt iets schort aan training/voeding/rust zouden het niet hierin moeten zoeken.
Het zijn zulk soort personen waardoor mensen als ikzelf volgens bepaalde personen wel zou moeten gebruiken. Ik vind het op die manier erg jammer dat het beeld van een as-gebruiker een steeds schralere fysiek krijgt.
Ik
Terwel ik al jaren mij aan voeding rust en training hou.
30kg vvm heb gegaind naturel
Een cut heb volgehouden waarbij ik 14kg vet kwijt ben geraakt in een jaar tijd.