- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Buffel, ga je 21-12 ook naar team samensterk? Kunnen we effe samen stoer doen☺️
Is alleen voor teamleden gok Ik? Of is het bij limited?Buffel, ga je 21-12 ook naar team samensterk? Kunnen we effe samen stoer doen☺️
TeamledenIs alleen voor teamleden gok Ik? Of is het bij limited?
Hier is je schouderontwikkeling goed te zien. Wat is pull training?
Thx!Hier is je schouderontwikkeling goed te zien. Wat is pull training?
Geen zin om log te openen? Ben best benieuwd wat jij allemaal doet qua oefeningen en reps.
respect! Gefeliciteerd met je medaille 🥇 👍![]()
![]()
Ironman gisteren, conditioning was iig on point I guess
Dan houd het op😂
succes kerel💪🏽☺️
Jammer weer😂
even andere date plannen
rond de feestdagen 2 weken vrij, dus moet vast ergens lukken toch 
Ja leuk kom ik wel naar Limited💪🏽🤗even andere date plannenrond de feestdagen 2 weken vrij, dus moet vast ergens lukken toch
![]()
ActionIemand nog tips hier voor een goed statief voor checkup fotos maken voor de coach? Ik zie allemaal die kortte en selfie sticks. 1.60mtr zou mooi zijn?
Je moet de fotos ook lager nemen als men denkt, aangezien de jury ook lager dan het podium zit. Ik neem mijn checkin fotos altijd vanaf heup hoogte![]()
Action Nederland: Kleine prijzen, grote glimlach | Action NL
6000+ producten in decoratie, schoonmaak, verzorging en meer ✓ Voor minder dan je verwacht ✓ Altijd dichtbij. Bekijk ons assortiment op de Action website > | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!www.action.com
beetje aan de kleine kant😜
Ja ik snap je, zet hem nu in de badkamer op de wastafel en hoop dat ie niet om flikkerd haha. Misschien even bij mediamarkt ofzo kijken, daar kom ik nog wel in de buurt komende dagenJe moet de fotos ook lager nemen als men denkt, aangezien de jury ook lager dan het podium zit. Ik neem mijn checkin fotos altijd vanaf heup hoogte