XXL Nutrition

De kunst van het sms-en

EricR zei:
Gewoon niet SMS-en, breezahgedoe. Totale SMS'sjes ooit verstuurd door mij kan ik nog steeds tellen op de vingers van 1 hand, zou er zelfs nog met oud en nieuw d.m.v. een strijker een vinger kunnen afblazen.

K*t mobiel eigenlijk ook altijd uit, waarom zou je eigenlijk overal bereikbaar moeten zijn?

:orly:
als je vrienden had zou je wel anders praten

Het is laat en dat is te merken!:p

eduardjanssen zei:
Je hebt allemaal weleens een leuke vrouw (man voor MWB) ontmoet in de discotheek. Krijgt haar telefoonnummer, alles leuk en aardig. Maar dan komt het je gaat sms-en. Ik knap er vaak op af als ze niet kunnen sms-en op een leuke manier, alles staat er of te uitgebreid of enorm lomp. Het is zelfs zo erg dat mijn hele ideaal beeld dat ik heb opgebouwd om haar heen als een kaartenhuis in elkaar zakt en ik er helemaal geen zin meer in heb.

Hebben jullie dit ook weleens? :roflol:

Vind het wel goed om concrete afspraken te maken, maar versieren/relaties onderhouden per sms is gewoon klote. Je moet al ****in begaafd zijn om goed emoties over te brengen in geschreven taal. Meestal komt het dan ook over als goedkoop/sletterig/kinderlijk. Dat hele dubbelzinnige gelul is btw zo hypocriet als wat (irl kan het wel leuk zijn als je elkaar aanvoelt; ook wel romantiek, intimiteit genoemd). Bottom-line; Als jij en die chick elkaar willen nken, waar wacht je dan nog op?

Vrouwen die in een relatie behoefte hebben om elke 5 minuten, via sms of op een andere manier, wat van me te horen of bevestiging te krijgen kunnen sowieso oprotten. Get a life or move, girl ;)

effe offtopic;

Doet me effe aan wat denken; Ik heb er dus ook een schijthekel aan dat veel vrouwen vinden dat kerels zichzelf eerst moet bewijzen voordat ze hen mogen nken, who are they... Als die vrouw geil van je wordt, waarom gaat ze dan niet gewoon effe los? Vrouwen die dit soort spelletjes spelen kan je imo best niet op ingaan. Ik blijf er vriendelijk bij, maar een afknapper is het sowieso, dat voelen ze dan zelf ook wel aan. Niet normaal hoeveel van die chicks die dan uiteindelijk nog terugkrabbelen, en de grootste sl*tten blijken :hornyna:

ik vind spelfouten in sms altijd een afknapper.

verder is meestal iedere vorm van contact aangenaam als je met een leuke tsjik bezig bent.

Als ik iets irritant vind dan is het uberhaupt sms-en... ik sms eigenlijk ook nooit.. sporadisch een kort berichtje als ik alleen even iets kleins wil zeggen ofzo (adres doorgeven, telefoonnummer o.i.d) verder sms ik niet en beantwoord ik ook geen sms-jes.. ik bel gewoon.. veel makkelijker.. heb er geen geduld voor dat ge-sms

ramonovietsj zei:
hoe irritant is smsen. Ik probeer zoveel mogelijk die onzin te vermijden en bel gewoon terug als ik een smsje krijg. Dan weet je binnen 10 sec waar je anders 300 keer die klote toetsen voor moet indrukken.

Uiteraard is het in sommige gevallen wel makkelijk en handig om te smsen. Maar ja, ik heb er gewoon een hekel aan.

Precies. Bel gewoon terug. Dat geklooi met die paar zinnetjes elke keer. Soms moet er 3 of 4 achterelkaar sturen om alles te kunnen zeggen.

ik ga m'n beltegoed daar niet aan verspillen

@mrJ NEEEURD

@roxxe :nowai:

@mrJ :yarly:

Marc zei:
Het meest iritante is als vrouwen via de sms iets uit willen praten.

enorm!

verder storen me taalfouten of vragen waarop je n "ja" zou moeten verspillen, of "kga slapen slaapwel", je zendt nix meer terug", 10min later "waarom antwoord je niet? ben je vies? heb ik iets miszegt?"

bellen vind ik leuker, sms-en is voor breezahsletjes

:yarly:

Ik vind smsen wel leuk met sommige mensen. Maar vaak komen de dingen anders over dan bedoeld zijn en dat vind ik toch wel lastig.

Haha lache reacties......Ik merk dat de meeste chickies tegenwoordig steeds gieriger beginnen te worden met smsen/bellen!

Vandaag afgesproken gehad met een meisje waar ik al een tijdje mee msn en sms. Gewoon vriendschappelijk afgesproken. Ze had zelfs moorkoppen gehaald en taco's gemaakt. Vreemd, normaal zou je denken dat het tussen irl en persoonlijk nogal verschild maar het voelde gewoon echt vertrouwd aan. Sterker nog ik mocht zelfs mee naar haar kamer toe om daar te inetten terwijl we alleen thuis waren daar. En nee er is niets gebeurd, ondanks dat ik meer met haar in gesprek was dat internette.

Purple zei:
Ik vind smsen wel leuk met sommige mensen. Maar vaak komen de dingen anders over dan bedoeld zijn en dat vind ik toch wel lastig.
Dank je en tegelijkertijd sorry voor laatst. Ik heb je gewoon verkeerd begrepen.

(dat niemand deze is opgevallen zeg.):D

:D lol

Laatst bewerkt:
sms

ik doe niet mee aan die hype
Heb 6 jaar geleden voor het laatst een smsje verzonden:D

avg zei:
Vandaag afgesproken gehad met een meisje waar ik al een tijdje mee msn en sms. Gewoon vriendschappelijk afgesproken. Ze had zelfs moorkoppen gehaald en taco's gemaakt. Vreemd, normaal zou je denken dat het tussen irl en persoonlijk nogal verschild maar het voelde gewoon echt vertrouwd aan. Sterker nog ik mocht zelfs mee naar haar kamer toe om daar te inetten terwijl we alleen thuis waren daar. En nee er is niets gebeurd, ondanks dat ik meer met haar in gesprek was dat internette.

En vervolgens negeerd ze me op inet terwijl ze gisteren het had over hoe leuk ze het vond, nog een keer afspreken. En net nog per sms sturen van ik spreek je snel. Mmmmm zit er geen handleiding bij in begrepen.

Misschien vond der vriend het niet zo leuk dat ik met haar afsprak? ???

• Topic Starter Topic Starter
Ja of ze heeft je lollypop zien opbloeien.

chunky zei:
ik vind spelfouten in sms altijd een afknapper.
Trek ik ook erg slecht. En verder sms-en, tja... Ik doe eraan. Nu en dan eens een paar woorden als bellen ongepast is of ik gewoon geen zin heb. Vaak ook als er een zin in me opborrelt of een idee ofzo, iets wat ik móet delen met iemand.

Terug
Naar boven