peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7:30 120gr Oats + 30gr Whey
9:30 100gr rijst + 1 stuk kiflet
12:00 100gr muesly met 4 hele eieren
14:30 100gr rijst + 1 blik tonijn
17:00 120gr oats + 30gr whey (uit werk, pre-workout. snel thuis erin knallen en door naar de gym)
19:30 100gr rijst + 1 stuk kip
22:00 60gr muesly in 500gr magere kwark
23:30 30gr cassiene
Dat is rond de 3850 kcal. Hier blijf ik gewoon op 7%bf mee staan zonder cardio.
Bij deze mijn dieet:
7:30 120gr Oats + 30gr Whey
9:30 100gr rijst + 1 stuk kiflet
12:00 100gr muesly met 4 hele eieren
14:30 100gr rijst + 1 blik tonijn
17:00 120gr oats + 30gr whey (uit werk, pre-workout. snel thuis erin knallen en door naar de gym)
19:30 100gr rijst + 1 stuk kip
22:00 60gr muesly in 500gr magere kwark
23:30 30gr cassiene
Dit is ongeveer:
560gr carbs
300gr eiwitten
60gr vet
Dat is rond de 3850 kcal. Hier blijf ik gewoon op 7bf mee staan zonder cardio.
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
benenpic van gister, is nog niks bijzonders maar wordt aan gewerkt.
![]()
Nee dat 1gr vet per kg verhaal is echt pure onzin. Ik vind extra vetten eten persoonlijk ook onzin. Ja je moet wel wat vetten eten. Maar dat zit al door alles heen wat je eet.

Maar niet alle vetten zijn hetzelfde, aangezien je verzadigd en onverzadigd hebt en dat er ook nog verschil is in de verzadiging tussen bepaalde vet soorten. Ook wordt niet alle vet evengoed opgenomen van elk voedselproduct.
Maar in principe als het werkt voor je, waarom zou je het dan niet doen idd.![]()

Dus volgens jou is het oke om patat en frikandellen te eten en daardoor te gainen op transvetten? Want verhoging van LDL cholestorel kan niet door vet? Good post bro.Verschil tussen verzadigde vetten en onverzadigde vetten (mbt bodybuilding) is er niet. En waar heb je dikgedrukte vandaan? Stuur me een studie waar dit in staat.
Dus volgens jou is het oke om patat en frikandellen te eten en daardoor te gainen op transvetten? Want verhoging van LDL cholestorel kan niet door vet? Good post bro.
En het dikgedrukte, er bestaat zoiets als biologische beschikbaarheid. Lees daar maar meer over.
En waar heb je dikgedrukte vandaan? Stuur me een studie waar dit in staat.
Train ook eens je schouder en tricep, want alleen je bicep ziet er echt raar uit. Vind het 3x niks.
Netjes man! hoop aan het einde van mijn bulk en cut er ook zo ongv bij te staaneinde cut voor mij ook.. back pic.. vergelijkingsfoto's komen binnenkort
http://i57.tinypic.com/214xcna.jpg

Train ook eens je schouder en tricep, want alleen je bicep ziet er echt raar uit. Vind het 3x niks.
Netjes man! hoop aan het einde van mijn bulk en cut er ook zo ongv bij te staan
stats?

Nee dat 1gr vet per kg verhaal is echt pure onzin. Ik vind extra vetten eten persoonlijk ook onzin.
Ja je moet wel wat vetten eten. Maar dat zit al door alles heen wat je eet.
Vind t puur zonde van m'n kcal en eet er liever carbs voor in de plaats.
Carbs zorgt voor insuline, insuline is anabool, daarom eet ik de hele dag exact dezelfde porties carbs om zodoende de hele dag een zo stabiel mogelijke insuline waarde in m'n bloed heb.
/QUOTE]
Hmm interesting. Ik eet zelf ook veel carbs, zelfs in mijn cut heb ik daar gelukkig geen enkel probleem mee.