MuscleMeat

De kunst van het sms-en

eduardjanssen zei:
Ja of ze heeft je lollypop zien opbloeien.

Niet echt.
Inmiddels een berichtje gehad dat ze moe was en geen zin had in lange gesprekken, terwijl ze toch een paar uur online is geweest. Vreemde is dat ze net ook een hele tijd online is geweest maar niet op msn komt of een bericht stuurt ??? Normaal gesproken zou het niet zo erg zijn alleen vind haar echt leuk en zou graag vrienden ermee zijn. Ze zei precies hetzelfde toen ik vertrok, ze had het zelf over "de volgende keer" dus zij maakte de weg voor een 2de ontmoeting open. En ik had eerlijk gezegd ook de indruk dat zij me ook aardig vond. Ik mocht zelfs op haar slaapkamer inetten terwijl ze helemaal alleen thuis was (ouders met vakantie, vriend aan het werk) en ze ging zelfs langs me zitten bij het indoen van haar lenzen en opdoen van haar eyeliner. En nu ineens lijk ik genegeerd te worden :(

• Topic Starter Topic Starter
Ze denkt gewoon dat je homo bent. Ik denk dat ze gewoon had gehoopt dat je haar zou proberen te verleiden, jij bent een man zij een vrouw. Nu heeft zij een minderwaardigheidscomplex en jij een volle zak.
Maar serieus, hoe kun je nou vrienden zijn met een vrouw? Vroeg of laat wordt je toch geil en verpest je de vriendschap.

AVG als ze je nu al negeerd laat het gewoon gaan zou ik zeggen. is niet de moeite waard toch. Ze heeft ook al een vriend dus schiet het ook niet echt op. Vriendschappelijk ja ja... denk dat haar vriend daar ook anders over denkt.

Ga er maar van uit, ze heeft het haar vriend verteld, of hij is er achter gekomen dat je daar geweest bent, in beide gevallen is wat je had met haar voorbij......das duidelijk.

Toch zou ik als ik hem was nog een keer proberen en dan kijken of ze wil palen..

1- Ze heeft een vriend
2- Jullie waren alleen en er gebeurde niets, ja ze kwam naast je zitten. Woehoe.. dat zegt vrouwen niets.
3- Vriendschap is een illusie, wordt wel gezegd.

Ik wil het niet afkraken, maar heb hetzelf al tevaak meegemaakt dat het gewoon niet functioneerd. Dus bespaar je de moeite en ga opzoek naar 1tje die niet zo FC-moeilijk doet. ( ja ze zal vast wel heel aardig zijn, maartoch :) )

confiance zei:
Ga er maar van uit, ze heeft het haar vriend verteld, of hij is er achter gekomen dat je daar geweest bent, in beide gevallen is wat je had met haar voorbij......das duidelijk.

Haar vriend wist dat ze bezoek kreeg, want dat had ze van tevoren gezegd. ;)

Maar ik heb vandaag nog niets van haar gehoord, dus ik ben bang dat ik weinig hoop moet hebben nog contact met haar te krijgen :(

Laat het gaan, laat het vallen, laat het los!

Back ontopic maar weer dan?

Het is mij wederom gelukt om van een net meisje een hoop sletterige sms-jes te mogen ontvangen, ik had de hoop al opgegeven met dat slappe geouwehoer maar toen ging het gisteren toch plots de juiste kant op.

eduardjanssen zei:
Back ontopic maar weer dan?

Het is mij wederom gelukt om van een net meisje een hoop sletterige sms-jes te mogen ontvangen, ik had de hoop al opgegeven met dat slappe geouwehoer maar toen ging het gisteren toch plots de juiste kant op.

Hier gaat het ook weer de betere kant uit, ik heb weer een smsje gekregen van haar :)

And the story continues....vrouwen...

Terug
Naar boven