Fitness Seller

De feel-good anabolen lijst

Buiten Tren om voel ik me overal goed van, mss iets meer van test en dbol. Tenzij...tenzij ik op dieet ben dan word ik overal een teringleijer van, maar dat heeft meer met lowcarb te maken dan met roids.

Als je je lekker wil voelen moet je recreatieve drugs nemen en geen AS.

Hmm wellicht dat ik daarom ON dus ook veel minder last had van een dopamine kater na een dagje doorhalen op Speed?

Maar laten we hier niet weer een semi drugstopic van maken anders wordt Navy weer boos :(

Zit jij wanneer je ON bent aan de speed ???

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 20:00 ----------

Als je je lekker wil voelen moet je recreatieve drugs nemen en geen AS.

wanneer je ON bent wil je je lekker in je vel voelen en bij sommige soorten AAS voel je je bagger (hangt ook per persoon af) dus ik begrijp de ts, kga liever aan de test dan aan de coke...

voelde me zelf beter op high tren dan op high test. (was wel low test / high tren)

Zit jij wanneer je ON bent aan de speed ???

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 20:00 ----------

wanneer je ON bent wil je je lekker in je vel voelen en bij sommige soorten AAS voel je je bagger (hangt ook per persoon af) dus ik begrijp de ts, kga liever aan de test dan aan de coke...

Wie ik? :o

Ik voel me ook lekkerder op tren met maar 125 mg test dan op zeg 500mg test.

Tren A 75mg eod geeft je vleugels en de gekste dromen

Test, primo, deca, proviron, aromasin, HCG, nolvadex en sinds enkele dagen ook igf-1. Geen van deze middelen hebben een mentale invloed op mij gehad.

Dbol staat wel bekend om een feelgood gevoel.

Op tren ben ik een schatje :) deca krijg k ziek coïtusuele dromen en high test only schijn ik wat minder aardig te worden.

nr 1 vind ik nog altijd hgh met stip. Je blijft tenminste volledig mentaal neutraal, (je slaapt wel beter).
Hoe je het went of keert, hoe beter je voelt met aas, hoe erger de de klap is als je stopt

En ik als ik klaargekomen ben :p ---> oxytocine heerlijk!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven