Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms word ik er zelf bang van.
Ik weet dat het nooit meer goedkomt. Dood is dood.Denk je dat het ooit nog eens goedkomt met je heup? Hoe heb je die eigenlijk gebroken?
Omdat ook een prothese maar een bepaalde levensduur heeft, en mijn dokter raadde mij aan zolang mogelijk te wachten.Zou ik niet mee kunnen levenMaar je sprak over een prothese, waarom wacht je daar dan mee?
Ja, als ik er serieus mee ga trainen zal het geen tien jaar meer mee gaan vrees ikMaar als je die er nu laat inknallen, en je bijvoorbeeld 10 jaar ermee traint tot ook die kapot is. Tegen dan versteken ze zulke dingens alsof het niets is, en haal je je opnieuw een nieuwe.
Moet wel lastig zijn om met uw kennis nooit zelf bill star/rippetoe ofwat dan ook te doen.

Situp: (hangend aan mijn funky inverted gravity boots)
10xBW
5xBW
7xBW
Ja, aan de optrekstang van men rack. Extra voordeel is dat de verf eindelijk van de stang komt, das stoer.hang je dan aan je powerrack?.
Toch best wel goede training kerel
Ja, aan de optrekstang van men rack. Extra voordeel is dat de verf eindelijk van de stang komt, das stoer.
Ja, best wel goed. Langer dan anders vooral.

Zoiets als bij het powertec powerrack?damn, ik heb zo geen optrekstang ... gewoon 2 van die handvaten![]()