Fitness Seller

DBC's week....NEGEN!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Week 9

Maandag

Inject: 90mg Tren en 1500 IU HCG

Vandaag te horen gekregen dat ik me maar beter onder fysiotherapeutische behandeling kan stellen;
de spier van mijn linker onderarm vertoont een driedubbele tennisarm, dan wel een dubbele + spierscheurinkje.
Een deel daarvan is te wijten aan een verkeerde beweging die ik maakte, een dikke anderhalve maand geleden met het boven mijn hoofd brengen van een dumbbell. Dit is uiteindelijk een spierscheurtje c.q. ontsteking geworden en samen met de pezen-problemen is dit een aanjager voor het grote probleem geworden.

Toch maar trainen: Mijn schouder-workout start moeizaam maar wordt met succes afgerond.
Op de weegschaal het eeuwige '112,4' te zien...:(

Dinsdag

Rustdag, de arm doet erg zeer en zit standaard al in een neoprene bandage.
Morgen maar benen doen, dan heeft mijn arm twee dagen rust gehad.
INJECT TIME! Boldenone en test enanthate.

Woensdag

Het gehate onderdeel. Benen.
Met een fitness-instructice bespreek ik mijn gemauw over mijn pootjes en ze stelt voor om toch minstens twee keer per week die rotdingen aan te gaan pakken, want ze rusten teveel volgens haar. En de rest mag er ook wel twee keer per week tegenaan. Waar zijn die mensen gebleven die beweerden dat elk onderdeel 1 keer per week getraind kon worden?
Zij heeft in ieder geval geen medelijden. Haal je Excel sheet tevoorschijn en ram er es een leuk dubbel-schemaatje op.

Donderdag

Chest-time.
Een zeldzaam leuk sfeertje in de gym zorgt voor eenn perfecte workout, ik zweet vreselijk en veel jongens maken grapjes want het ziet er niet uit. Alles pompt lekker op, ik ben heel tevreden.
Ik heb dinsdag als besloten om even te stoppen met de Tren tot wanneer ik de Winstrol ga gebruiken.
De Tren zorgt bij mij niet voor massa-toename maar juist voor een zeldzaam harde cut, da's héél mooi maar daar ben ik nog niet aan toe.
Daarnaast wordt ik soms waanzinnig geirriteerd en kan ik voorbijgangers wel meteen in tweeen hakken als ze verkeerd kijken, en de irritatie met mezelf is ook aanwezig. De Tren is daar de schuldige aan, dat weet ik zeker.

Vrijdag

Rug-workout, lekker ging het. Als met al een weekje van lekker trainen.
Ik doe goed m'n best, pak daarna nog even biceps maar wordt nagekeken door het fysio-meisje dat hoofdschuddend ziet hoe ik mijn pezen aan het kwaad maken ben. Dit is niet goooooeed maar ik pak mijn biceps express veel lichter en merk dat het resultaat veel beter aanvoelt; kortere spiergroepen hebben geen tonnages aan gewicht nodig.

Zaterdag

Nu net vier dagen van de Tren af en ik voel me al een stuk gezelliger!

Zondag

Afspraak met 't heerlijke hertje.
Ze is prima in de stemming en na een paar rondjes pool gaan we een boswandeling maken.
Die stopt al snel na een meter of 100 en wij vleien ons in het gras, tussen de naaldbomen, beschut en relaxed.
Al gauw draait het uit op waarvoor we eigenlijk het bos ingingen:
We lieten de natuur z'n gang gaan en blèrden van plezier.

Dit werd trouwens opgemerkt door een koppel bosmieren die, nadat we moe maar voldaan nog wat lagen na te genieten, inmiddels bezit van mijn boxer hadden genomen.

Toen ik opstond voelde ik een steek in mijn rechterlies en ik gaf er een klap op. Ik deed mijn broek maar even open ter controle en daar bleek inderdaad een bosmier nog even omhoog mijn been op te kruipen.
Voordat ik em kon wegslaan beet ie me nog twee keer.
Ik keek meteen maar even naar mijn lid en...het was niet waar!
Er zat er gewoon eentje rustig bovenop mijn apparaat!

Voordat ik em kon slaan had ie al gebeten en toen ik em wegsloeg bleef ie nog even iets hoger zitten waar ie me direct nog twee keer te pakken nam! K*tmieren! Ik danste even snel met mijn broek op en neer, de mieren waren vertrokken maar ze lieten mij achter met enorme steken in de schaamstreek.
Een paar uur later stond ik onder de douche en ontwaarde twee dooie mieren op de vloer, ik voelde aan mijn z*k en ja hoor, het was duidelijk dat ze ook dáár even hadden huisgehouden...

Toch een héle lekkere avond gehad! :D:D:D

hertje :eek: bah coïtus met dieren, dierenbeul :mad:

hahaha DBC goes xtreme!

Exact de reden dat ik het niet meer in het bos doe...
:D :D :D

:mier: *ROFL*

Dat van dat 1 keer per week trainen is voor naturals hoor. Met 'roids herstel je sneller, dus ... doubletime !

