- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Er was 1 bier opener die dapper weerstand bood tegen de Romeinen. Uhmm. Sanca.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er was 1 bier opener die dapper weerstand bood tegen de Romeinen. Uhmm. Sanca.
Ik herken je aan je onderbroekNa cardio + licht vanboven
Nog 6kg te gaan schat ik zo.
![]()
pas maar op straks krijg je een pavlov effect als je mijn onderbroek ziet

vind alleen wel grappig je woont in Rusland, niemand vanuit nederland die je zal herkennen en in rusland zullen ze nooit op dit forum zitten en nog blur je je hoofd![]()
Train al iets van een half jaar lang 3-4 x per week calves. Het werkt best goed want nu durf ik tenminste met korte broek over straat.

vind alleen wel grappig je woont in Rusland, niemand vanuit nederland die je zal herkennen en in rusland zullen ze nooit op dit forum zitten en nog blur je je hoofd![]()
En die zijn zo achterlijk dat ze de link naar jou niet kunnen leggen aan alle info wat je hier deelt omtrent je werk en gewoon in het algemeen.Je weet maar nooit.
Heb een aantal kwade ex’jes in Nederland achtergelaten.
De FSB leest mee op dit forum.vind alleen wel grappig je woont in Rusland, niemand vanuit nederland die je zal herkennen en in rusland zullen ze nooit op dit forum zitten en nog blur je je hoofd![]()
En die zijn zo achterlijk dat ze de link naar jou niet kunnen leggen aan alle info wat je hier deelt omtrent je werk en gewoon in het algemeen.
Eens op het internet altijd op het internetvind alleen wel grappig je woont in Rusland, niemand vanuit nederland die je zal herkennen en in rusland zullen ze nooit op dit forum zitten en nog blur je je hoofd![]()
Ja ik doe kuiten ook vaak is ook mijn ervaring dat ze er niet slecht op reageren.![]()
Train al iets van een half jaar lang 3-4 x per week calves. Het werkt best goed want nu durf ik tenminste met korte broek over straat.
GGD
Op insta stond die ooit toen ik je eens random tegenkwamJe weet maar nooit.
Heb een aantal kwade ex’jes in Nederland achtergelaten.
Op insta stond die ooit toen ik je eens random tegenkwam

Kurvas
Is al zo'n tijd terug zou je nu niet meer kunnen vinden, je reageerde op een rxmuscle post geloof ik en je was de enige hater