- Waardering
- 116
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Gewoon niet SMS-en, breezahgedoe. Totale SMS'sjes ooit verstuurd door mij kan ik nog steeds tellen op de vingers van 1 hand, zou er zelfs nog met oud en nieuw d.m.v. een strijker een vinger kunnen afblazen.
K*t mobiel eigenlijk ook altijd uit, waarom zou je eigenlijk overal bereikbaar moeten zijn?
EricR zei:K*t mobiel eigenlijk ook altijd uit, waarom zou je eigenlijk overal bereikbaar moeten zijn?

MrJ zei:Dan kan je van zondag op maandag om 4.00 wakker gebeld worden door 't NOC (Network Operations Centre) in Manilla dat de servers op werk spontaan rebooten omdat je collega de geplande reboot na een patchronde niet had doorgemaild (dan negeren ze de warnings uiteraard).![]()

Mighty zei:Nee.![]()
Misschien moet je eens wat oudere vrouwen daten.......Iig ouder dan 16.![]()
(j/k)
.eduardjanssen zei:LOL als jij zoveel MILFS al ik zou palen zou je leven er een stuk kleurrijker uitzien.

Dani zei:Ben allergisch voor mannen die 'hihi' gebruiken. Wat een afknapper, een giechelende man...![]()
benchMarc zei:SMS is eigenlijk altijd k*t. Veel te kort plus je kunt moeilijk emoties overbrengen in tekst. Dan zijn er wel smileys, maar meer dan![]()
snappen de meeste meiden toch niet.

EricR zei:Gewoon niet SMS-en, breezahgedoe. Totale SMS'sjes ooit verstuurd door mij kan ik nog steeds tellen op de vingers van 1 hand, zou er zelfs nog met oud en nieuw d.m.v. een strijker een vinger kunnen afblazen.
K*t mobiel eigenlijk ook altijd uit, waarom zou je eigenlijk overal bereikbaar moeten zijn?
Neh, ik heb geen behoefte aan wanhopige ouwe vrouwtjes, maar als jij dat lekker vindt gab;Go for it!eduardjanssen zei:LOL als jij zoveel MILFS al ik zou palen zou je leven er een stuk kleurrijker uitzien.

Yzord zei:Niks smsen, gewoon nken op de plee op dezelfde avond.