MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

@Seth_Fit
Wanneer je hartslag gedaald is en je niet meer buiten adem bent ben je klaar voor volgende set, hoe lang dit duurt is afhankelijk van je intensiteit.

Zelf train ik variërend intensiteit neem bijvoorbeeld benchen doe ik week 1, 2 & 3 ±80% intensiteit met 1-5 reps in de tank. 1 rep in tank kost me ongeveer 1.5min om bij te komen, 5 in tank maar paar sec. Week 4 rust of super licht, week 5 pr's zetten tot falen dan moet ik ook echt wel tijd nemen om bij te komen

Ik denk dat jij gelijk hebt, wat er ook stond.

Hier niet mee eens, Jay heeft niet eens een goed figuur van zichzelf.
Er bestaan foto's van Jay op zijn zestiende of negentiende. Daarop is te zien dat hij, toen al, gespierder was dan iedereen hier. Maar nee, Jay Cutler, meervoudig Mr. Olympia, heeft geen elite genen.

Er bestaan foto's van Jay op zijn zestiende of negentiende. Daarop is te zien dat hij, toen al, gespierder was dan iedereen hier. Maar nee, Jay Cutler, meervoudig Mr. Olympia, heeft geen elite genen.
..toen al enorm veel doping gebruikte. Zelf zat ik als jongen van die leeftijd in de top 5 van de sprint- en krachtonderdelen bij atletiek op nationaal niveau en ik was vast dunner dan Jay.

..toen al enorm veel doping gebruikte. Zelf zat ik als jongen van die leeftijd in de top 5 van de sprint- en krachtonderdelen bij atletiek op nationaal niveau en ik was vast dunner dan Jay.
Volgens mij plaatste jij een opmerking aangaande Jay zijn lichaam, niet zijn kunsten op de atletiekbaan. Of wil jij beweren dat Ronnie Coleman niet één van de meest succesvolle bodybuilders aller tijden is enkel omdat hij niet zo goed is in polsstokhoogspringen?

Volgens mij plaatste jij een opmerking aangaande Jay zijn lichaam, niet zijn kunsten op de atletiekbaan. Of wil jij beweren dat Ronnie Coleman niet één van de meest succesvolle bodybuilders aller tijden is enkel omdat hij niet zo goed is in polsstokhoogspringen?
Is ondertussen wel kampioen rolstoelracen 😅

Laxeermiddel is op je hersens geslagen.
Nationaal niveau in NL 40 jaar terug. 👌
Rekenen is ook niet je sterkste punt.

Laatst bewerkt:
IMG_1179.png

Na mijn eerste low-volume training 💪🏻

Terug
Naar boven