Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Ja precies dat is het. Ik heb er ook een beetje last van dat ik nogal voor lul voel lopen met een camera in m´n eigen stad.In het buitenland hang ik zonder schroom de toerist uit maar hier niet op de een of andere manier. En inderdaad het weer, hoewel met de sneeuw laatst er best leuk plaatjes te maken waren, alleen had ik dan net weer die camera niet mee.
Wat voor belichtingcoïtusperimenten doe je dan precies? Waar ik wel eens succes mee heb is de flitsbelichtingscompensatie op -1 of -2 zetten in low light situaties en tegen het plafond te bouncen. Een tweede, of in elk geval niet op de camera geplaatste flitser is ook leuk. De 7D heeft een ingebouwde radiotrigger dat is ook wel vet.![]()
Heb ik ook last van...voel me niet helemaal op me gemak.
Helaas moet de 7D ook zijn on-board flash laten af gaan wil hij de off camera flash triggeren.
Dat vind ik wel jammer want soms wil ik alleen off camera flitsen... misschien maar iets erop maken waardoor hij blokkeert
maar dat wordt een hoop geëxperimenteer met de belichtingsinstellingen.

Een paar maanden geleden was ik op vakantie met een vriend van me die fotograaf is. Een Canon 1Ds Mark III met 85mm 1.2 is ook erg leuk kan ik je vertellen.