Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Hoi.
BW: weinig --> meer melk binnenkappen
bench: laag --> meer schijven er aanhangen
heup: onherstelbaar kapot --> prothese insteken, ooit
ellenboog: ontstoken --> zalfje aandoen, spuiten insteken
Doelen:
-meer benchen
-meer eten
-sterker LB krijgen
Korte samenvatting van mijn leven:
Even kort mijn samengevat:
-2002: ongeluk met brommer, heup gebroken, metalen pinnen er in
-2003: metalen pinnen er uit
-2005 (denk ik): de dokter kwam er achter dat ik avasculaire necrose had in men heup omwille van het ongeluk
-De komende jaren nu en dan periodes getraind (pushups en wat curls, dus niets vooruitgang gemaakt of zo)
-Stilaan meer pijn in mijn heup wanneer ik stapte als gevolg van de necrose
-lente 2006: stilaan begon ik zo al een beetje te snappen hoe getraind moest worden, dus dacht ik eens aan bill starr te beginnen (met een deadlift van 50kg, zegt al genoeg tongue_smile.gif ). Door omsandigheden niet zo lang volgehouden
-Zomer 2006: eerst een ontsteking in men onderrug, dan in men middenrif--> niet trainen
-December 2006: powerrack werd geleverd, ontstekingen weg, enkel heuppijn als ik een half uur moest stappen, alles was goed, dus ik begon aan Rippetoe'ss starting strength routine met een anorexia-like gewicht van 55kg.
-Ging goed, tot het begin van de lente 2007, toen ik opnieuw pijn kreeg in mijn heup, naar aanleiding van al het squatten.
-sindsdien squat, deadlift, bent over row, power clean, ....ik niet meer. Onlangs bleek zelfs dat te regelmatig staand OH pressen pijnlijk wordt

BW: weinig --> meer melk binnenkappen
bench: laag --> meer schijven er aanhangen
heup: onherstelbaar kapot --> prothese insteken, ooit
ellenboog: ontstoken --> zalfje aandoen, spuiten insteken
Doelen:
-meer benchen
-meer eten
-sterker LB krijgen
Korte samenvatting van mijn leven:
Even kort mijn samengevat:
-2002: ongeluk met brommer, heup gebroken, metalen pinnen er in
-2003: metalen pinnen er uit
-2005 (denk ik): de dokter kwam er achter dat ik avasculaire necrose had in men heup omwille van het ongeluk
-De komende jaren nu en dan periodes getraind (pushups en wat curls, dus niets vooruitgang gemaakt of zo)
-Stilaan meer pijn in mijn heup wanneer ik stapte als gevolg van de necrose
-lente 2006: stilaan begon ik zo al een beetje te snappen hoe getraind moest worden, dus dacht ik eens aan bill starr te beginnen (met een deadlift van 50kg, zegt al genoeg tongue_smile.gif ). Door omsandigheden niet zo lang volgehouden
-Zomer 2006: eerst een ontsteking in men onderrug, dan in men middenrif--> niet trainen
-December 2006: powerrack werd geleverd, ontstekingen weg, enkel heuppijn als ik een half uur moest stappen, alles was goed, dus ik begon aan Rippetoe'ss starting strength routine met een anorexia-like gewicht van 55kg.
-Ging goed, tot het begin van de lente 2007, toen ik opnieuw pijn kreeg in mijn heup, naar aanleiding van al het squatten.
-sindsdien squat, deadlift, bent over row, power clean, ....ik niet meer. Onlangs bleek zelfs dat te regelmatig staand OH pressen pijnlijk wordt
DankjeWillekeurig DBB lid zei:

Laatst bewerkt: