XXL Nutrition

Sticky De Fotohoek

• Topic Starter Topic Starter
Mooie tas, heb zelf een Tamrac Velocity 10. Is een swingmodel, opent van boven. 1 van de weinige tassen waar je makkelijk twee bodies met objectief kan meenemen en deze ook direct kan benaderen.

Leuk topic.

Ben net begonnen met fotografie (in augustus begonnen, maar dan geen tijd gehad omdat ik drie maand in het ziekenhuis heb gelegen). Tips zijn welkom.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hele mooie foto's! Met name die bovenste vind ik erg mooi. Die laatste vind ik niet zo...

Tussen die van Eric zitten ook een paar erg mooie. Dit weekend ga ik weg voor een korte break, hopelijk durf ik daarna eindelijk iets te showen hier.

Kan ik vragen hoeveel je betaald hebt voor die lowepro?
Ik heb net een bod gedaan op ebay voor een minitrekker aw.
Spijtig genoeg heb ik net daarna een onlin winkel (china) gezien die hem voor 12 euro extra, nieuw verkoopt. Verzending inclusief...:(
Heeft er iemand misschien aanraders voor een zak?
Ik wil graag iets wat niet te groot is en vooral niet te dik.
Wil het ook als "'gewone " rugzak gebruiken. Neem ik overal mijn camera mee, en een cursus en pennenzak voor school. Heb dus geen zin om altijd met '"een valies" rond te lopen.
Iemand?

IMGP6497.jpg

Leuke wallpaper :thumbup:

http://www.youtube.com/watch?v=NH0aEp1oDOI&feature=player_embedded

Fotobewerking gerelateerd, Photoshop 5 gaat 1 van de coolste functies ooit krijgen. Het verwijderen van storende elementen wordt een fluitje van een cent, ook zal je nog wel enigzins overweg moeten kunnen met PS. Stalin zou trots zijn geweest, even Trotski wegpoetsen had geen uren meer geduurd maar een paar minuten.

Goed topic!
Ik maak zelf zo nu en dan ook wel s een foto met mijn d60....
Hier zomaar een paar:

(pas op: ze zijn groot)

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ben overigens niet echt een ster in bewerken (doe ik dan ook niet :o). Misschien dat ik me daar ooit nog eens in verdiep.. maar als ik zo nu en dan tijd neem om met fotografie bezig te zijn vind ik foto's maken zelf veel leuker:D

Nette foto's, maar kan je ze misschien verkleinen?

Die zonnebloem is erg fraai, ook al is de achtergrond links wel onrustig. Die tegenlichtfoto vind ik net even te donker, maar het blijft lastig om met tegenlicht goede foto's te maken.

Nette foto's, maar kan je ze misschien verkleinen?

Die zonnebloem is erg fraai, ook al is de achtergrond links wel onrustig. Die tegenlichtfoto vind ik net even te donker, maar het blijft lastig om met tegenlicht goede foto's te maken.

bij mij staan ze al verkleind op me scherm en pas als ik er op klik worden ze groter???
geen idee hoe ik ze kleiner moet maken... is daar een functie voor op t forum? anders probeer ik ze wel ff in spoilers te zetten ofzo :o

Uploaden naar Deviantart in een kleiner formaat. Ze staan hier inderdaad wel verkleind maar dan nog staat er bijna 10 Mb aan foto's bij elkaar. Zet ze anders op tinypic, die heeft een mogelijkheid om foto's te verkleinen als je ze upload.

Uploaden naar Deviantart in een kleiner formaat. Ze staan hier inderdaad wel verkleind maar dan nog staat er bijna 10 Mb aan foto's bij elkaar. Zet ze anders op tinypic, die heeft een mogelijkheid om foto's te verkleinen als je ze upload.
zal ik volgende keer doen voor ik ze op dbb zet:D
deze foto's staan allemaal al op me externe harde schijf dus kan geen kleinere uploaden:o

Die zonnebloemen doen het altijd goed op foto, groot diafragma had de achtergrond wat rustiger kunnen maken :)

Als het net zo goed werkt als content-aware scaling dan ben ik niet zo onder de indruk. Maar we zullen zien. Enig idee wanneer de nieuwe CS uitkomt?

Als het algoritme goed uitgewerkt is dan zal het in de praktijk veel werk uitsparen om hinderlijke elementen te verwijderen.

Terug
Naar boven