Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt hij niet een 50MP foto dmv pixelshift?Mijn 50MP op mijn telefoon maakt de kleur ineens anders, maar de kwaliteit is wel beter. Dus het boeit wel imo.
Post even een bilfie in 50mp 😌Jij wel, tijger. Zijn er geen andere topics om te vervuilen met een onnodige discussie?
www.instagram.com
Wss hdrMijn 50MP op mijn telefoon maakt de kleur ineens anders, maar de kwaliteit is wel beter. Dus het boeit wel imo.

50mp is leuk als je het wil uitprinten op formaat deurposter, als je het op een groot scherm wil vertonen, of als je een foto zo wil uitsnijden dat je maar een kwart van je foto gebruikt.Zou kunnen, kan het alleen nergens vinden en dus ook niet uit zetten, maar heb eerlijk gezegd nog niet Gegoogled naar een oplossing. Morgen even doen als ik tijd over heb.
Alleen is het dan wel apart dat het wèl gedaan wordt bij 50MP en niet bij 12MP.
50mp is leuk als je het wil uitprinten op formaat deurposter, als je het op een groot scherm wil vertonen, of als je een foto zo wil uitsnijden dat je maar een kwart van je foto gebruikt.
Gebruik jij je foto voor dingen zoals de socials, dan heeft 50mp niet echt een toegevoegde waarde. Sterker, de foto die je hier hebt gepost is gecompliceerd tot een kleiner bestand dan die 12mp. WhatsApp en sociale media doet hetzelfde (anders wordt het te traag omdat het meer tijd kost om bestanden re laden).
Ofwel: welke toegevoegde waarde verwacht je van 50mp?
Volgens mij gebruik je bij de 12 en 50 MP een andere senor en lens.
Je beeld wordt alleen scherper op pixel niveau. Heb je een laptop? Zo ja, zoom je foto eens in tot 100%
Ja van die rare uitgebeten kleuren. Zoek in je instellingen eens naar hdr of raw, en zet dat uit. Of ga gewoon naar 12mp, want 50mp heeft op dit niveau geen enkele toegevoegde waardealleen vanwege het 'over processing' door de telefoon wordt de kleur anders (en ook de timing van de foto ineens). Ik zie vaak wel kwaliteit verschil in mijn camera rol, scherper beeld.
Je beeld wordt alleen scherper op pixel niveau. Heb je een laptop? Zo ja, zoom je foto eens in tot 100%
Op dat niveau maakt het verschil. Dat is geen verschil wat je ziet op je telefoon.
Ja van die rare uitgebeten kleuren. Zoek in je instellingen eens naar hdr of raw, en zet dat uit. Of ga gewoon naar 12mp, want 50mp heeft op dit niveau geen enkele toegevoegde waarde
Dat zeg ik net, wss omdat hdr of raw.Maar als ik op mijn telefoon verschil zie (even afgezien van de gare kleuren) waardoor komt dat dan?
Dat zeg ik net, wss omdat hdr of raw.
De foto's die jij kent, zijn Jpeg. Bij Jpeg is het simpel: what you see is what you get.
Bij raw slaat je foto veel meer informatie op. Bij hdr ook, maar dan op een andere manier (bij hdr wordt er een onderbelichte, normaal belichte en overbelichte foto samengevoegd).
Stel, jij maakt een foto: deels in de zon, deels in de schaduw. Het gedeelte in de zon is mooi, het gedeelte in de schaduw is heel donker. In Jpeg kan je de de schaduw dan lichter maken, maar natuurlijk wordt het niet.
In Jpeg en raw kan je de schaduw wegtrekken waardoor het niet storend is.
Je kan het een beetje vergelijken met verven. Van de drie primaire kleuren kan je iedere kleur maken. Groen maken lukt vast wel. Maar als je niet weet wat je doet, wordt het knap ingewikkeld om die ene olijfgroene kleur te maken.
Goed. Ik probeer je te helpen en het wordt alweer een typische Hell discussie, dus ik laat het hierbij.
Enne, als je telefoon het niet van het begin afaan doet, reset dan gewoon de instellingen.
Je hebt het alleen bij 50mp?Ik weet niet waarom je denkt dat dit een typische discussie wordt, want ik ben serieus geïnteresseerd! Zie mijn handtekening, ik stel vragen, niet omdat ik denk dat je fout zit, maar om te begrijpen waarom IK fout zit en hoe het dan wel is.
En dat leg je dus uit. Dankjewel
Telefoon deed dit vanaf begin af aan, is een Samsung probleem (meerdere mensen hebben deze klacht).