Thx man gaat super lekker!Goed hoor, ik ga zelf harder pecs trainen. Ga wrs morgen ff een olympisch halter en 120kg aan schijven kopen, ook voor de front squats.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx man gaat super lekker!Goed hoor, ik ga zelf harder pecs trainen. Ga wrs morgen ff een olympisch halter en 120kg aan schijven kopen, ook voor de front squats.
Mogelijk de beste natural bber hier.
goeie schouders man
Knap. Vroeger deed ik dat ook graag, op de rand van een tafel.
Thx schouders borst benen zijn men beste spiergroepen rest gaat aan gewerkt worden 💪🏻
Vet als je dit kan
Het was een screenshot van onderstaand filmpje, dat lukt niet op de tafel denk ikKnap. Vroeger deed ik dat ook graag, op de rand van een tafel.

Het was een screenshot van onderstaand filmpje, dat lukt niet op de tafel denk ik
kijk: https://youtu.be/TejKxFRslks?si=OB0z9AQLoRU28dEX
Ja wie is het dan wel als hij het niet is

Die heeft alleen natty armen.
Tja... was vroeger geen uitdaging, nu wel weer. Ik deed als kind al die flag pole oefening aan een lantaarnpaal.
Ik kan al 1,5 seconden full planche 😄Tja... was vroeger geen uitdaging, nu wel weer. Ik deed als kind al die flag pole oefening aan een lantaarnpaal.
heel ander beeld dan je plaatje dit lol, dacht dat je een kleine beta was
Dat wás hij, misschien ook wel...heel ander beeld dan je plaatje dit lol, dacht dat je een kleine beta was

Voor mij ook een anti-climaxje. Ik dacht eerst dat eerst dat een vrouw was, maar zoals je ziet is het dus niet altijd nodig om te compenseren.,Lookin good @Brownie88heel ander beeld dan je plaatje dit lol, dacht dat je een kleine beta was
Thanks, had je een gespierde spijker verwacht ofzoow🤣Voor mij ook een anti-climaxje. Ik dacht eerst dat eerst dat een vrouw was, maar zoals je ziet is het dus niet altijd nodig om te compenseren.,Lookin good @Brownie88
Zegt mr @Perzik (limoen)😜heel ander beeld dan je plaatje dit lol, dacht dat je een kleine beta was
Laten we stellen dat je anders praat dan je eruit ziet.Thanks, had je een gespierde spijker verwacht ofzoow🤣