XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Hoeveel lat pulldowns of andere pulldowns ik ook doe. I dont feel it. Ik krijg de squeeze niet goed. Ook wel genetisch denk ik een wat hogere rug + me lengte

Das lastig idd...giant sets?...of anders wellicht variëren met BOR...onderhands onder je navel trekken
Dennis Wolf heeft ook hoge/korte lats

Hoeveel lat pulldowns of andere pulldowns ik ook doe. I dont feel it. Ik krijg de squeeze niet goed. Ook wel genetisch denk ik een wat hogere rug + me lengte
slow reps, vooral de negatief en squeezen. heb zelf ook hoge lat aanhechtingen kreeg ook nooit een pomp sinds ik meer focus op de nagatief en squeezen wel.

rustig aan calorieetjes verlagen, wat meer gaan eten op gevoel ipv toch de calorieen altijd maar te halen
Mensen tips voor de rug? Ik mis de wijdte vind ik zelf..

3C20CB7E-5A4A-4E40-9706-516DB7E3BB84.jpeg

E9583D8D-4E25-4D0E-A5AC-B4B67393EF88.jpeg

8FA57CCA-0B5A-4557-BC69-057DD2BCF3FA.jpeg

Sexy boy

Interessante toevoeging Ron. Ik realiseer me ook wel dat ieder filmpje of artikel een persoonlijke interpretatie van de feiten is.
Ik baseer mijn mening op verschillende redenen.
  1. Ik heb 3 jaar voorlichting alcohol, drugs en medicijnen (doping) gegeven bij defensie en daarvoor veel onderzoek en veel publicaties gelezen.
    Heb ook eigen onderzoek gedaan wat zich met name richte op de handel van drugs en doping.
  2. Ik ben 4 jaar voorzitter geweest van een dartsorganisatie met 1700 leden en een opkomende jeugdafdeling.
    Voor de jeugdafdeling moest er een anti alcohol en drugs beleid komen. En er werd internationaal drugstesten uitgevoerd.
    t..b.v. een groot toernooi (5000 deelnemers) moest ik als organisator een drugscontrole post inrichten.
    Hier kwam het expertise en contra-expertise verhaal om de hoek wat direct een doodsklap voor het darten werd.
    De kosten voor onderzoek kalmerende en concentratie verhogende middelen inclusief cocaine en thc kwam uit op 1250 euro en een contra-expertise kwam op 10.000 euro.
    En dit was in 2003/2004.
Op basis van deze bevindingen denk ik dat de wens om BB schoon te krijgen en te houden (als ze dit überhaupt echt wensen of dat dit een sociaal aanvaardbare wens is) slechts een wens blijft. Er staat teveel op het spel. En als de lezers hier denken dat dit enkel de BB sport betreft wil ik je snel uit de droom helpen.
Voetbal op amateur niveau is net zo clean als de kankerverwekkende rubberballetjes die ze op het kunstgras gebruiken. Gewoon een kwestie van de grenswaarde omhoog brengen.

In België zijn de gezondheidsredenen de belangrijkste reden om willekeurig een gym binnen te stappen en urine testen uit te voeren.
Bij een verdenking heb je gelijk een boete te pakken van (ik dacht) 500 tot 2500 euro. Je kan contra-expertise uit laten voeren, maar dat moet je wel zelf betalen.

Bijlagen

Pfff er zijn zoveel bronnen maar weinig tot geen wetenschappelijk onderzoek.
Is volgens mij ook niet erg interessant om te onderzoeken.
Ik was meer benieuwd naar waarom het per se beter zou zijn alles breed te pakken om breedte te creëren. Waarom zou dit met One Arm Cable Rows of Narrow Grip Pull Downs niet kunnen?

Ik was meer benieuwd naar waarom het per se beter zou zijn alles breed te pakken om breedte te creëren. Waarom zou dit met One Arm Cable Rows of Narrow Grip Pull Downs niet kunnen?
Ik weet uit eigen ervaring dat brede uitvoering bij mij meer breedte gaf en dat narrow grip pulldown meer massa en kracht geeft.
De one arm cable row is een speciaaltje. Als je deze uitvoert door achter je rug de elleboog naar je ruggengraat te trekken dan is het puur breedte doe je deze anders dan is het m.i. nutteloos energieverlies.

Terug
Naar boven