XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Al zet ik alles nuchter of pre bed ik merk geen verschil. Sterker nog als de chineeezz niet zo “goedkoop” was gebruikte ik het helemaal niet meer. Die NL prijzen die ze hier hanteren is het bij langer na niet waard naar wat het oplevert en kunt beter dat geld in kwaliteit supplementen / voeding steken dan die paar druppels gh.

Overigens de chineez heeft 36iu vials momenteel. (360iu kit) ga niet zeggen hoe duur, maar 1/3 van hoeveel iu er in een kitje van 360iu gh zit.

Al zet ik alles nuchter of pre bed ik merk geen verschil. Sterker nog als de chineeezz niet zo “goedkoop” was gebruikte ik het helemaal niet meer. Die NL prijzen die ze hier hanteren is het bij langer na niet waard naar wat het oplevert en kunt beter dat geld in kwaliteit supplementen / voeding steken dan die paar druppels gh.

Overigens de chineez heeft 36iu vials momenteel. (360iu kit) ga niet zeggen hoe duur, maar 1/3 van hoeveel iu er in een kitje van 360iu gh zit.
Ik gebruik het nu sinds een paar weken en ik merk wel degelijk een verschil in herstel en volheid. Als je het al jaren gebruikt dan zal je er vast aan gewend zijn, maar ik denk zodra je er mee stopt dat het je wel tegenvalt

volgens mij komt alles uit china😜
Maar je bedoeld dan ook 1/3 van de prijs?

Ik gebruik het nu sinds een paar weken en ik merk wel degelijk een verschil in herstel en volheid. Als je het al jaren gebruikt dan zal je er vast aan gewend zijn, maar ik denk zodra je er mee stopt dat het je wel tegenvalt
Misschien dat het hierin wel bijdraagt, maar voor die prijs is het behoorlijk duur. “Hobby” mag geld kosten, maar ik zou gh toch wel ergens achteraan zetten en zolang je bv niet genoeg investeert in gezondheid supplementen of bloedwaardes dan zou ikzelf prioriteit daar leggen.

volgens mij komt alles uit china😜
Maar je bedoeld dan ook 1/3 van de prijs?
Prijzen mogen niet gezegd worden maar een kitje van 360iu (10 vials / 36iu ps kost net zoveel als de datum van aanstaande zaterdag x 10.

#codetaal

Misschien dat het hierin wel bijdraagt, maar voor die prijs is het behoorlijk duur. “Hobby” mag geld kosten, maar ik zou gh toch wel ergens achteraan zetten en zolang je bv niet genoeg investeert in gezondheid supplementen of bloedwaardes dan zou ikzelf prioriteit daar leggen.

Prijzen mogen niet gezegd worden maar een kitje van 360iu (10 vials / 36iu ps kost net zoveel als de datum van aanstaande zaterdag x 10.

#codetaal
Kijk maar uit wat je zegt straks krijg je een laatste straf punt, zou jammer zijn🤫

Maar, als goede deal als het zoveel iu is😃

• Like
Waarderingen: AK
Kijk maar uit wat je zegt straks krijg je een laatste straf punt, zou jammer zijn🤫

De helpdesk is erg snel en behulpzaam, maar “Tracy” en “Bella” (waar ik mijn twijfels heb of dit hun echte namen zijn, klinkt namelijk niet chineez) denken dat de hele wereld vloeiend chinees ken lezen en sturen je een track and trace zoals onderstaand door. Weet niet of jullie wel opgelet hebben op school tijdens chinees, maar ik snap er nooit geen kut van en wacht gewoon af.

IMG_9951.jpeg

De helpdesk is erg snel en behulpzaam, maar “Tracy” en “Bella” (waar ik mijn twijfels heb of dit hun echte namen zijn, klinkt namelijk niet chineez) denken dat de hele wereld vloeiend chinees ken lezen en sturen je een track and trace zoals onderstaand door. Weet niet of jullie wel opgelet hebben op school tijdens chinees, maar ik snap er nooit geen kut van en wacht gewoon af.

