.Je moet ook niet naar jay cutler kijken aangezien je niet zijn genen hebt.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Je moet ook niet naar jay cutler kijken aangezien je niet zijn genen hebt.
Heeft niemand hier.Je moet ook niet naar jay cutler kijken aangezien je niet zijn genen hebt.
Waarom probeer jij dan toch te achterhalen wat Jay Cutler deed en waarom?
Gewoon puur nieuwsgierigheid. Ik ga het echt niet overnemen, ook aangezien ik nog naturel ben voorlopigWaarom probeer jij dan toch te achterhalen wat Jay Cutler deed en waarom?
Ik denk dat jij gelijk hebt, wat er ook stond.
Hier niet mee eens, Jay heeft niet eens een goed figuur van zichzelf.
Er bestaan foto's van Jay op zijn zestiende of negentiende. Daarop is te zien dat hij, toen al, gespierder was dan iedereen hier. Maar nee, Jay Cutler, meervoudig Mr. Olympia, heeft geen elite genen.Ik denk dat jij gelijk hebt, wat er ook stond.
Hier niet mee eens, Jay heeft niet eens een goed figuur van zichzelf.
Geen elite genen? Wie heeft dat wel volgens jou danEr bestaan foto's van Jay op zijn zestiende of negentiende. Daarop is te zien dat hij, toen al, gespierder was dan iedereen hier. Maar nee, Jay Cutler, meervoudig Mr. Olympia, heeft geen elite genen.
..toen al enorm veel doping gebruikte. Zelf zat ik als jongen van die leeftijd in de top 5 van de sprint- en krachtonderdelen bij atletiek op nationaal niveau en ik was vast dunner dan Jay.Er bestaan foto's van Jay op zijn zestiende of negentiende. Daarop is te zien dat hij, toen al, gespierder was dan iedereen hier. Maar nee, Jay Cutler, meervoudig Mr. Olympia, heeft geen elite genen.
Nationaal niveau in NL 40 jaar terug. 👌..toen al enorm veel doping gebruikte. Zelf zat ik als jongen van die leeftijd in de top 5 van de sprint- en krachtonderdelen bij atletiek op nationaal niveau en ik was vast dunner dan Jay.
Volgens mij plaatste jij een opmerking aangaande Jay zijn lichaam, niet zijn kunsten op de atletiekbaan. Of wil jij beweren dat Ronnie Coleman niet één van de meest succesvolle bodybuilders aller tijden is enkel omdat hij niet zo goed is in polsstokhoogspringen?..toen al enorm veel doping gebruikte. Zelf zat ik als jongen van die leeftijd in de top 5 van de sprint- en krachtonderdelen bij atletiek op nationaal niveau en ik was vast dunner dan Jay.
Is ondertussen wel kampioen rolstoelracen 😅Volgens mij plaatste jij een opmerking aangaande Jay zijn lichaam, niet zijn kunsten op de atletiekbaan. Of wil jij beweren dat Ronnie Coleman niet één van de meest succesvolle bodybuilders aller tijden is enkel omdat hij niet zo goed is in polsstokhoogspringen?
IkGeen elite genen? Wie heeft dat wel volgens jou dan
Lees even zijn hele post. Als dat niet werkt, Google dan 'sarcasme'. Er gaat een wereld voor je open.Geen elite genen? Wie heeft dat wel volgens jou dan
Volgens mij plaatste jij een opmerking aangaande Jay zijn lichaam, niet zijn kunsten op de atletiekbaan. Of wil jij beweren dat Ronnie Coleman niet één van de meest succesvolle bodybuilders aller tijden is enkel omdat hij niet zo goed is in polsstokhoogspringen?
Laxeermiddel is op je hersens geslagen.
Rekenen is ook niet je sterkste punt.
Ik moet laxeermiddel soms nog even begrijpen 🏳️🌈Lees even zijn hele post. Als dat niet werkt, Google dan 'sarcasme'. Er gaat een wereld voor je open.
Lijk wel natty in de back double bicep, wat een gekut allemaal.
![]()