Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drinkebroer. Maar ik ben zelf nooit een moeilijke drinker geweest:Als het kanon was dan was het de broer van @Schwarzeneggertje
Daarom gebruik ik nooit straps, dat flesje neemt niemand me af.Drinkebroer. Maar ik ben zelf nooit een moeilijke drinker geweest:![]()

Megapixels boeit opzich weinig tenzij je van plan bent de beelden op een billboard op Times Square te hangen![]()
Ik laat je graag in die waan, aangezien discussiëren in het verleden redelijk zinloos is gebleken. Aangezien ik al jaren als fotograaf werk, een studie erin heb afgerond en de theoretische kant dermate beheers om hier een iets meer gedegen antwoord op te kunnen geven: Megapixel heeft geen enkele invloed op kleur en/of kleurprofielen van een beeld en op een mobiel scherm ga je precies 0.0 verschil merken, tenzij er een automatisch kleurprofiel of compressie wordt toegepast wat per merk en zelfs per smartphone kan verschillen.Mijn 50MP op mijn telefoon maakt de kleur ineens anders, maar de kwaliteit is wel beter. Dus het boeit wel imo.

Ik laat je graag in die waan, aangezien discussiëren in het verleden redelijk zinloos is gebleken. Aangezien ik al jaren als fotograaf werk, een studie erin heb afgerond en de theoretische kant dermate beheers om hier een iets meer gedegen antwoord op te kunnen geven: Megapixel heeft geen enkele invloed op kleur en/of kleurprofielen van een beeld en op een mobiel scherm ga je precies 0.0 verschil merken, tenzij er een automatisch kleurprofiel of compressie wordt toegepast wat per merk en zelfs per smartphone kan verschillen.
Maar hey, het zal daar vast aan liggen en ik zal vast geen kennis hebben van m'n eigen vakgebied![]()
tenzij er een automatisch kleurprofiel of compressie wordt toegepast wat per merk en zelfs per smartphone kan verschillen.
Mijn 50MP op mijn telefoon maakt de kleur ineens anders, maar de kwaliteit is wel beter. Dus het boeit wel imo.
Jij wel, tijger. Zijn er geen andere topics om te vervuilen met een onnodige discussie?Ok dan veranderen mijn ogen op basis van m'n instellingen, ook prima.
En ik zeg niet dat de megapixel de kleur verandert, ik zeg dat mijn telefoon het verandert wanneer ik 50mp gebruik.
Jij wel, tijger. Zijn er geen andere topics om te vervuilen met een onnodige discussie?