Fitness Seller

Naar 100kg bench & beyond

Bezoekers in dit topic

Dat is niet zo slim, hoezo rijd je trouwens nog op een brommer?
 
Nou jij hebt geen auto's nodig, want jij bent (het enige) lid van de FFFF! F*ck*ng Flying Fox Federation - The club for car h4t3rs!
Yeah:cool:

Eerste training sinds het ongeval, hier en daar nog wat pijntjes, maar ik had het gevoel dat het zou lukken.

OH press:
2x10x10
5x20
4x30

5x40 PR
5x37,5
5x35
5x32,5
5x32,5

TT=887,5 (835)

BB chest supported row:
12x10
8x20
5x30

5x44
8x44 PR
8x44
6x44
6x44

Dips:
7xBW
2x5xBW+10

3xBW+20 PR denk ik
2xBW+20

BB shrug:
10x50
5x90

7x110 PR
7x110
5x110

Hammer curl:
8x13
8x13
6x13

Ivanko gripper:
Links:
10x1/3 (45lbs)
7x1/4 (56lbs)
5x2/4 (64lbs)
5x1/5 (70lbs)
3x2/5 (77lbs)

3x1/6 (85lbs)
4x1/6 (85lbs)
3x1/6 (85lbs)

Rechts:
10x1/3 (45lbs)
7x1/4 (56lbs)
5x2/4 (64lbs)
5x1/5 (70lbs)
3x2/5 (77lbs)

5x1/6 (85lbs)
5x1/6 (85lbs)
4x1/6 (85lbs)

Comments:
-OH press ging op zich best wel goed, maar ik had nog wel een beetje last van mijn ellenbogen (ook van het ongeval)
-dips voelden wat raar aan in mijn schouders. Voorlopig ga ik niet hoger dan BW+10kg en doe ik meer reps
-dik pr op die shrugs, ik kwam van 7x100
-de eerste keer dat ik met men spiksplinternieuwe ivanko super gripper trainde. Beetje onwennig in het begin, maar wel leuk!:D
edit: voor alle duidelijkheid, bij die gripper is het dus: aantal repsxposities veren en tussen haakjes staat met het aantal lbs het ongeveer zou moeten overeenkomen.
 
Laatst bewerkt:
Goede training. Ik zie vooruitgang in de OH presses.
 
ik snap geen **** van je gripper training
 
Goed bezig, met al die pr's, en met je grip! wscorpion heeft zo'n zelfde ding, erg vet om daarmee te trainen!
Ja, is wel fijn. Alleen vond ik hem nogal oncomfortabel, dus ik heb van die griptape die ze bij tennisrackets gebruiken rond de handvaten gedaan.
 
Record na record.. maar ik zie nog geen 100 kilo bench;)
 
Beter zo? (zie edit)

ja denk het wel, maar je hebt em dus geen 1 keer geclosed? is dat niet een normale handgripper dan (ala coc) want dan zou 45lbs toch easy moeten zijn?
 
ja denk het wel, maar je hebt em dus geen 1 keer geclosed? is dat niet een normale handgripper dan (ala coc) want dan zou 45lbs toch easy moeten zijn?

Hij heeft ze elke keer gesloten, de 85 dus 4 keer, en met rechts 5 keer.
Die standen zijn de standen van de plaatsen waar de veren zitten, bij 1/6 (85lbs) staat de éne veer op de eerste stand, en de tweede op de 6e.
De gripper:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De standen en bijbehorende zwaarten zijn [Link niet meer beschikbaar] te vinden.
 
Heb ook zo n gripper liggen. Wordt tijd dat ik er terug mee ga werken. Die dingen voor een tennisracket errond winden is een goed idee want voelt anders nogal snel klam aan.
 
wat een lelijk ding, het straalt echt 'Made in Belgium' uit op één of andere manier
 
Heb ook zo n gripper liggen. Wordt tijd dat ik er terug mee ga werken. Die dingen voor een tennisracket errond winden is een goed idee want voelt anders nogal snel klam aan.
Zorg wel dat je het ding nog volledig kan sluiten, zou lullig zijn als je op 200lbs zit met dat ding, terwijl je de #1 niet helemaal dicht kan krijgen. ;) Succes.
wat een lelijk ding, het straalt echt 'Made in Belgium' uit op één of andere manier
Dat ding komt toch echt uit Nevada, Amerika hoor...


@FF: waar heb je 'm eigenlijk vandaan?
 
Record na record.. maar ik zie nog geen 100 kilo bench;)
Zoals ik al veelvuldig heb gezegd, ik concentreer me nu even op OH press.
Geen slechte keuze trouwens, de schouderpijntjes die ik eerder begon te krijgen zijn nu verdwenen.

ja denk het wel, maar je hebt em dus geen 1 keer geclosed? is dat niet een normale handgripper dan (ala coc) want dan zou 45lbs toch easy moeten zijn?
Elke keer gesloten, de posities van de veren bepalen de kracht.

wat een lelijk ding, het straalt echt 'Made in Belgium' uit op één of andere manier
Wist jij ook al niet wat een ivanko super gripper is?:p

Zorg wel dat je het ding nog volledig kan sluiten, zou lullig zijn als je op 200lbs zit met dat ding, terwijl je de #1 niet helemaal dicht kan krijgen. ;) Succes.
lol, ja, zo dik is die tape echt niet hoor:p

@FF: waar heb je 'm eigenlijk vandaan?
Choice of champions
 
Back
Naar boven