Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hee penisdie 6x 90 waren 3x jij 3x met hulp, CHEATER xD
Ownedhee penisdie 6x 90 waren 3x jij 3x met hulp, CHEATER xD

Haha Daniel, eindelijk post ie eens wat.
Maakt mij niet uit of het met hulp was, het is gelukt en nu de hulp steeds meer afbouwen![]()
pulley hoog hadden we niet gedaan en chin up is pull up. pz

Maakt wel degelijk verschil. Een lift wordt niet goedgekeurd als iemand eraan zit, niet dat, dat nu boeit in verband met spieren en bodybuilden.
Maar is wel leuk om even aan te geven wat je zelf doet en waarbij je hulp krijgt. Anders is de definitie PR in deze context niet erg belangrijk.
Niet te min een lekkere rug en biceps training!

Je hebt gelijk ik zat verkeerd, ik fix het effe thanks man
---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------
Oke thanks Dennis, ik zal voortaan wel even aangeven als Daniel mijn training's maat de barbell ook heeft aangeraakt![]()

Ik bedoelde het negatief ofzo, je mag opschrijven wat je wilt.
Alleen een PR is dan niet erg geloofwaardig, aangezien de ene keer kan je 3 met hulp doen en de andere keer 5 met hulp en dan is beide PR. Vandaar dat ik het even zei
Je traint altijd met een maat of niet ?

Zal wel niet negatief geweest zijn
Naja kijk eerst kon ik die 90 niet eens, dus ik was al super blij dat het 6x met hulp lukte. Maar ik snap wat je bedoeld man.
En ja ik train meestal met een maat. Soms kan hij niet dan ga ik gewoon zelf.
Een maat erbij is wel fijn. Durf je net wat meer te doen, omdat je zekerheid hebt dat je chest niet geplet word![]()
het gaat nu al wat beter man, ga dit weekend zeker beesten, zaterdag schouders en zondag benen, lekker sochtends dan is het nog niet zo kanker warm ait. xx