Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een buffel zeg kan geen bicep tegen op hoor110.4 en vanavond hamburgers iig 🫃🏻
t**ten vol en rond, biceps spoorloos.
![]()
Ben blij dat de winter er weer aankomt hoor, train ik weer veilig in me lange trui.
Winter ARC het is tijd om lekker te groeien!Ben blij dat de winter er weer aankomt hoor, train ik weer veilig in me lange trui.
Tis tegenwoordig meer je triceps.110.4 en vanavond hamburgers iig 🫃🏻
![]()
Godnondeju, dan moet ik daar nu ook aan werken. Ze hebben wel zon close grip vertical press staand/zittend die ik nu standaard in me tricep oefeningen heb zitten aangezien ik die zwaar kan pakken en toch de triceps goed voel.
110.4 en vanavond hamburgers iig 🫃🏻
![]()
Niet echt, maar eet niks extreems. 2 burgers en wat friet max 3k kcal en laat dan 1 maaltijd die dag vallen die standaard rond de 1k zit. Soms eet ik alleen 2 burgers en eet ik dus 1k kcal “extra” wat dus echt vrij weinig verschil gaat uitmaken op die 7k pd. Moet alleen beetje oppassen met bepaalde groente en frituur niet teveel anders schijten, maar dag erna ben ik wel wat opgeblazen en is de navelomtrek 2/3/4cm ruimer dan normaal wat de dag erna weer weggetrokken is.Heb jij dat eigenlijk niet dat je na dirty meals de volgende dag 2-3kg zwaarder bent? Lijkt me dat je op jouw dieet echt crazy hoeveelheden zout eet. Niet gevoelig voor?
in deze pose verdwijnt ook je bicep, dus niets aan de hand110.4 en vanavond hamburgers iig 🫃🏻
![]()
Dat ga ik voortaan bij elke zwakke spiergroep zeggen dat het gewoon verdwijnt net in die pose 🤷♂️in deze pose verdwijnt ook je bicep, dus niets aan de hand
Welke bicep?in deze pose verdwijnt ook je bicep, dus niets aan de hand

Nouja dat is gewoon zo omdat je geen piek contractie kan maken.Dat ga ik voortaan bij elke zwakke spiergroep zeggen dat het gewoon verdwijnt net in die pose 🤷♂️
Zo dan, wat ben jij gegroeid!
Ik vond en vind hem toch te dun, armen niet eens 45cm. De details op zijn rug waren wel erg goed voor zijn tijd (1977-1979). Schande dat Robinson met armen 50cm en nog meer V-shape van hem verloor. Arnold vond ik te log maar nu ik zelf ook log ben vind ik hem ook wel esthetic, met name in 1974.
In verhoudingen vind ik hem wel echt het beste en iedereen heeft zijn zwakke punten, voor sommige is het onmogelijk om 50cm armen te kweken.Ik vond en vind hem toch te dun, armen niet eens 45cm. De details op zijn rug waren wel erg goed voor zijn tijd (1977-1979). Schande dat Robinson met armen 50cm en nog meer V-shape van hem verloor. Arnold vond ik te log maar nu ik zelf ook log ben vind ik hem ook wel esthetic, met name in 1974.