AndroidHealthClinic

Naar 100kg bench & beyond (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga mijn supergripper ook maar eens onder het stof vandaan halen. Ondanks dat het heel anders aanvoelt dan de CoC's, denk ik wel dat het een goede manier is om het gat tussen de #1 en #2 te overbruggen.
 
Hij heeft ze elke keer gesloten, de 85 dus 4 keer, en met rechts 5 keer.
Die standen zijn de standen van de plaatsen waar de veren zitten, bij 1/6 (85lbs) staat de éne veer op de eerste stand, en de tweede op de 6e.
De gripper:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De standen en bijbehorende zwaarten zijn [Link niet meer beschikbaar] te vinden.

allright, i get it now
 
Leg curl:
2x10x10
7x20

6x30 PR **** yeah :cool::cool::cool::bierbang:
5x30
4x30

Leg extension:
2x10x20
10x30

10x45 PR
10x45
10x45

Pullup: (pronated)
2x5xBW
4xBW+10 (evenaring PR, dat kan echt niet meer)
5xBW+10 PR (ziezo)
9xBW

Bench press: (niet zo ontzettend zwaar maar toch ook niet bepaald licht)
8x20
5x30
5x40
3x50

6x60 PR
14x40

Rear delt fly:
10x4
6x8

10x10
8x10

Ivanko gripper:
links:
10x1-4
7x1-5

8x1-6 (85lbs)
3x2-6 (92lbs)
2x3-6 (102lbs)

rechts:
10x1-4
7x1-5

8x1-6 (85lbs)
6x2-6 (92lbs)
4x3-6 (102lbs)

Comments:
-een algemene opmerking: de dingen die schuin gedrukt zijn zijn opwarm setjes. Alles wat niet schuin gedrukt is beschouw ik als werkset
 
Laatst bewerkt:
6x60 lichte bench? Dat zit toch aardig dicht bij jouw max toch? In ieder geval een mooie pr!
 
6x60 lichte bench? Dat zit toch aardig dicht bij jouw max toch? In ieder geval een mooie pr!
Ja, "licht" is relatief. Het was nog een zwaar gewicht, maar ik heb het licht genoeg gehouden zodat het nog gewoon vlot ging ipv bijna verpletterd worden en het net halen.
En hoeveel men max momenteel is weet ik niet.

edit: eigenlijk zou het woord licht er niet eens mogen staan, want ik was van plan een kilo of 5 lichter te gaan vandaag. ff editten
 
Ik zou maar snel beginnen met dat bench schema van Gillian wil je zorgen dat je bij blijft! :D

Netjes kerel, pull ups gaan ook de goede kant op!
 
6x60 lichte bench? Dat zit toch aardig dicht bij jouw max toch? In ieder geval een mooie pr!

Ja, "licht" is relatief. Het was nog een zwaar gewicht, maar ik heb het licht genoeg gehouden zodat het nog gewoon vlot ging ipv bijna verpletterd worden en het net halen.
En hoeveel men max momenteel is weet ik niet.

Je wou gewoon stoer doen en het doen lijken alsof je geen moeite had met die bench :D.
 
Ik zou maar snel beginnen met dat bench schema van Gillian wil je zorgen dat je bij blijft! :D

Netjes kerel, pull ups gaan ook de goede kant op!
Heeft Gillian een bench schema?:eek:

Je gaat me nu toch niet vertellen dat er ergens op het web een artikel te vinden is met de titel: "How I benched 120lbs, by Gillian"

@Robbert+letter: inderdaad.
 
Heeft Gillian een bench schema?:eek:

Je gaat me nu toch niet vertellen dat er ergens op het web een artikel te vinden is met de titel: "How I benched 120lbs, by Gillian"

@Robbert+letter: inderdaad.

:roflol:!
 
Over welk bench schema gaat het hier nu eigenlijk?
 
Ik doe al een tijdje benchen a la hepburn.
 
Dus je gaat niet meer reageren op deze post?
 
Ja, maar IK heb daar een topic over gemaakt op dit forum. Dus waarom zegt luuc "Gillian's bench schema"?
Ik wil erkenning:treuren:

Met 'Gillians bench schema' doelde ik op het schema voor de bench press dat Gillian nu aan het volgen is.
Ik had ik niet voorzien dat sommigen dit als litanie voor andere personen zou zien.

Hierbij neem ik deze woorden terug en maak er het 'Hepburn bench schema dat Gillian nu aan het volgen' van, waarbij alle erkenning uitgaat naar Doug Hepburn.
Ik hoop geen gebruikersrechten te hebben overschreden, indien dit wel het geval bied ik mijn oprechte excuses aan.
In het vervolg zal ik attenter zijn in de hoop dat zo'n dergelijk voorval niet weer zal komen.

Tering... Ik heb echt géén leven.
 
Back
Naar boven