Fitness Seller

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wow eerste dag al een stemming geleid naar een pler. Protection pls.
 
nachtrollen kunnen overigens hun keuzes doorgeven tot 9 uur morgenvroeg (moderator, hoody, en eventueel de grafrover)
 
What's the story morning glory?
 
Story what's the morning glory ?
 
In het holst van de nacht sloop de Hoody zijn kamer uit. Geruisloos sliep hij langs de houten deuren in de lange gang van de kelder, op weg naar de kamer van wauter. Onderweg hoorde hij uit een van de kamers een hoop gekreun en gesteun komen, niets geks natuurlijk op dbb maar hij besloot toch even stiekem om het hoekje te kijken en wat hij zag was niets minder dan een stomend trio. Naast het bed stond een grote hamer en óp het bed werd ook flink gehamerd. Hij besloot maar gauw verder te lopen. stiekem sloop hij wauters kamer binnen en het feestmaal kon beginnen.

https://www.youtube.com/watch?v=Pi7gwX7rjOw



wauter is dood

wauter is bodybuilder
 
Beetje jammer dat de hoody er al gelijk een ervaren speler eruit wipt, lijkt me op iemand te wijzen die relatie nieuw in het spel is of de nodige rancune kent jegens Wauter.

RIP in pepperoni
 
Beetje jammer dat de hoody er al gelijk een ervaren speler eruit wipt, lijkt me op iemand te wijzen die relatie nieuw in het spel is of de nodige rancune kent jegens Wauter. RIP in pepperoni
Dat eerste lijkt mij sowieso het geval. Wauter is handig aan je zijde ook al ben je een bad guy of mag je Wauter niet :p. Lijkt mij dus te wijzen op een onervaren speler.
 
:( rip wauter

Hint uit dit verhaal;
- Hamer
- "stomend" Trio

Iemand hier die met een sledgehammer traint?
 
Wat is hier allemaal loos. Als jullie niet willen dat ik mee doe ook goed hoor. Eerst van alles over limburgers roepen en dan over onervaren beginnen. Protection please.

Maar vage keuze van hoody idd. Wauter was in het vorige potje ook zowat de enige die wat hints doorzag.

Ps kan alleen de hoody moorden? Of stemmen de powerlifters ook nog ene weg?
 
Wat is hier allemaal loos. Als jullie niet willen dat ik mee doe ook goed hoor. Eerst van alles over limburgers roepen en dan over onervaren beginnen. Protection please.

Maar vage keuze van hoody idd. Wauter was in het vorige potje ook zowat de enige die wat hints doorzag.

Ps kan alleen de hoody moorden? Of stemmen de powerlifters ook nog ene weg?

Men stemt ook
 
Hamer vind ik wijzen op powerlifter, maar of het trio dan volledig uit powerlifters bestaat?
En heeft het trio dan plaatsgevonden met de "stelletjes" die samen gingen slapen of was het een gay-trio?
*even hardop aan het denken*

Rip Wauter
 
Back
Naar boven