- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HeupnecroseWat heb je dan een je heup dat het niet meer terug goed kan komen? Is trouwens wel klote om zoiets al op jouw leeftijd aan de hand te hebben!
Idd, foutje.
Met wat voor oefeningen?Succes met je elleboog man... Ik heb er zelf ook een hele tijd last van gehad, 3 keer per week goed laten doorbloeden zou wel bevorderlijk moeten zijn voor het herstel.
Lijkt me wel wat. Met een mini band of zo.Rope extensions met 5 kg. En echt goed hoog in reps, 50 ofzo, 5 setjes... Heeft veel geholpen moet ik zeggen.
Thx.Als je daar de beschikking over hebt zou ik daar zeker mee aan de gang gaan. Succes ermee man!
Klinkt bij mij hetzelfde, maar dat wil niets zeggen. Een slijmbeursvlies ontsteking komt vrij veel voor, dus dat zou de dokter wel gevonden hebben.Ik heb geen idee man, heb er de dokter naar laten kijken, die had me doorverwezen naar een fysio die er helaas ook niet veel mee kon, en toen ben ik zelf maar aan de slag gegaan.
Omschrijving pijn:
Bij het spannen van mijn armen in een hoek van 90 graden deed het zeer, als ik mijn elleboog op de tafel drukte deed het zeer, en bij zware extensies ging ik natuurlijk door de grond van de pijn.
Klinkt bij mij hetzelfde, maar dat wil niets zeggen. Een slijmbeursvlies ontsteking komt vrij veel voor, dus dat zou de dokter wel gevonden hebben.