MuscleMeat

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

Mijn stem voor opperecto gaat naar Diaephy omdat ik chocomel en tet*en wil.
En m'n slachtofferstem gaat naar Marleentje omdat zij na mij de meeste stemmen heeft (en ik voor het wegstemmen van inactieven ben)

Ik ga ook voor maarleentje want ze lijkt zich er inderdaad niet erg druk om te maken.

en ik voor de rest echt niks zinnigs uit dat verhaal kan halen.....

Marleentje erruit
Daffy opperecto.

Daffy voor opperecto
Marleentje eruit

marleentje dan maar

helemaal geen verdediging terwijl ze wel online is. OT blijft op verdacht lijstje

Sta online op mijn telefoon inderdaad, maar ben ondertussen voor dj aan het spelen. Dus kon niet direct reageren.
Ik kan nu wel heel hard gaan verdedigen maar denk dat dat niet helpt meer.

Tot 21:00
Ben benieuwd naar t verhaal!

Jij je zin :roflol:

Vind je opvallend dat je mij er zo uitpikt, de rest volgde mij weer namelijk. Misschien probeer je zo wel uit het vizier te blijven? ;);)

Ik begin op een inactieveling, niemand volgt.

Jij begint op een inactieveling, iedereen volgt ? Lijkt gewoon te veel op een trein. Wel allemaal leuk daffy als burgemeester stemmen maar toch iemand anders volgen in de stemming.

• Topic Starter Topic Starter
Gniffelend in zijn vuistje zat ralf toe te kijken via zijn verborgen camera's. Dat had een leuke wending. Wie had gedacht dat de naam van het eiland vanuit het baskisch naar het nederlands anders vertaalt werd dan vanuit het nederlands naar het baskisch. Wie noemt zijn eiland nou brandblusser dacht hij lachend bij zichzelf.

Op het eiland opperde sanca intussen fanatiek dat het woord brandblusser wel moest duiden op diaephi. Want elke politie agent heeft een brandblusser naast zijn dienstwapen hangen. toch? Gelukkig werd hier snel vanaf gezien en ging men op zoek naar een nieuw slachtoffer voor de eerste stemming. Had dit dan te maken met het feit dat enkele personen aan het klaverjassen waren? Dit moest bijna wel duiden op illegale drugsactiviteiten toch? Ook hier werd vanaf gezien en werd door onze nieuw verkozen opperecto als eerste ingezet op henri onder het mom van inactiefheid. Hierin volgde niemand de opperecto maar moest uiteindelijk marleentje het onderspit delven. Suus en ot92 vegen het angstzweet van hun voorhoofd terwijl burgermeester diaephi marleentje aan haar haren naar buiten sleept en haar hoofd met één majestieuze zwaai van de bijl van haar romp verwijderd.

Intussen was de grote hut al wat verder verkend en deze bleek een gigantische kelder te hebben met 24 kleine zaaltjes met een bed. Nickycf en punjab besloten samen een kamer te delen en hillr en sanca besloten hetzelfde te doen. Spanning tree vroeg of hij dan misschien bij suus mag slapen maar suus besloot dat ze wat tijd voor haarzelf nodig had na deze hectische dag met alle beschuldigingen en paniek, en dat alleen om de naam van het stomme eiland!

diaephi is opperecto geworden

marleentje is dood
marleentje was powerlifter

Ok mooi, lucky OT.

Rock jezus, wie was hoofdletters.

Wat zijn je plannen als burgemeester?
Kraanwater vervangen met chocomel pls.

Lekker hoor een kamer voor mijzelf :)
Even wat tijd om aantekeningen te maken op m'n lijstje

Night night!

Hoogst waarschijnlijk dus dat de concentratie cults vrij hoog is in de laatste stemmers op Marleentje.

Ik begin op een inactieveling, niemand volgt.

Jij begint op een inactieveling, iedereen volgt ? Lijkt gewoon te veel op een trein. Wel allemaal leuk daffy als burgemeester stemmen maar toch iemand anders volgen in de stemming.

Ik mixte me gevoelens een beetje met deze game, sorry :o

ik vind marleentje scheit irritant :s

Nice, kameren Hill, rrrrrrrrr

Terug
Naar boven