- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo dat gaat lekker, goede vraag ernaar dus. Maar het zal ook wel liggen aan dat het de goeie klassiekers zijn?Alles op ebay trouwens? En krijg je veel biedingen per st?
Plastic fantastic is, zeker voor 't geld, een toplens.Ja, ik ben van mening dat elke beginner zou moeten starten met een plastic fantastic of indien het in het budget past de duurdere 50mm 1.4 variant.
Zoomen kan je later altijd nog, eerst maar eens leren om de basisfuncties/skills onder de knie te krijgen en leren lopen tijdens het zoeken naar een mooie/interessante compositie. Bovendien zijn goedkope zoomlenzen (ook bekend als kitlenzen) vaak van bedenkelijke kwaliteit.

Met een 18-55 kun je idd ook mooie foto's maken. Tja, als je purist bent wuif je dat natuurlijk weg.Zou voor een standaard kitlens 18-55 gaan en daarbij een 55-250 voor zoom werk.

...of de bodies (tevreden Nikon gebruiker)Dat hangt maar net van je eigen wensen af. Niet iedereen is pas tevreden met een L-serie objectief, of heeft 't budget ervoor.![]()

Nice, je foto's lijken een verhaal in zich te hebben, ze hebben ook iets artistieks2 van mij.
1 zelfportret en een foto van mijn redelijk recente trip naar Berlijn.

...of de bodies (tevreden Nikon gebruiker)
Nice, je foto's lijken een verhaal in zich te hebben, ze hebben ook iets artistieks![]()

Nog 30 objectieven in bezit dus, ga nog wel wat uitdunnen.
http://i692.photobucket.com/albums/vv288
Quick and dirty shot met mijn nieuwe Lensbaby composer, viel me nog mee hoe scherp dat lensje is. Vooral bedoeld om zeer selectieve focus toe te passen, binnenkort eens buiten wat foto's er mee maken.