NAsty, ik geloof dat je een cursus begrijpend lezen niet zou misstaan.
Als je mijn weblog van vorig jaar goed had gelezen, + de honderden kerenm dat ik doelloos telkens dezelfde antwoorden gaf aan mensen die steeds dezelfde vragen stelden over mijn kuurverleden, dan weet je dat ik
(Shiiiiiit, daar gáán we weer, wanneer is het eens een keer genoeg?)
A: Slecht op medicatie reageer, al vanaf toen ik een kind was, en dus progressie in elke vorm ware progressie is voor mij
B: Mijn sportschool een p*ssy-gym is waar er na het uitslaken van één krachtkreet al de ambulance voor je gebeld wordt, waar de kantoorpikken roeleren en waar kurende mensen een bezienswaardigheid zijn.
Dus het is NIET zo vreemd dat er mensen zijn die mij dagelijks staan aan te gapen, in een sportschool waar progressie een vies woord is, waar er dus geen vooruitgang bij leden is waar te nemen en waar de sapjes aan de bar de grootste aandacht krijgen.
LOGISCH dus dat bij elke mm die ik uitzet er opnieuw druk gelispeld en gekeken wordt.
Wie mijn verhaaltje snel doorleest en alleen op de gewonnen kilo's en genoemde meisjes let, leest duidelijk over een aantal aandachtspunten heen.