IMG_9951.jpeg

Even het plaatje met tekst plakken in Google translate en het wordt mogelijk iets duidelijker

IMG_9951.jpeg
Er staat dat het pakket ‘In Transit’ is - printscreens kun je zo in Google Translate droppen trouwens. Easy as a pie 🍰

Kan niet copy/plakken en hun alfabet is nog ingewikkelder dan een vrouw

Op je pc heb je vaak een knip/snip tool of old school paint :D die kan je dan plakken in Google translate.
Met je telefoon kan je in de translate app een foto maken van de tekst en laten vertalen

IMG_9951.jpeg
Ga je nog een serumtestje afnemen? Ben wel benieuwd😃
Ik kan ook geen chinees, en dat translate is niet zo aan mij besteed. Gelukkig hebben we @Turouise op het forum!😃

• Like
Waarderingen: AK
Terug on topic jongens of ik ga er wat van zeggen

Heb je je igf waarde weleens mee laten testen in je bloedtest en zo ja wat kwam er uit?

Ik "merk" niet veel van de werking maar vind wel dat ik een vollere/rondere look heb sinds ik gh zet. Ook was ik 2 weeks out van men show gestopt met gh en net weer begonnen eergisteren en gelijk carap tunnel in men handen als in het begin.

Ik denk dus dat het wel iets doet en zeker ook op cellulair level maar echt veel merken doe je het niet, plus dat ze zeggen dat je de Chinees vergeleken met pharma mag delen door 2 dus zet ik eigenlijk 2 units wat ook niet echt veel is natuurlijk.

Kan je het financieel missen dan zou ik het zeker aanraden maar mocht je financieel krap zitten zou gh ook wel het eerste zijn waar ik op zou gaan besparen.

Heb je je igf waarde weleens mee laten testen in je bloedtest en zo ja wat kwam er uit?

Ik "merk" niet veel van de werking maar vind wel dat ik een vollere/rondere look heb sinds ik gh zet. Ook was ik 2 weeks out van men show gestopt met gh en net weer begonnen eergisteren en gelijk carap tunnel in men handen als in het begin.

Ik denk dus dat het wel iets doet en zeker ook op cellulair level maar echt veel merken doe je het niet, plus dat ze zeggen dat je de Chinees vergeleken met pharma mag delen door 2 dus zet ik eigenlijk 2 units wat ook niet echt veel is natuurlijk.

Kan je het financieel missen dan zou ik het zeker aanraden maar mocht je financieel krap zitten zou gh ook wel het eerste zijn waar ik op zou gaan besparen.
Ik had jaar geleden mijn igf waardes gemeten aangezien ik door een NL leverancier keer genaaid ben en ik het fake bleek te zijn waardoor ik toen naar een andere NL leverancier ben gegaan. Igf waardes waren toen wel verhoogd op zijn gh, waar dit bij vorige aanbieder gewoon geen verschil toonde. Nu sinds jaar op de chinees en had voor iets langer dan een jaar gh besteld en waardes waren vrijwel hetzelfde. Gebruik nu nog wel de 10iu vials, heb de 36iu ook maar nog niet gebruikt. Koppel wel keer terug of met dezelfde iu dosering van de 10 naar 36iu vials of de waardes gelijk blijven. Durf niet meer te zeggen wat mijn waardes waren, maar ik kan me herinneren dat ik pre gh 17 igf1 had, toen met de fake was dit 15 en daarna met een andere leverancier wel op 3iu toen 28, zoiets staat mij vaag mij.
Januari / feb prik ik wederom bloed en zal meteen igf1 waardes meenemen en terugkoppelen wat dit nu op 6iu pd aangeeft.

Er staat dat het pakket ‘In Transit’ is - printscreens kun je zo in Google Translate droppen trouwens. Easy as a pie 🍰
Wauw je hebt de looks en brains 👀

Meen dat je ook nog mac donalds lust, kan je ook wassen en strijken want dan ben je wel de perfecte vrouw hoor!

Hij heeft maar 1 actief strafpunt, rest is vervallen (na 1 jaar).

Eerste getal (1) is actieve punten en 2de (10) is totaal punten (ook inactieve, 9 dus). Op profiel zelf staat alles uitgebreider (reden en vervaldatums). Dit zie je alleen als je al een waarschuwing hebt gehad.

Screenshot_20241212_135116_IB E Iink Browser.png

Prijzen mogen in het AAS forum wat vrijer besproken worden. Hoe @AK het hier zegt is prima.

Voldoende sites met de prijzen op en is vrijwel overal zelfde, dus geen probleem meer. Voorheen was dit om dealen en merken promoten te voorkomen, maar in dit tijdperk maakt dat niet meer uit.

Daarom zijn er ook uitbreidingen in AAS forum, zoals bloedtesten GH en labtesten open gezet. Kwaliteit en veiligheid zijn belangrijkste, dus er moet discussie mogelijk zijn.

Buiten het AAS forum beperkt dus, uitgebreider moet daar verdergezet worden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven