MuscleMeat

De Avonturen Van De Gekke Ecto: De Terugkeer Naar DBB

Flying Fox

Huge Freak
Waardering
0
Hoi.
BW: weinig --> meer melk binnenkappen
bench: laag --> meer schijven er aanhangen
heup: onherstelbaar kapot --> prothese insteken, ooit
ellenboog: ontstoken --> zalfje aandoen, spuiten insteken

Doelen:
-meer benchen
-meer eten
-sterker LB krijgen

Korte samenvatting van mijn leven:
Even kort mijn samengevat:
-2002: ongeluk met brommer, heup gebroken, metalen pinnen er in
-2003: metalen pinnen er uit
-2005 (denk ik): de dokter kwam er achter dat ik avasculaire necrose had in men heup omwille van het ongeluk
-De komende jaren nu en dan periodes getraind (pushups en wat curls, dus niets vooruitgang gemaakt of zo)
-Stilaan meer pijn in mijn heup wanneer ik stapte als gevolg van de necrose
-lente 2006: stilaan begon ik zo al een beetje te snappen hoe getraind moest worden, dus dacht ik eens aan bill starr te beginnen (met een deadlift van 50kg, zegt al genoeg tongue_smile.gif ). Door omsandigheden niet zo lang volgehouden
-Zomer 2006: eerst een ontsteking in men onderrug, dan in men middenrif--> niet trainen
-December 2006: powerrack werd geleverd, ontstekingen weg, enkel heuppijn als ik een half uur moest stappen, alles was goed, dus ik begon aan Rippetoe'ss starting strength routine met een anorexia-like gewicht van 55kg.
-Ging goed, tot het begin van de lente 2007, toen ik opnieuw pijn kreeg in mijn heup, naar aanleiding van al het squatten.
-sindsdien squat, deadlift, bent over row, power clean, ....ik niet meer. Onlangs bleek zelfs dat te regelmatig staand OH pressen pijnlijk wordt

Willekeurig DBB lid zei:
Dankje ;)

Laatst bewerkt:
Rammen zul je.

Succes FF !

Dat je vele schijven aan u stangetje mag hangen

Succes met je logje:)

Misschien wat meer uitleg en wat stats zouden niet misstaan;)
Lengte gewicht krachtstats.. enz.

Of wordt het een spannende log dat we elke 2 maandag van de maand wat meer over je stats te weten komen. Dat lijkt me fantastisch.

OF:
haha die signature van wesking

Succes met deze log! DOORKNALLEN!:)

Succes lieverd (L)

• Topic Starter Topic Starter
Was trouwens totaal niet diep, die bulgarian squats, ben ik niet lenig genoeg voor. De komende weken wil ik wat aan die diepte werken. Maar het gaat er vooral om dat ik wat kracht in dat LB krijg zonder mijn linkerheup te belasten, dus als ik wat gewicht verplaats met mijn been, ben ik blij.

Ben benieuwd hoe lang dit log open blijft. Waarom ga je hier uberhaupt loggen? Voor de zinvolle feedback, of de "motiverende" berichtjes van onze vaste spamhoeren:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd hoe lang dit log open blijft. Waarom ga je hier uberhaupt loggen? Voor de zinvolle feedback, of de "motiverende" berichtjes van onze vaste spamhoeren:rolleyes:
Voor de lol.

De spamsletjes zitten tegenwoordig in het PL hok trouwens.

Laatst bewerkt:
Ach, je hebt elders nog een serieus log, dus wat dat betreft;) Lolze1

veel succes!

Euhm, succes dan maar :thumbs:

Heb je de 100 nou al eens gehaald?

FOXMAN!!! Veel succes kerel :thumbs:

Terug
Naar boven