- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
vergeet je lachgascilinders niet, anders wordt het echte een saaie avond

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vergeet je lachgascilinders niet, anders wordt het echte een saaie avond

ik ook nie, neee ik denk het nie

Je paramedische kennis is niet zo goed.
LOL niet lang geleden zat je te klagen dat je 'obees' was? Netjes hoor, goede benen. Die heb ik niet.Thanks dankjewel
Top!
Morgen maar weer even wat extra voeding inslaan
Bedankt man,
Je hebt aanzienlijk betere basis dan dat ik had dus qua spiermassa en kracht ga je mij zeker overtreffen.
Stick to the plan XD
Sorry ik lig even dubbel van opa zijn post.
Je hebt geen benen?LOL niet lang geleden zat je te klagen dat je 'obees' was? Netjes hoor, goede benen. Die heb ik niet.
Net zoiets als paranormaal, maar dan anders.Sorry ik lig even dubbel van opa zijn post.
En met opa bedoelde ik jou niet he.
Dan zeg ik wel idioot met grootheidswaanzin 😌
En paramedische wat is dat? 😅
Ooo oke dankjewel 👍
Ik zag jou aan voor @rippedmeeuw (heb een topicban van hem, hij leert voor een paramedisch beroep). Ook bedankt dat ik slechts een i met g ben volgens jou, daar kan ik wel mee leven.
Omdat ik een helmpje op heb op mijn profielfoto?Ik zag jou aan voor @rippedmeeuw (heb een topicban van hem, hij leert voor een paramedisch beroep). Ook bedankt dat ik slechts een i met g ben volgens jou, daar kan ik wel mee leven.
Afvallen om weer aan te komenNee met 30% vp rond lopen zoals jij.
Serieus nu, is fijner om lean te worden en daarna weer bulken maar zou zelf iig niet onder 10-12% gaan natty
Ik zie wel definitie, is dit aangespannen?![]()
Nog lang niet wat ik voor ogen heb maar groei slow and steady
Vind dit wel een goede foto waarop je ziet dat je de goede kant op wandelt.
Kan nu ook wel flink vernemen dat ik afval het is best zwaar. Energie is stuk minder in combinatie met die tuindienst, sneller geprikkeld. Ben drze week 1 kg kwijt geraaktVind dit wel een goede foto waarop je ziet dat je de goede kant op wandelt.
mooie tatoeage