- Waardering
- 6.952
Ik begrijp veel nietDaar heb je gelijk in. Waar je tevens mee aangeeft mijn uitspraak niet te begrijpen.
sorryVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp veel nietDaar heb je gelijk in. Waar je tevens mee aangeeft mijn uitspraak niet te begrijpen.
sorryBij mij was het valse bescheidenheid.
En als de taxichauffeur zegt dat je je contactpuntjes moet controleren?Ik zou zelf geen automonteur benaderen om mijn camera te testen, of mis ik weer iets?
In mijn metafoor is taxichauffeur denk ik de betere keuze tussen die twee.

Waarom begin jij dan over een autocoureur.We kunnen hier niet 2 metaforen door elkaar gebruiken, kan niemand er nog aan uit.

Omdat dit een beter metafoor is in deze context 😁
Dat zal dan op de een of andere manier moeten blijken, maar tot nu toe neig ik er naar dat je ongelijk hebt.
PrimaDat zal dan op de een of andere manier moeten blijken, maar tot nu toe neig ik er naar dat je ongelijk hebt.
En jij snapt de hele metafoor niet.
Ik zat al in taxi’s toen jij nog in het leidingwerk van je vader zat.
Boeie, je kan hier gewoon zonder onderbouwing uit de hoogte doen en anderen betichten van onwetendheid en amateuristisch niveau.
Ik beticht jou van nix. Ik zeg gewoon dat je fotograaf bent 👌Boeie, je kan hier gewoon zonder onderbouwing uit de hoogte doen en anderen betichten van onwetendheid en amateuristisch niveau.
Mijn reactie was ook niet aan jou gericht.Ik beticht jou van nix. Ik zeg gewoon dat je fotograaf bent 👌
Of zit ik in verkeerde topic?
Waarom reageer je dan op mij?
Omdat jij dat ook doet.