MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Je gaat goed de laatste tijd...maar het lijkt of de onderarmen wat meer aandacht mogen hebben, zie jij dat ook?

Zeker. Ik heb van die lange slungelige armen.

Ik doe bijna elke keer als ik arms train wel een hammer curl variatie of een reverse grip curl.

Echt specifiek wrist curls en dat soort shit heb ik echter nooit gedaan. Weet ook niet of dat echt een verschil gaat maken in forearm size?

Zeker. Ik heb van die lange slungelige armen.

Ik doe bijna elke keer als ik arms train wel een hammer curl variatie of een reverse grip curl.

Echt specifiek wrist curls en dat soort shit heb ik echter nooit gedaan. Weet ook niet of dat echt een verschil gaat maken in forearm size?

Wrist Roller

Screenshot_20241210_101336_Instagram.jpg

Hij bleef in Pretoria plakken nadat hij de Mr. Olympia daar won in 1975.
Helaas was daar geen doping controle, De vergelijking met Schwarzenegger zonder doping win in natuurlijk makkelijk, zelfs al maakt hij gebruik van TRT.

Ik denk dat Schwarzenegger een schim zou zijn naast jou.
Hij heeft bij alles wat hij deed bedrog gepleegd: zijn spieren, zijn aanbevelingen voor niet werkende producten, zijn huwelijk, zijn vreselijke films waar hij alleen geloofwaardig was als robot en als klapstuk de politiek. Ik snap dat je daar bewondering voor hebt.

Laatst bewerkt:
Helaas was daar geen doping controle, De vergelijking met Schwarzenegger zonder doping win in natuurlijk makkelijk, zelfs al maakt hij gebruik van TRT.
TRT is puur om je eigen natuurlijke testosteron bij te benen, vriend van mij is boven de 40 en moest dit gebruiken omdat zijn levens kwaliteit achteruit ging. Weinig energie/ geen libido ect.

Ik ga eens opzoeken wel knap hoeveel top sporten jij op hoog niveau hebt gedaan.
Veel activiteiten hebben een gemeenschappelijke basis en carry-over, zowel puur fysiek als coördinatief. Er wordt door schaatsers bijvoorbeeld traditioneel veel op de racefiets getraind. Of, als je kan bmxen, kan je waarschijnlijk ook skaten.

Hoe hoog zet je de gh? Alles voor het slapen of verdeel je het?

ja die hoor ik vaker de laatste tijd. In de sticky’s staat verdelen over de dag. Het blijft denk ik gewoon proberen wat het beste werkt. Ook ivm slaapritme
Alles pre bed komt voort uit de studies die gedaan zijn, maar die zijn gedaan op patiënten met gh te kort. Verhoging van bloedglucose is zo een stuk minder.

Zijn ook top coaches die het vaker zetten en juist niet pre bed (voor je 30e).

Terug
Naar boven