XXL Nutrition

Dbb wat is mijn vp? 2 ontspannen buikfotos

Users who are viewing this thread

Talha

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2012
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Volgens mij lig je eerder tegen 6-7 aan, zeker niet hoger, zal vooral nog wat vocht zijn wat je er maximaal nog uit kan halen. Ik zit zelf ook redelijk laag heb ook veel strepen/lijnen tijdens aanspannen ( wel stuk minder massa ) en zelf zit ik ook niet al te hoog,terwijl ik nog niet in zo'n shape als jou ben, ik hou wel veel vocht vast maar vanaf maandag kh/zout laden + vochtafdrijver dan zie ik wel of ik echt tegen 8% zit wat volgens de meting eruit kwam. (naar mijn mening kan vp per persoon verschillen/lichaamtype verschillen, daarmee bedoel ik dat een endo op 7% er nooit zo droog uit zal zien als een ecto op 7)

ot ****ing nice man jou shape
borst is wel beetje ****ed (minder cuts vergeleken met rest) of vergis ik me bro?

Laatst bewerkt:
OP
Jwdoetookmee

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
Contest Winner x2
Lid geworden
27 apr 2012
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Zware streeffysiek voor mij, hoelang train je al?

Ben nu een goed jaar weer bezig. Thanks

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 22:11 ----------

Ik denk minstens 15%, zit je aan de HGH ofzo? Dikke gut man op die eerste twee foto's.

Learned from the best. Plofkop

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 22:12 ----------

Volgens mij lig je eerder tegen 6-7 aan, zeker niet hoger, zal vooral nog wat vocht zijn wat je er maximaal nog uit kan halen. Ik zit zelf ook redelijk laag heb ook veel strepen/lijnen tijdens aanspannen ( wel stuk minder massa ) en zelf zit ik ook niet al te hoog,terwijl ik nog niet in zo'n shape als jou ben, ik hou wel veel vocht vast maar vanaf maandag kh/zout laden + vochtafdrijver dan zie ik wel of ik echt tegen 8% zit wat volgens de meting eruit kwam. (naar mijn mening kan vp per persoon verschillen/lichaamtype verschillen, daarmee bedoel ik dat een endo op 7% er nooit zo droog uit zal zien als een ecto op 7)

ot ****ing nice man jou shape
borst is wel beetje ****ed (minder cuts vergeleken met rest) of vergis ik me bro?

Borst loopt inderdaad achter, schouderblessures weerhouden me flink van borst goed aanpakken

wess1988

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jul 2011
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
7-8%.
Ikzelf sta op 11% en sta LANG niet zo droog.

MoMass

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 jan 2009
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Je bovenlichaam is droog zou ik ook 8% schatten,maar je benen kunnen wel droger/harder daar zit wat meer vet op.

harnak

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2009
Massa
100kg

jefba

Cool Novice
Lid geworden
13 dec 2012
Lengte