Fitness Seller

Aankondiging De grote RawPowerBaarn meet 2012!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal is wat filet lapjes regelen, die shit is goed voor op de bbq en duurt niet zolang :rolleyes:

heb het erbij gezet.

Ja dat ben ik. Ik weet niet of jij wil rijden of dat ik rijd? Ik weet ook niet of Tymboo nog gaat?

even goed afspreken dan.

Voor iedereen: Parkeren in de wijk vlak bij RPB, ik zal nog een mooi google mapje erbij plakken in de openingpost, je vlees bevroren of in een koeltas meenemen.

Nog iemand uit Zeeland die mee wilt rijden? Of iemand die op de weg naar Baarn toe woont en nog geen vervoer heeft?

gijs ik neem bbq mee en wat vlees denk ikfilet of kipen pootjes :p en wat redbull

Im out, mijn belgische vrienden gaan niet meer. :(

Ik ga het ook niet redden, moet zaterdag werken. Als ik vroeg klaar ben zien jullie me wel verschijnen.

Ik zal uiteraard voor een gepast Limburgs toetje zorgen. Mijn broertje Sebastiaan gaat waarschijnlijk ook mee!

Change of plans, ik zal rondlopen met een camera voor krachtsport.nl :D

Rick neemt karbonades mee, heeft ie mij doorgegeven.

Ik neem wat schultenbrau mee en haal nog wel wat voer onderweg bij een supermarkt. Iemand nog iets wat er mist wat ik mee kan nemen?

Hesus El Padrino, ik kan zaterdag helaas niet komen. sowwy

Ik kom zaterdag graag ook! Moet alleen even kijken wat ik aan krachtvoer meeneem.

Ik heb ff wat priveomstandigheden..kheb johan nog niet gesproken, maar die komt wel denk ik..hij is goe din de flow voor finale, en kan een RPB sessie goed gebruiken, dus ik ga ervan uit dat hij gaat!

• Topic Starter Topic Starter
Hesus El Padrino, ik kan zaterdag helaas niet komen. sowwy

Dude:(

Vorig jaar was epic, ik had me er weer zo op verheugd. Waarom man?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 21:56 ----------

Ik kom zaterdag graag ook! Moet alleen even kijken wat ik aan krachtvoer meeneem.

zet je erbij

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 21:57 ----------

Als mensen niet weten waar het is stuur me dan even een pm dan stuur ik je de adresgegevens en mijn tel nummer.

Terug
Naar boven