Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees hier toch net een belachelijk artikel! Duidelijk dat Nokia's verstand van fotografie beneden het vriespunt is! Wat een domheid...
toch even een reactie voor wie zich afvraagt waarom het onzin is:De DSLR's zitten al vlot over het dubbele... Overigens het boeit zeer weinig hoeveel MP zo'n ding heeft voor de gemiddelde gebruiker, dat is niet eens de reden dat je een DSLR koopt. Je koopt een DSLR voor de betere functionaliteit, de mogelijkheid om meerdere lenzen te gebruiken, betere lenzen, betere ISO / minder ruis enz.Met hun 12-megapixelsensors zouden ze bovendien net zulke grote prenten kunnen schieten als zwaarlijvige spiegelreflexcamera’s.
Hoewel de technologie op het gebied van mobiele fotografie inderdaad niet stilstaat, is het nog zeer de vraag of Vanjoki’s gedurfde voorspellingen op korte termijn werkelijkheid zullen worden.
Mobieltjes kunnen op papier misschien steeds meer, in de praktijk blijven ze voorlopig kampen met ruimtegebrek in de kleine toestellen, waardoor een hogere mate van beeldruis en beperkte zoommogelijkheden vooralsnog een groot struikelblok vormen.
Masker om de hond heen gelegd? Zie nu nog wat randen die niet echt lekker overlopen in de foto waardoor de hond ingeplakt lijkt.
Ben er zelf ook geen meester in maar kaderen kan je in zo'n geval beter vanaf de linkerkant zodat de hond nog wat ruimte heeft. De hond rent nu wel snel het kader uit.
Hoe heb je deze foto omgezet naar grijswaarden? Ik denk namelijk dat je in photoshop via afbeelding > aanpassingen > zwart-wit er veel meer uit kunt halen door te spelen met je tinten. Lijkt er op dat je nu enkel de modus verandert hebt van RGB naar grijswaarden...
Nee, ik vind dat dat juist wat meer leven in de foto brengt. Anders is hij wel erg gestileerd. Je hebt een snelle sluitertijd gebruikt waardoor je het beeld bevroren hebt. Met alleen de hond en de vage achytergrond geeft dit een wat surrealistisch beeld...
Dat heb ik eigenlijk gedaan om de nietigheid van de aarde weer te geven. Heb er ook een aantal waar de kudde heel prominent in beeld is, maar vond dit toch de beste. Het is wat gewaagder natuurlijk, en zal niet bij iedereen in de smaak vallen...