AndroidHealthClinic

Sticky De Fotohoek

Bezoekers in dit topic

50mm is ook wel krap. Kan hem wel opsturen dat je ermee kan oefenen?
Stuur die 50mm zo op. Zeg het maar.
Ik heb dan wel een 35mm, maar dat lijkt mij weer te wijd :p. 50 was perfect geweest voor medium-shots. Thanks voor het aanbod! Zal die onthouden :). Zal eerst nog even mijn zusje scoren om binnenkort op te oefenen met portretten, bij m'n ouders thuis is de 85mm prima.
 
Ik heb dan wel een 35mm, maar dat lijkt mij weer te wijd :p. 50 was perfect geweest voor medium-shots. Thanks voor het aanbod! Zal die onthouden :). Zal eerst nog even mijn zusje scoren om binnenkort op te oefenen met portretten, bij m'n ouders thuis is de 85mm prima.
Stuur ik die 50mm jij jouw zusje? :p
 
Ik heb de Tamron 35-150mm f/2.8-4.0 binnen. Morgen bij de lokale intocht uitproberen.
F47C47F7-E97E-4EEA-A554-264DA8D556D5.jpeg
 
€900, geen aparte verzekering, dat doe ik met dat soort spullen niet.
 
Klopt alhoewel je ook wel leuke goedkopere dingen hebt. Maar het meeste is gewoon peperduur
 
€900, geen aparte verzekering, dat doe ik met dat soort spullen niet.
Leuk spul maar duur :)
Ik heb een kostbaarheden buitenshuis tot 3000,- met 100,- eigen risico, inboedel- & aansprakelijkheidsverzekering voor 13,- per maand. De camera en al valt er mooi onder binnen en buiten m'n kamertje :)
Tja, dat is met veel spullen als je boven het instapniveau gaat shoppen.
Daar wordt het idd echt interessant :D
 
Ik heb wel een redelijk verzekering voor kostbaarheden enz, maar ik zal er nog eens naar kijken wat het allemaal dekt. Ik bedoelde dat ik me bij aanschaf niet laat verleiden om bij de winkel een aparte verzekering af te sluiten.
 
Ik heb wel een redelijk verzekering voor kostbaarheden enz, maar ik zal er nog eens naar kijken wat het allemaal dekt. Ik bedoelde dat ik me bij aanschaf niet laat verleiden om bij de winkel een aparte verzekering af te sluiten.
Die zijn ook gewoon reteduur.
 
Losse verzekeringen voor apparatuur zijn er ook, buitenshuis zitten vaak redelijk wat restricties aan (zeker als je ook een laptop vaak mee hebt). DSV heeft een goede verzekering en dekking, zeker een aanrader als je echt wat nullen aan apparatuur wilt verzekeren.
 
Even m'n zusje als levend statief gebruikt om de flits off-camera te gebruiken :D. Ben verliefd geworden op een flits dat niet op m'n camera zit.

Efes-.jpg

Arda.jpg
 
  • Love
Waarderingen: BB_
Paraplu's gescoord. mooi spul! Een zilvere op het statief en tegenover had ik m'n goude neergezet om wat te reflecteren op de andere kant. Mooi scherp geworden! De vorige was een beetje matig. Heb nu exact de afstand gemeten met een meetlint, scherpgesteld op 2 meter en iets naast me gezet om m'n ogen op de juiste afstand te plaatsen.
zelfportret2.jpg
 
Laatst bewerkt:
En de Tamron 35-150mm gaat weer retour. Ik vind hem wat kwaliteit betreft geen verbetering t.o.v. mijn Sigma 17-50mm, de extra range is wel prettig, maar dat is mijn geen €900 waard. Dat geld houd ik nu dan liever in mijn zak totdat ik de stap naar FF ga maken.
 
En de Tamron 35-150mm gaat weer retour. Ik vind hem wat kwaliteit betreft geen verbetering t.o.v. mijn Sigma 17-50mm, de extra range is wel prettig, maar dat is mijn geen €900 waard. Dat geld houd ik nu dan liever in mijn zak totdat ik de stap naar FF ga maken.
Fijn is dat om het even uit te kunnen proberen.
 
Die sigma 17-50 is ook een dijk van een lens. Heb hem zelf ook. Lichtsterk en snel, voor dat geld de beste investering die ik ooit heb gedaan.
 
Ja, op zich wel, ik was nog steeds aan het wachten op een review van Christopher Frost, maar wilde niet langer wachten want over anderhalve week gaan we naar Euro Disney en het leek me wel een prima lens voor. En de range vind ik ook wel prettiger dan 17-50, maar met geen beeldkwaliteit verbetering houd het voorlopig gewoon even op.

Over een paar maanden maanden toch maar weer eens verdiepen in de verschillende FF ML camera's want iets als eye-AF wil ik eigenlijk wel hebben.
 
Back
Naar boven