(toch ?)

DBC01 zei:
Dit werd trouwens opgemerkt door een koppel bosmieren die, nadat we moe maar voldaan nog wat lagen na te genieten, inmiddels bezit van mijn boxer hadden genomen.

:mier:

Ik keek meteen maar even naar mijn lid en...het was niet waar!
Er zat er gewoon eentje rustig bovenop mijn apparaat!

Voordat ik em kon slaan had ie al gebeten en toen ik em wegsloeg bleef ie nog even iets hoger zitten waar ie me direct nog twee keer te pakken nam! K*tmieren! Ik danste even snel met mijn broek op en neer, de mieren waren vertrokken maar ze lieten mij achter met enorme steken in de schaamstreek.
Een paar uur later stond ik onder de douche en ontwaarde twee dooie mieren op de vloer, ik voelde aan mijn z*k en ja hoor, het was duidelijk dat ze ook dáár even hadden huisgehouden...

:mier:

OMG :eek: :roflol:

En allemaal: :mier:

Valt die overstap van hertjes naar mieren een beetje mee DBC? Toch een vrij groot verschil in grootte denk ik zo... :roflol:

Hij omhelst iig geen bomen zoals sommige figuren uit de Koninklijke familie. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben alleen maar eerlijk...:rolleyes:

Geeft weer een andere invulling aan het woord "mierenneuker" :)

Klote van je arm man! Komt lekker gelegen in je kuur. Succes ieder geval.

Ik dacht jullie vinden zo'n blunder wel leuk.

Maar nu word ik ineens gebrandmerkt als bevruchter van mieren terwijl ze MIJ liepen te bijten! :mad:

Je ben dus gestopt met de tren? Wat neem je nu nog dan?

Nog twee weken EQ en Test.
De enanthate bevalt me veel beter dan de Prop.
Ik merk er meer van en het voelt beter, f*ck knows of het placebo-achtig is of niet.

Daarna begin ik met Winstrol en zal de Tren weer adden.
Ben sowieso wel voorstander van even een pauze in te lassen en de Tren maakt me toch al snel heel droog, past meer naast de Winstrol.
Ik zal geen Tren meer nemen gedurende een hele kuur aangezien het bij mij vooral cuttend effect heeft.

Naast de Win en Tren zou ik test prop zetten maar ik zou dat best weleens kunnen vervangen door Sustanon, laag gedoseerd.

hey maar in week negen heb je zeker al zware voorderingen gemaakt . kom es op met die foto's !!!

Chemical zei:
hey maar in week negen heb je zeker al zware voorderingen gemaakt . kom es op met die foto's !!!

En dan zeker 987 keer uit moeten leggen dat ik nog moet cutten o.i.d.?

Oh man, af en toe zijn de posters op dit forum zo doof en blind tegelijk dat je blijft uitleggen. Laat ze eerst maar es lekker leren begrijpend te lezen.
Weet je wat mijn meest beantwoorde vraag was van 2003?

Waarom ik meerdere kuurtjes heb gehad en weinig resultaat ervan heb gekregen.
Nota bene:
Het antwoord daarop staat trouwens in ongeveer 35 posts én op de webpage...dus kun je nagaan.... :p

DBC01 zei:
En dan zeker 987 keer uit moeten leggen dat ik nog moet cutten o.i.d.?

Oh man, af en toe zijn de posters op dit forum zo doof en blind tegelijk dat je blijft uitleggen. Laat ze eerst maar es lekker leren begrijpend te lezen.
Weet je wat mijn meest beantwoorde vraag was van 2003?

Waarom ik meerdere kuurtjes heb gehad en weinig resultaat ervan heb gekregen.
Nota bene:
Het antwoord daarop staat trouwens in ongeveer 35 posts én op de webpage...dus kun je nagaan.... :p

Niet lopen zeiken vriend . Ik zeg toch ook niet dat je er ongetwijfeld ripped bij staat ik ben gewoon benieuwd naar je vorderingen zoals denk ik een hoop gasten hier.

Chemical zei:
Niet lopen zeiken vriend . Ik zeg toch ook niet dat je er ongetwijfeld ripped bij staat ik ben gewoon benieuwd naar je vorderingen zoals denk ik een hoop gasten hier.

Vat het vooral niet persoonlijk op Chemical.

Ik zal je t.z.t. wat foto's sturen.

Ik weet van bekenden op dit forum dat ze heel bewust geen foto's meer plaatsen hoewel er zelfs enkelen zijn die binnenkort het podium opgaan.

Er wordt namelijk niet meer naar je prestatie gekeken maar naar hoe je heet, en da's geen uitgangspunt.

Ik hecht alleen waarde aan een punten-meting en die kan ik hier niet doen.
Grofweg, uitgaande van wat ik eerder op een apparaatje heb gezien (dat trouwens elke keer een ander % aangaf als je 4 keer meette in 2 minuten) denk ik 15%.

Terug
Naar boven