- Waardering
- 6.327
Je doet me beetje denken aan Ferb, van Phineas and Ferb (tv programma).
Verder succes met je wedstrijd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je doet me beetje denken aan Ferb, van Phineas and Ferb (tv programma).
Nooit bij de kosten stil gestaan. Dat kan een amateurvereniging idd niet betalen, en het volledige bedrag van een sponsor aan drugtests besteden zien die waarschijnlijk ook niet zitten.De kosten voor onderzoek kalmerende en concentratie verhogende middelen inclusief cocaine en thc kwam uit op 1250 euro en een contra-expertise kwam op 10.000 euro.
Als je lats dikker worden, dan worden ze automatisch ook wijder.
Wss wel geen 5%, de wedstrijd is in België (met controle) dus is het niveau wss niet zo hoog als in Nederland. Nog 2 weken alles eruit halen en hopelijk een toffe ervaring opdoen als 1ste keer, nadien bekijken of ik er meer kan uithalen natuurlijk.
Ja, eens. Ik wil alleen maar zeggen dat je spiergroei niet een bepaalde richting op kunt sturen. Althans ik heb daar nog nooit bewijs van gezien.
Ik vind een grip ietsje buiten schouderbreedte perfect. Heel breed voel ik hem minder.Hoeveel lat pulldowns of andere pulldowns ik ook doe. I dont feel it. Ik krijg de squeeze niet goed. Ook wel genetisch denk ik een wat hogere rug + me lengte
Voetbal op amateur niveau is net zo clean als de kankerverwekkende rubberballetjes die ze op het kunstgras gebruiken

Hoeveel lat pulldowns of andere pulldowns ik ook doe. I dont feel it. Ik krijg de squeeze niet goed. Ook wel genetisch denk ik een wat hogere rug + me lengte
Erg vaak roids hoor. Maar de personen die ik ken trainen ook nog in de gym. Dat het hun voetbalprestatie verbeterd nemen ze er gewoon bijWat wordt er in het amateur voetbal gebruikt dan? Ik geloof het niet echt.
Hoeveel lat pulldowns of andere pulldowns ik ook doe. I dont feel it. Ik krijg de squeeze niet goed. Ook wel genetisch denk ik een wat hogere rug + me lengte
slow reps, vooral de negatief en squeezen. heb zelf ook hoge lat aanhechtingen kreeg ook nooit een pomp sinds ik meer focus op de nagatief en squeezen wel.
Ik geloof eerder dat ze niet controleren, dan dat niemand gebruikt.Wat wordt er in het amateur voetbal gebruikt dan? Ik geloof het niet echt.

Dit..Ik geloof eerder dat ze niet controleren, dan dat niemand gebruikt.![]()
de amateurvoetballers die ik ken zuipen zich vooral klem in de derde helft inderdaadWat wordt er in het amateur voetbal gebruikt dan? Ik geloof het niet echt.
Winstrol bv. Wordt men veel explosiever en sneller van.Wat wordt er in het amateur voetbal gebruikt dan? Ik geloof het niet echt.
![]()
Naar aanleiding van bovenstaande foto's. Hoe hoog schatten jullie mijn vetpercentage?
Bovenaan oke lean, buik hangt best nog wat aan. Ik zie dat je in het verleden best vet bent geweest als ik zo cru mag zijn.![]()
Naar aanleiding van bovenstaande foto's. Hoe hoog schatten jullie mijn vetpercentage?