Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

op 65-70 kilo bulkte ik al op 3200-3500 kcal. Veel ecto's klagen erover, maar ik ben echt iemand die moeilijk aankomt :o

2x oat/whey/pindakaas/volle melk shakes = 1300 cals
4 boterhammen kaas/kipfilé/boter = 700 kcal
100 gram pinda's = 600 kcal
magnificent = 200 kcal
1 pak chocomel = 800 kcal
ovenpizza/snack (srs) = 500 kcal
-------------------------------
4100 kcal (was de magnificent vergeten mee te rekenen)

Gezond is iets anders, maar de kcal krijg ik wel binnen. Bulk hier iniedergeval goed op de laatste 4 weken. Hieronder een wat eerlijkere foto met normale belichting.

78 kilo, 13%? Armen meten 15 inches

Pindakaas shakes? :kots:

:roflol: goede voeding :o

Voeding slaat dus nergens op.

Ga jij maar 4000 kcal per dag binnenkrijgen met tonijn/rijst/kip/brocolli :o Ik doe het je niet na iniedergeval. De voeding kan zeker gezonder, maar of het uit gaat maken voor me gains? Denk het zelf niet.

zit op ~150+ gram eiwitten voornamelijk uit Melk,Kaas,Kipfilé, whey en pinda's. Meer dan genoeg als je geen broscientist bent.

Het jwdoetookmee dieet

Ga jij maar 4000 kcal per dag binnenkrijgen met tonijn/rijst/kip/brocolli :o Ik doe het je niet na iniedergeval. De voeding kan zeker gezonder, maar of het uit gaat maken voor me gains? Denk het zelf niet.

zit op ~150+ gram eiwitten voornamelijk uit Melk,Kaas,Kipfilé, whey en pinda's. Meer dan genoeg als je geen broscientist bent.

Zit op 3500 en idd eiwitten hoeft niet hoog. Maar je kunt het gewoon vullen met carbs? Als je om 9-10 uur sochtends begint met eten is het allemaal geen probleem ???

Wat rijst/macaroni/kip/gehakt/ei bijvoorbeeld toevoegen in plaats van die kant en klare rotzooi kan nooit kwaad imo. Op chocomelk/volle melk en pizza ga je heus wel gainen, alleen als dat 1/3 to bijna 1/2 van je totale voeding per dag uitmaakt bulk je echt niet optimaal.

Zit op 3500 en idd eiwitten hoeft niet hoog. Maar je kunt het gewoon vullen met carbs? Als je om 9-10 uur sochtends begint met eten is het allemaal geen probleem ???

Me dieet zonder magnificent en de snack is mijn normale dieet. Kcal verhoogde ik vooral met andere hoeveelheden te eten. Het liefste had ik de chocomel en snack eruit en vervangen door meer boterhammen en een rijst/kip/brocolli maaltijd. Maar als me studie dalijk weer begint wordt het erg lastig voor mij persoonlijk om dat binnen te krijgen.

Ohja.. havermout is een van de gezondste koolhydraat bronnen die er is. Heel iets anders dan studentenhaver.

Armen, rug en benen zijn mijn sterkere lichaamsdelen. Was hier niet om serieuze kritiek op mijn fysiek of voeding te krijgen. Maar goed, hier een foto waar mijn lichaam wat beter tot zijn recht komt.

jZDCx2p.jpg

im out.. begint een beetje onzinnig te worden. Ik boek hier goeie resultaten op iniedergeval.

OMG, je eet omdat je dik wilt worden ofzo?

Je moet eten om grote spieren te krijgen....

Your doing it wrong son

Makkelijke kcal en een stuk gezonder; Rundergehakt, Runderiblappen enz. Het is niet zo dat je alles uit je kip en rijst hoeft te halen he.. :o

Denk wel wat lager dan 13

Zou wel relax zijn. Beetje chocomel drinken, handje vol pindas en een pizza er bij xD Sommige mensen vinden het nodig om 10-15kg te bulken om vervolgens weer te gaan cutten.

Voeding sucks momenteel. Ik haal net als Testoflesje de helft van me voeding uit shakes.

Maar goed, dat boeit verder niet, want daar zitten ook gewoon carbs en eiwitten in :)

Shakes naar 2000 kcal dus? Is mijn voeding dan Sniezel approved?

Ben fan van je fysiek, maar kon geen 1 post op dit forum vinden waar jij post wat je eet. Ondanks dat velen het vragen.

Het enigste wat ik kon vinden was shakes/weightgainers, tonijn, whey en rijstenwafels. Lijkt me nogal hypocriet. Ben wel benieuwd wat jij eet. Is niet aanvallend bedoelt, gewoon oprecht geinteresseerd.

Shakes naar 2000 kcal dus? Is mijn voeding dan Sniezel approved?

Ben fan van je fysiek, maar kon geen 1 post op dit forum vinden waar jij post wat je eet. Ondanks dat velen het vragen.

Het enigste wat ik kon vinden was shakes/weightgainers, tonijn, whey en rijstenwafels. Lijkt me nogal hypocriet. Ben wel benieuwd wat jij eet. Is niet aanvallend bedoelt, gewoon oprecht geinteresseerd.

ik heb wel gezien wat tie eet hoor ???

Volgens mij denkt 60 procent nog dat je alleen gained als je droge rijst met kip eet....

Shakes naar 2000 kcal dus? Is mijn voeding dan Sniezel approved? Ben fan van je fysiek, maar kon geen 1 post op dit forum vinden waar jij post wat je eet. Ondanks dat velen het vragen. Het enigste wat ik kon vinden was shakes/weightgainers, tonijn, whey en rijstenwafels. Lijkt me nogal hypocriet. Ben wel benieuwd wat jij eet. Is niet aanvallend bedoelt, gewoon oprecht geinteresseerd.

Bij deze mijn dieet:

7:30 120gr Oats + 30gr Whey
9:30 100gr rijst + 1 stuk kiflet
12:00 100gr muesly met 4 hele eieren
14:30 100gr rijst + 1 blik tonijn
17:00 120gr oats + 30gr whey (uit werk, pre-workout. snel thuis erin knallen en door naar de gym)
19:30 100gr rijst + 1 stuk kip
22:00 60gr muesly in 500gr magere kwark
23:30 30gr cassiene

Dit is ongeveer:
560gr carbs
300gr eiwitten
60gr vet

Dat is rond de 3850 kcal. Hier blijf ik gewoon op 7%bf mee staan zonder cardio.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Terug
Naar boven