AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

2CC30580-B58C-44E5-890A-67300EB0DE79.jpeg

mijn fototjes van de contest. Graag hoor ik feedback van mensen over wat beter kan. ik probeer echt alles zo goed mogelijk te krijgen dus zou fijn als een ander stel ogen ernaar kan kijken

Schandalig veel talent, zulke borst en benen zie je meestal alleen bij iemand die een kop kleiner is (en 5 jaar ouder en enhanced). Doet me aan Steve Reeves denken.

Schouders en rug ook goed/redelijk, maar je armen lopen, relatief aan de rest, enorm achter. In de zijdelingse poses druk je ze waarschijnlijk tegen je lats, maar van voren en achter valt het op.

Schandalig veel talent, zulke borst en benen zie je meestal alleen bij iemand die een kop kleiner is (en 5 jaar ouder en enhanced). Doet me aan Steve Reeves denken.

Schouders en rug ook goed/redelijk, maar je armen lopen, relatief aan de rest, enorm achter. In de zijdelingse poses druk je ze waarschijnlijk tegen je lats, maar van voren en achter valt het op.
Jup tegen mn lats aan gedrukt..steve reeves❤️Thanks thanks thanks

Ik zie dat de contestfoto's zijn gepost, dus kan nu gerust een aantal foto's van mijn fotoshoot 2 weken terug delen :cool:
Feedback is welkom, ook opbouwende kritiek.
Aandachtspunten die ik zelf al het geïdentificeerd:
1. BENEN!
2. Lats width
3. Biceps
4. Upper Chest (op de foto's niet zo te zien)
5. Abs
Komend jaar ga ik hierop knallen om over een jaar stage ready te zijn voor Classic Physique. Ik hoop er een paar kg op te knallen. Ik woog hier 98 kg (na vochtafdrijven, scheelde veel); limiet voor die klasse is 102 kg met mijn lengte.
KN1_9574dedicated.jpg
KN1_9589.jpg
KN1_9594.jpg
KN1_9604.jpg
KN1_9609.jpg
KN1_9623.jpg
KN1_9626.jpg
KN1_9634.jpg
KN1_9645.jpg
KN1_9652.jpg
KN1_9669.jpg
KN1_9699.jpg

Prachtige foto's en shape! Superatleet.

Maar ik krijg de indruk dat je te weinig controle hebt over je schouderbladen, het lijkt erop dat je ze niet ver genoeg naar buiten kan brengen. Pull ups met extra aandacht voor het negatieve gedeelte?

Wanneer kunnen we stemmen?

Prachtige foto's en shape! Superatleet.

Maar ik krijg de indruk dat je te weinig controle hebt over je schouderbladen, het lijkt erop dat je ze niet ver genoeg naar buiten kan brengen. Pull ups met extra aandacht voor het negatieve gedeelte?

Wanneer kunnen we stemmen?
Gaat nu al :)

Zoals ik zeg, er zijn uitzonderingen ja. Maar het grote gros van de mensen die zwaar squatten, hebben ook dikke benen. Als BB nou een 180+ squat had bereikt voor enkele reps en dan nog steeds achterlopende benen heeft was het een ander verhaal. Maar prima dat we van mening verschillen hoor. Het is uiteindelijk aan BB wat hij met de gekregen feedback gaat doen.
Ik denk dat veel mensen ook bang zijn hun ego aan de kant te zetten, waardoor ze gelijk met een ruk houding beginnen te squatten. Als je vanaf begin met goeie houding begint te squatten en naar verloop van tijd goed blijft monitoren (door te filmen) dat je houding 100% blijft en je sterker wordt, door welke progressieve vorm dan ook (meer gewicht, meer reps/sets/volume, langzamer tempo/ gepauzeerd) dan kunnen je benen niet anders dan groeien.

Zeker zijn er zo je uitzonderingsgevallen die motorisch niet zijn gemaakt om te squatten, maar ook daar heb je oplossingen voor (zelfde als met een blessure).. Denk aan front squats, safety bar squats, heel elevated squat om je houding te perfectioneren en dan heb je nog verschillende tools waarmee je kunt werken om je strenght curve op verschillende posities zwaarder te maken of juist makkelijker (denk aan banden of kettingen).

Zou squatten echt niets zijn? Hack squats, smith squats, V-squats en kies dan degene waarmee je de meeste diepte kan bereiken zonder dat je heupen/billen het willen overnemen.

Leg press variaties en lunges zijn ook hele goeie massabouwers maar ik zou altijd een selectie maken uit bovenstaande alvorens je overgaat op deze.

Ik heb nog nooit een powerlifter met kleine benen gezien.

Ik heb nog nooit een powerlifter met kleine benen gezien.

Rond 1980 trainde ik met een groep powerlifters in Scheveningen, in de sportschool van internationaal scheidsrechter Wout van der Toorn. Kees de Vreugd uit Katwijk deed zo nu en dan mee. Hij squatte 420kg in competitie, maar zijn benen waren belachelijk dun.

Rond 1980 trainde ik met een groep powerlifters in Scheveningen, in de sportschool van internationaal scheidsrechter Wout van der Toorn. Kees de Vreugd uit Katwijk deed zo nu en dan mee. Hij squatte 420kg in competitie, maar zijn benen waren belachelijk dun.
Geen enkele hit op Google op keus de vreugd. Netjes

2CC30580-B58C-44E5-890A-67300EB0DE79.jpeg

mijn fototjes van de contest. Graag hoor ik feedback van mensen over wat beter kan. ik probeer echt alles zo goed mogelijk te krijgen dus zou fijn als een ander stel ogen ernaar kan kijken
Echt een zieke shape. Ik dacht dat jij ooit zei dat je UB niet zo geod was, maar dat was vast een grap. Goeie V-Taper en Chest man. Niet normaal. (En benen natuurlijk, maar dat had ik al eerder gezien. :D)

Terug
Naar boven