MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

110.4 en vanavond hamburgers iig 🫃🏻
t**ten vol en rond, biceps spoorloos.

IMG_6966.jpeg

110.4 en vanavond hamburgers iig 🫃🏻
t**ten vol en rond, biceps spoorloos.

IMG_6966.jpeg

Heb jij dat eigenlijk niet dat je na dirty meals de volgende dag 2-3kg zwaarder bent? Lijkt me dat je op jouw dieet echt crazy hoeveelheden zout eet. Niet gevoelig voor?

Heb jij dat eigenlijk niet dat je na dirty meals de volgende dag 2-3kg zwaarder bent? Lijkt me dat je op jouw dieet echt crazy hoeveelheden zout eet. Niet gevoelig voor?
Niet echt, maar eet niks extreems. 2 burgers en wat friet max 3k kcal en laat dan 1 maaltijd die dag vallen die standaard rond de 1k zit. Soms eet ik alleen 2 burgers en eet ik dus 1k kcal “extra” wat dus echt vrij weinig verschil gaat uitmaken op die 7k pd. Moet alleen beetje oppassen met bepaalde groente en frituur niet teveel anders schijten, maar dag erna ben ik wel wat opgeblazen en is de navelomtrek 2/3/4cm ruimer dan normaal wat de dag erna weer weggetrokken is.

Qua zout doe ik niks extreems en doordat ik vrijwel alleen onbewerkt eet muv broodjes is de zout consumptie niks aparts.

• Like
Waarderingen: Onit
IMG_0887.png

In mijn ogen de beste bodybuilder ooit
Ik vond en vind hem toch te dun, armen niet eens 45cm. De details op zijn rug waren wel erg goed voor zijn tijd (1977-1979). Schande dat Robinson met armen 50cm en nog meer V-shape van hem verloor. Arnold vond ik te log maar nu ik zelf ook log ben vind ik hem ook wel esthetic, met name in 1974.

Ik vond en vind hem toch te dun, armen niet eens 45cm. De details op zijn rug waren wel erg goed voor zijn tijd (1977-1979). Schande dat Robinson met armen 50cm en nog meer V-shape van hem verloor. Arnold vond ik te log maar nu ik zelf ook log ben vind ik hem ook wel esthetic, met name in 1974.
In verhoudingen vind ik hem wel echt het beste en iedereen heeft zijn zwakke punten, voor sommige is het onmogelijk om 50cm armen te kweken.

Terug
Naar boven