AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Je moet de fotos ook lager nemen als men denkt, aangezien de jury ook lager dan het podium zit. Ik neem mijn checkin fotos altijd vanaf heup hoogte
IMG_7648.jpeg

Zoiets is prima tog🤗

Voor check in fotos zou ik meer natuurlicht gebruiken en je hele lichaam op beeld, dus met een back lat spread ook je benen.

Ikzelf neem mijn checkin fotos op de zolderslaapkamer aangezien we daar licht van het dakkapel en zijraam hebben en dit het meest eerlijke beeld geeft.

Brownie probeer die lats meer te sprijden

Ja ik blijf oefenen, ziet jezelf niet met fotos maken. Weet dat er wel meer zit
Dit is ook wel een goede tip om juist niet jezelf te zien met poseren, in het echt kan dit namelijk ook niet en het is gewoon oefenen en met alle poses jou hoek vinden. Wellicht dat je gevoelsmatig ook straks gaat meemaken dat je “scheef” staat, maar voor de foto sta je dan kaarsrecht. Dit heb ik namelijk met mijn rug waar mijn R lat anders aanvoelt dan L en ik daardoor weet de R kant iets anders moet draaien om visueel wel een recht beeld te hebben.

Dit is ook wel een goede tip om juist niet jezelf te zien met poseren, in het echt kan dit namelijk ook niet en het is gewoon oefenen en met alle poses jou hoek vinden. Wellicht dat je gevoelsmatig ook straks gaat meemaken dat je “scheef” staat, maar voor de foto sta je dan kaarsrecht. Dit heb ik namelijk met mijn rug waar mijn R lat anders aanvoelt dan L en ik daardoor weet de R kant iets anders moet draaien om visueel wel een recht beeld te hebben.
Ja ga binnenkort weer met een pro oefenen☺️ kreeg al te horen dat het veel beter kan haha🤓
R en L echt voor je gevoel zo’n verschil, fijn dat je het wel weet dan zonder spiegel
Heb jij btw wel eens aan een wedstrijd mee gedaan?!

doe ik! Nee wat merkte je toen? Kreeg je blessure?
Had wel chronische herniaklachten die nu trouwens bijna weg zijn.

Ik had zo om de 2 jaar een lichamelijke burnout waardoor ik minstens een half jaar moest stoppen. Maar dat had ik daarvoor ook al met atletiek gehad en daarna met schaatsen en mountainbiken. Heb slechts 1 trainer gehad (Chris Meeuwisse bij schaatsen) die dit voorspelde en me probeerde af te remmen.

Had wel chronische herniaklachten die nu trouwens bijna weg zijn.

Ik had zo om de 2 jaar een lichamelijke burnout waardoor ik minstens een half jaar moest stoppen. Maar dat had ik daarvoor ook al met atletiek gehad en daarna met schaatsen en mountainbiken. Heb slechts 1 trainer gehad (Chris Meeuwisse bij schaatsen) die dit voorspelde en me probeerde af te remmen.
Google voor de lol eens op Chris
Meeuwisse 'de deserteur', een alternatieve prachtvent. Toen ik hem bij een schaatstraining in een sprint versloeg dacht ik dat hij mij liet winnen, maar het kwam door de techniek die hij me had aangeleerd.

Google voor de lol eens op Chris
Meeuwisse 'de deserteur', een alternatieve prachtvent. Toen ik hem bij een schaatstraining in een sprint versloeg dacht ik dat hij mij liet winnen, maar het kwam door de techniek die hij me had aangeleerd.
Ik ga eens opzoeken wel knap hoeveel top sporten jij op hoog niveau hebt gedaan.

Veel mensen weten dit niet, maar wist je dat hij ook een tijd in Afrika heeft gewoond?
:trollfacex:
Ja ik vind het knap, ik zei al dat ik zelf waarschijnlijk nooit naar Afrika ga maar dat is een long story.

Voordat je het weet word je overvallen door kindersoldaten en kom je nooit meer thuis

Veel mensen weten dit niet, maar wist je dat hij ook een tijd in Afrika heeft gewoond?
:trollfacex:
Daar won ik de kwart triathlon met zo'n overmacht (nb tegen teams!) dat ik ze daarna moest organiseren.

@Seth_Fit Vergat nog Robby Robinson, ook veel goede dingen geleerd van hem. Ook zo'n excentriekeling.

Ik ga eens opzoeken wel knap hoeveel top sporten jij op hoog niveau hebt gedaan.
Hij moet wel goed in elkaar gezet zijn. Zijn mtb prestaties zijn legit. En zijn kracht training ook.

De meesten hier moeten eerst nog maar eens proberen om zo'n vol leven voor elkaar krijgen.

Terug
Naar boven