MuscleMeat

De allereerste PGCL log van DBB...learn from it.

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Hier is ie dan. De allereerste PGCL log van DBB. Hierin ga ik mijn bevindingen plaatsen van dit ongelovelijke relaxed goedje.

Middel:
PLANATE (Schering Plough)
cloprostenol (natrium): 0,092 mg/ml
oplossing voor injectie im
Posologie:
Su: 2 ml/dier
Vlees: 24 h
fles 20 ml

Dag 1 - Schouders.
Omdat ik nogal bang was voor het feit dat ik naar de plee moest, heb ik alleen na de training de shit gezet. 2x0.25mg in beide schouders. Resultaat, borrelende maag, ****ing opgepompte schouders. Dag erna zagen mijn schouders eruit als de schouders van Dennis Wolf. Overdreven? Dacht het niet!!!

Vandaag dag 2 - Benen
Twijfel of ik in mijn benen zet, maar ach waarom ook niet. 2 maal 2x0.25mg voor en na de training. Aanschouw vanavond hoe ik me voel...:D

i'll be back
 
wat is het man? heb je linkje...? google was niet erg duidelijk :(
 
ben erg benieuwd...
 
Je maakt mer erg nieuwsgierig, je bent een pionier;)
 
is ook zeer benieuwd want als het klopt wat ik lees moet het wel lekker zijn qua werking
 
Moet ik het zien als een super vetverbrander, dus nog beter dan HGH.
Ben benieuwd wat het voor je doet. Hopen dat je niet zoveel last hebt van de sides die in het stukje worden beschreven.
 
succes ouwe!
 
lijkt me niet slim, ja staat er maar in je trouwpak met een lekkere lading in je broek :/
 
Pas vandaag ga ik benen doen...het was de afgelopen dagen krap tijd, dus andere groepen gedaan.
Ben van plan om 1900 uur mijn eerste injects te zetten in mijn been, uurtje schijten haha, om vervolgens 2030 uur te gaan trainen...en meteen na de training weer erin. In totaal 1ml. Ben benieuwd
 
Ben ook erg beneiuwd! Laat ons ff weten of je nog leeft, konijn.
 
Cool, veel plezier vanavond met trainen!!
 
Ik ben ook erg benieuwd en misschien zelfs wel nieuwsgierig. Of dat is om te zien en horen hoe je groeit, of dat het dezelfde nieuwsgierigheid is als bij een flinke huisbrand, weet ik nog niet. Ik wens je succes en zal je volgen.
 
Succes.
De andere zeugen en koeien waren er precies toch tevreden over. :D
 
Coole log deze ga ik zeke volgen!
 
pics van de schouders? :D


zal het logje volgen, ben benieuwd :)
 
Ok, het spul is niet echt grappig :D je schijt je helemaal leeg, maar de training is geweldig....pomp is massive en na de training voel je het spul gewoon glijden tussen je muscles.

Mijn advies, neem het 1,5 uur voor de training in, dan heb je het ergste wel gehad. Neem het na je training meteen in, maar zorg voor tissues als je de weg op gaat haha. En hou die shit niet in als je moet poepen...slecht voor je kringspier :D
Schijnt dat het wel na een x aantal dagen mee gaat vallen met de krampjes...maar ik gebruik het alleen op trainingsdagen en bij de spiergroepen die ik wat meer aandacht wil geven.
 
Back
Naar boven