MuscleMeat

De kunst van het sms-en

Benauwdheid.

handig als je geen zin hebt om te bellen of je als je in een vergadering zit / college volgt.

EricR zei:
Gewoon niet SMS-en, breezahgedoe. Totale SMS'sjes ooit verstuurd door mij kan ik nog steeds tellen op de vingers van 1 hand, zou er zelfs nog met oud en nieuw d.m.v. een strijker een vinger kunnen afblazen.

K*t mobiel eigenlijk ook altijd uit, waarom zou je eigenlijk overal bereikbaar moeten zijn?

Jij klinkt af en toe meer als een opa....

EricR zei:
K*t mobiel eigenlijk ook altijd uit, waarom zou je eigenlijk overal bereikbaar moeten zijn?

Dan kan je van zondag op maandag om 4.00 wakker gebeld worden door 't NOC (Network Operations Centre) in Manilla dat de servers op werk spontaan rebooten omdat je collega de geplande reboot na een patchronde niet had doorgemaild (dan negeren ze de warnings uiteraard). :(

MrJ zei:
Dan kan je van zondag op maandag om 4.00 wakker gebeld worden door 't NOC (Network Operations Centre) in Manilla dat de servers op werk spontaan rebooten omdat je collega de geplande reboot na een patchronde niet had doorgemaild (dan negeren ze de warnings uiteraard). :(

:orly:

;)

Soms vind ik 't wel leuk, als je tijdje met een meisje aan 't smsen bent...alleen ik betaal ergens in de 20 cent voor een smsje, als je dan de hele dag sms't is 't snel uit met je beltegoed:mad:

Ik heb er juist een hekel aan dat ze in BrEeZaH taal een sms sturen.
Het is zo irritant kinderlijk???

Niks smsen, gewoon nken op de plee op dezelfde avond.

benchMarc zei:
SMS is eigenlijk altijd k*t. Veel te kort plus je kunt moeilijk emoties overbrengen in tekst. Dan zijn er wel smileys, maar meer dan :) :( snappen de meeste meiden toch niet.

hoorde ik daar smileys?:D:p:clap: :yes::rolleyes:

EricR zei:
Gewoon niet SMS-en, breezahgedoe. Totale SMS'sjes ooit verstuurd door mij kan ik nog steeds tellen op de vingers van 1 hand, zou er zelfs nog met oud en nieuw d.m.v. een strijker een vinger kunnen afblazen.

toch heb je wel gelijk, mobieltjes,smsen etc interesseert me geen hol en geef er ook niks om. ik stuur ook bijna nooit wat, end aa rkomen ze wel snel achter. alleen als ik net met een meisje aan het daten ben wil ik weleens terug zenden maar dat houdt snel op!
die kereltjes bij me in de klas waren stom verbaast toen ik ooit een keer mijn nokia 3310 uit mijn zak haalde om te bellen. zooooo'n oude mobiel kon blijkbaar echt niet meer haha

eduardjanssen zei:
LOL als jij zoveel MILFS al ik zou palen zou je leven er een stuk kleurrijker uitzien :D.
Neh, ik heb geen behoefte aan wanhopige ouwe vrouwtjes, maar als jij dat lekker vindt gab;Go for it!:D

EricR zei:

Geen vrienden:roflol:

Rammen is het juiste woord niet spier, RAGGEN mot je!

als ik sms: ik ga mijn vuist in je fragiele k*tje pompen

dan haat ik de reactie : 'ok'

dat is gewoon ****ed up

Terug
Naar boven